-fék és váltórendszer rendben van, hajtás szintén,de ezt később.
-első meglepetésem egy emelkedőnél ért. elég jól mászik felfele
-utakat jól bírja, nem volt vele problémám,hogy rázna
-megbízhatósága is rendben van
-a méretskála elég jól belőhető, de én lehet kisebbet vettem, fene tudja. következő bicajom szintén Merida lett,az egyel nagyobb. 165centihez 47-est
elsőre nehéz hátrányt mondani. amit vállal,azt hozza
és akkor a sztori: Csak vázszettet vettem, egy 2011-es 904-est. Ez egy nagyon szép festésű és jól eltalált színű váz. A többit én pakoltam rá és azért raktam a 905-ösbe, mert ez a kategória már nincs aluvázasban, így menjen a legnagyobba.
A hajtás, váltás és fékrendszer full Ultegra, dura-ace középcsapággyal(érezhetően jobb és csak 1ezres a különbség árban). Lánc KMC X10SL. Nagyon jól együtt dolgozik így a kis gép. Persze apránként kezdtem el építeni és először egy 8-as Sora volt rajta. Míg mix volt fent, nem volt rossz,de amikor fullos lett,akkor mutatta meg,mit is tud igazán. Kerekek Fulcrum Quattrok kerültek bele, míg a kormányzást egy karbon stucnival és FSA WingPro kormánnyal oldottam meg. Nyeregcső egy Ritchey karbon, a nyereg egy made in china san marco aspide lett. Gumik Continental attack/force.
elég ütős kis vas lett. kiemelném a gyorsulását, de hosszabb távon se volt vele semmi probléma. alapvetően csak azért ezt a vázat vettem, mert nem tudtam a méretem és nem akartam vakon egy karbont berendelni. aztán mire kész lettem, vettem egy komplett karbon meridát, de nem azért mert ezzel bajom volt, csak egyszerűen pénz állt a házhoz és megnyílt a lehetőség egy régen sóvárgás tárgyát képező Reacto irányába.
4-est azért adok neki, igaz, azt inkább egy jól összerakott karbon alapgépre illene,mentem olyan karbonnal, amire nem cseréltem volna el. de karbontulajok kipróbálva is elismerték, így nem a "gazda szeme hizlalja a disznót" effektus játszik. másodsorban az átlagtól jobb kis-kategóriásokra adtam 2 répát, így ennek 3-at adni utópia lenne.
ez,mivel kis méret, a váz is nagyon könnyű volt és a felpakolt motyó se vetekedik egy gőzmozdony súlyával, elég könnyű lett. lemázsáltuk pedállal, kulacstartókkal és 7,2kg-ot mértünk,de azóta rájöttem,nem jól tettük fel a mérlegre. ezt a következő bicajom mérésénél vettem észre. ahol kb 15-20deka eltérés mutatkozott a két mérés között, szóval ez valahol 7,4kg volt.
edzeni,versenyezgetni amatőr szinten, bár láttam már aluvázas keróval master2-ben OB-t nyerni sporttársat.