A tömeget bringaórával, lámpákkal, tiszta acél pedállal, klipsszel, bringazárral, kulaccsal együtt mértem
Masszív
Megbízható váltás és hajtás, középső csapágyat kellett cserélni 7 év után
Nem az a nagyon menő drága kinézetű bringa, egy jó lakattal bárhol ott mertem hagyni
Sok hátrányt írok, pedig az előnye lenne a sok, de arra csak annyit tudok mondani, hogy jó, meg szuper.
Pedál gyenge minőségű, 4 év után cserélni kellett.
Teleszkóp fixálása 6 év után meghalt
Az eredeti gumi gyakran kapott defektet pesten a sok elszórt üvegszilánkon. Defektálló külsővel viszont egy évet rohangásztam baj nélkül.
A nyereg nekem kényelmetlen, de így is lehet 100+km-eket menni, szóval nem vészes.
2010-ben vásároltam, körülbelül 20 000 km-t tettem a gépbe, és nagy élmény volt, sose voltak gondjai. Nagy tömege ellenére a mászást is megszerettem vele, és az országúti kerékpározást.
először pedált kellett cserélni.
A legjobb a kerékpáron egyértelműen a váz.
Megbízható bringa, inkább terepre, de országúton is megállja a helyét.
Túrázás, 120km-ig. Utána már szenvedős, nehéz hozzá a kerékpár, és szélesek a kerekek. Nálam 39km/h volt a határ, onnan még ha tartják a szelet akkor is nagyon nehéz tartani a tempót.