Sram X9 hátsó váltó

49 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 33.395 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK




badis avatar
40 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A váltás nagyon preciz,agressziv.Terhelés,illetve sárba is teszi a dolgát ahogy kell.A görgők ipari csapágyasak,egyenlőre 1000 km után sincs vele gondom.Nekem nem kell utánállitgatni sem.Holowpin sram láncal tökéletesen működik.Nagyon jó a rugófeszittése.

Hátrány

Hátrányt még nem tapasztaltam,állittólag eggy idő után elgyengül a rugó feszittése,majd kiderül.

Erre ajánlom

xc

Ennyiért vettem
28000 ft
Csatolt képek
Sram X9  2015 hátsó váltó
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fokozatszám:
  • 8
  • 10

 
váltókanál hossz:
  • rövid
  • közepes
  • hosszú

 
kompatibilitás:

Sram 1:1


 
lánc kompatibilitás:
  • Sram PC
  • Shimano HG

 
legnagyobb lánckerék:
  • 34 fog
  • 36 fog

 
legkisebb lánckerék:

11 fog


 
váltókanál:
  • alumínium (rövid)
  • kompozit (közepes, hosszú)

 
váltógörgő:

Zárt ipari csapágyas 11 fogas váltógörgő alul, felül sikló csapágy


 
további információk:

Kompatibilitás: Sram ESP váltókarokkal


tömeg:

255 g


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-6 (6 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram X.9 kompatibilis-e sram x.4 - el
1 válasz
utolsó: 2017. máj.
Sram X.9 félreválthat azért mert az agyban kotyog a tengely?
23 válasz
utolsó: 2013. ápr.
Shimano Deore LX + sram x9 hátsó váltó + sram x7 kormányváltó?
4 válasz
utolsó: 2013. márc.
Shimano Deore XT vagy Sram X 9. jobb xc re?
3 válasz
utolsó: 2013. feb.
Sram X.9-es váltó használható Shimano SL-M360rapidfire-váltókaral?
4 válasz
utolsó: 2012. márc.
Sram X.9-ben a váltókanál rugó cserélhető-e?
2 válasz
utolsó: 2011. nov.
1-6 (6 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X9 termékkel kapcsolatban: