Karbon. Amikor a dobozt a kezembe fogtam, azt hittem, üres.
Készül a 10-es rendszer, tavasszal lesz felszerelve, bővebbet akkor.
A specifikációban megadott súly teljesen igaz, hajszál pontosan annyit mértem.
Kompatibilitás.
A SRAM régebbi rendszereivel nem működik. Ha az alsó fogaskerekeken jól vált, a felsőn már kettőt kapcsol és ugyanez fordítva is. Csak a SRAM saját 10-es rendszerével kompatibilis.
Gyakorlatilag a teljes váltás és hajtásrendszert cserélni kell.
Ár. 80.000 HUF azért ez elég horror. Még ha karbon, akkor is. (én kedvezménnyel kaptam, de egy váltóért még így is 51 ezret elkérni...)
Nincs hozzá grip markolat (egyelőre)
A saját váltókarja horror összegbe kerül.
Több féle okosságot is hallottam, volt , aki állította, hogy a váltást a váltókar határozza meg, de ez így ebben a formábam nem igaz.
Ettől függetlenül szerintem egy műremek, tervezésből csillagos 5-ös a SRAM-nak.
Gyakorlatilag végig jártam a felsőbb kategóriát a márkánál. 7.0, X-7, X-9, X0.
Ha ez is olyan profi lesz, mint a korábbiak, bátran fogom ajánlani mindenkinek.
Bővebbet később