Sram X9 hátsó váltó

49 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 33.395 Ft

Használt Sram X0-X9 eladó
40.000 Ft

Használt Sram X9 hátsó váltók
14.000 Ft
új árához képest: -58%

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




málna avatar
málna
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
olcsó, probléma-állítás mentes, most pár hónap után is úgy vált mint egy frissen beállított shimano, viszont túlvan jópár sarazáson, kövön, ösztelóssal-rövid láncon. egyetlen baja, hogy kicsit hajlékony, de ez max. hosszútávon lehet gond, ha meg egy nagy sziklát kap, azt egy saint se bírja ki... még jól is néz ki (bár egy xtr/dura aceel nem vetélkedhet) és szerencsére mentes mindenféle undoirító karbon matricától. terhelés alatt is jól vált, teljesen eltömődött kerékkel is működött, mert szellősebb, mint a shimanók, talán ezért viseli jobban a sarat. állítani meg csak akkor, amikor felteszed.
4 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fokozatszám:
  • 8
  • 10

 
váltókanál hossz:
  • rövid
  • közepes
  • hosszú

 
kompatibilitás:

Sram 1:1


 
lánc kompatibilitás:
  • Sram PC
  • Shimano HG

 
legnagyobb lánckerék:
  • 34 fog
  • 36 fog

 
legkisebb lánckerék:

11 fog


 
váltókanál:
  • alumínium (rövid)
  • kompozit (közepes, hosszú)

 
váltógörgő:

Zárt ipari csapágyas 11 fogas váltógörgő alul, felül sikló csapágy


 
további információk:

Kompatibilitás: Sram ESP váltókarokkal


tömeg:

255 g


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-6 (6 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram X.9 kompatibilis-e sram x.4 - el
1 válasz
utolsó: 2017. máj.
Sram X.9 félreválthat azért mert az agyban kotyog a tengely?
23 válasz
utolsó: 2013. ápr.
Shimano Deore LX + sram x9 hátsó váltó + sram x7 kormányváltó?
4 válasz
utolsó: 2013. márc.
Shimano Deore XT vagy Sram X 9. jobb xc re?
3 válasz
utolsó: 2013. feb.
Sram X.9-es váltó használható Shimano SL-M360rapidfire-váltókaral?
4 válasz
utolsó: 2012. márc.
Sram X.9-ben a váltókanál rugó cserélhető-e?
2 válasz
utolsó: 2011. nov.
1-6 (6 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X9 termékkel kapcsolatban: