Lofty, Merida, Schwinn-Csepel archivált kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek


váz (országúti): Scultura Comp-E | hajtókar: Campagnolo Athena Ultra Torque | hátsó váltó: Campagnolo Athena | fokozatok száma: 2x11 | féktest: Campagnolo Athena Skeleton | fékváltó kar: Campagnolo Athena | tömeg: 7.91 kg
váz (országúti): Race Light-Single, | anyag: 6061 Alumínium | hajtókar: FSA Energy, 50-34, Mega | hátsó váltó: Shimano Ultegra, SS | fokozatok száma: 2x10 | féktest: Shimano Ultegra | fékváltó kar: Shimano Ultegra | tömeg: 8,6 kg (52cm/S-M)
váz (trekking): Crossway-V Lady | anyag: Alumínium | villa (teló): SR Suntour NEX ML 63 | hajtókar: Shimano FC-M131 48/38/28 | hátsó váltó: Shimano Acera | fokozatok száma: 3x8 | tömeg: 13,6 kg (52 cm)
váz (trekking): S-Presso-V-Single | anyag: 6061 Alumínium | villa (merevvilla): AL Straight V | hajtókar: LASCO Track Alloy, 48T | féktest: C-Star "V" | tömeg: 10,7 kg (50 cm)
váz (mtb): O.Nine carbon pro-D BB30 Egg-Shape fejcső, BB30 középcsapágy, Double Chamber technológia (vázcsövekbe integrált merevítőborda), Flex-Stay tám/láncvilla kialakítás | anyag: Karbon | villa (teló): DT Swiss XRC 100, 100 mm rugóút, Kormányról vezérelhető lockout | hajtókar: Sram X.9, 44-33-22T
váz (mtb): Big Nine TFS-D-Single | villa (teló): Rock Shox Recon Silver 29 Air 100 poplock | hajtókar: Shimano Deore XT, 42-32-24 | hátsó váltó: Shimano Deore XT | fokozatok száma: 3x10 | tárcsafék: Shimano M505 | tömeg: 12,5 kg (17")
váz (mtb): Matts Superlite-D-Single BC PM BB30fit | anyag: Alumínium-skandium | villa (teló): Rock Shox Reba RL 100 tapper poplock | hajtókar: Sram X.9-10 44-33-22 BB-Fit | hátsó váltó: Sram X.0, 10S | fokozatok száma: 3x10 | tárcsafék: Avid Elixir 5 | tömeg: 10,4 kg (18")
váz (országúti): Race Comp-Single | anyag: 6061 Alumínium | hajtókar: FSA Gossamer 50-34 MegaExo | hátsó váltó: Shimano Tiagra, SS | fokozatok száma: 2x10 | féktest: Merida Road Comp | fékváltó kar: Shimano Tiagra | tömeg: 9,1 kg (M/L)
váz (XC/AM össztelós): 99 carbon superlite-D BB30 1,5" Tapered fejcső, BB30 középcsapágy, Double Chamber technológia (vázcsövekbe integrált merevítőborda), Vázcsövön belül futó bowdenek, 100 mm rugóút | anyag: Karbon | villa (teló): DT Swiss XRC 100, Race, Kormányról vezérelhető lockout, 100 mm rugóút