Vált, nem is akárhogy, pontosan ahogy azt egy váltóhoz illik.
Kíméli a láncvillát, ellentétben a simanokkal
Nem hangoskodik
Masszív konstrukció
Könnyű beállítani
néha azért csibészkedik...
Lehetne szebb. De komolyan, egy év alatt semmi komoly hiba...
Alapból simano váltásom volt. Nem azért cseréltem le mert nem szeretném a simanot vagy mert sram mániás lennék, csupán azért mert erröl több jót hallottam mint az ebbe a kategóriába tartozó LX-XT váltókról, és mert ez olcsóbb volt.
Nem bántam meg.
Ezidáig jó szolgálatot tett, s remélem még jó sokáig fogja bírni. Nem kímélem - már ami a rendeltetés szerű használatot illeti - de vigyázok rá.
Sárban nemigen használtam, így ebbéli tulajdonságairol csak közvetett információim vannak.
Ami megtetszett benne hogy, durva, rázós terepen való nagy sebességgel történő leejtőzés közben is szépen tartja a láncot és nem csapkodja a láncvillát. Igaz esett már le a lánc, de ez vagy a rossz váltástechnika vagy az első váltó (acera) gyenge teljesítménye okán történhetett meg.
A másik dolog pedig, hogy az erős mászásokat is bírja - azaz ha kissé elszámolnám magam vagy épp szétszaladt a ménes és rákényszerülök már masszívan az emelkedő közepén tartva egy váltásba, akkor is veszi az akadályt, bár néha nemtetszésének ad szó szerint hangot, de teszi a dolgát.
Lehetne halkabb, meg finomabb mozgású és könnyebb is, de aki hobbisportol és nem bőlére eresztett versenyző vagy épp grammániás vitrinspecialista az tökéletesen meg lesz vele elégedve.