Capriolo, Olpran, Orbea archivált kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek
anyag: Hi-ten | villa (teló): Mode MD-735F | hajtókar: KriptonX | hátsó váltó: Shimano Tourney | fokozatok száma: 3x7 | tárcsafék: Logan - DX-2001F | tömeg: 15.8
villa (teló): Mode T24I | hajtókar: Lanhang LH3434 42-34-24T | hátsó váltó: Shimano Tourney TZ50
anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Sunzour SF-M2000N-A | hajtókar: Truvativ Xflow | hátsó váltó: Shimano Altus | fokozatok száma: 3x7 | tömeg: 13.7
anyag: Alumínium | hajtókar: Shimano Sora, 50×34T, Compact, Opció: 50×39×30T | hátsó váltó: Shimano Sora | fokozatok száma: 3×9 | féktest: Orbea Pro | fékváltó kar: Shimano Sora
anyag: 6061 alumínium | villa (teló): Suntour CR-7V A 700C | hajtókar: Kripton X Lasco 48-38-28, 170 mm | hátsó váltó: Shimano Tourney, TX RD-TX35 | fokozatok száma: 3x7 | tömeg: 15.5 kg
anyag: 6061 alumínium | villa (teló): Suntour CR-7V A 700C | hajtókar: Kripton X Lasco 48-38-28, 170 mm | hátsó váltó: Shimano Tourney, TX RD-TX35 | fokozatok száma: 3x7 | tömeg: 15.5 kg
anyag: 6061 Alumínium | villa (merevvilla): acél | hajtókar: JT-503 ISS 44T | féktest: Sram Spectro T3
anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Sun Tour SF-M2000N-A | hajtókar: Truvativ Xflow C3.0 AG48-38-28T | hátsó váltó: Shimano Tourney | fokozatok száma: 3x7
anyag: Hi-Ten | hajtókar: Kripton X Lasco FR1204S 170 mm | hátsó váltó: Shimano RD-A070 | fokozatok száma: 2x7 | féktest: Promax RC-469 | fékkar: Promax BL-250 | tömeg: 11,5 kg
anyag: Hi-Ten | villa (merevvilla): Acél | hajtókar: Kripton X SPM4-S377F | hátsó váltó: Shimano Tourney, RD-TZ50 | fokozatok száma: 3x6 | tömeg: 16.4 kg
anyag: Hi-Ten | villa (teló): Mode MD-735F | hátsó rugóstag: KLJ 400B 850 LBS/IN | hajtókar: Lasco 42/34/24T 170 mm | hátsó váltó: Shimano Tourney, RD-TX35 | fokozatok száma: 3x7 | tárcsafék: Logan DX2003F első | tömeg: 18.3 kg
anyag: Carbon Matrix | villa (teló): Rock Shox Tora 318 U-Turn | hajtókar: Truvativ Firex, 44-32-22T | hátsó váltó: Sram X.7 | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Avid Juicy 3











