Olpran, Schwinn-Csepel, Trek archivált kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek


villa (teló): SR Suntour NEX | hajtókar: Shimano M171, 48/38/28 | hátsó váltó: Sram X.3 | fokozatok száma: 3x7
anyag: Alpha platina alumínium E2 kúpos homlokcső, press fit középcsapágy rendszer, vázon belül vezetett váltó bowdenek, post mount tárcsfék rögzítés | villa (teló): RockShox Reba RL Solo Air rendszerrel kormányról vezérelhető lockout, 100mm kerékmozgás | hajtókar: Shimano Deore XT, 42/32/24
váz (XC/AM össztelós): Alpha Platinum Alumínium, ABP Convert, Full Floater, E2 kúpos fejcső, press fit középcsapágy rendszer, magnézium EVO link, belső váltóbowden vezetés, 120mm kerékmozgás | anyag: Alpha Platinum Alumínium
anyag: Alpha Platinum alumínium | villa (teló): Fox Performance 34 Float, FIT4 3-állású csillapítás, E2 kúpos villanyak, Boost110, G2 geometria 51mm-es előretartással, 120mm kerékmozgás | hajtókar: Sram X1 1000, 32T X-Sync | hátsó váltó: Sram X1, Type 2 | fokozatok száma: 1x11
váz (országúti): 600-as sorozatú OCLV karbon, nőknek optimalizált IsoSpeed, E2, BB90, belső bowden vezetés, DuoTrap kompatibilis, Ride Tuned ráhúzós nyeregcső | anyag: 600-as sorozatú OCLV karbon | hajtókar: Shimano Ultegra, 50/34 kompakt | hátsó váltó: Shimano Ultegra | fokozatok száma: 2x11
anyag: 500-as sorozatú OCLV karbon, E2, BB90 DuoTrap kompatibilis, Ride Tuned nyeregcső rendszer, IsoSpeed | hajtókar: Shimano Ultegra, 50/34 (compact) | hátsó váltó: Shimano Ultegra, Di2, | fokozatok száma: 2x11 | féktest: Shimano Ultegra | fékváltó kar: Shimano Ultegra Di2
anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4610 V2 | hajtókar: 170 mm, 42-34-24T | hátsó váltó: Shimano Tourney
váz (trekking): FX Alpha Gold alumínium , DuoTrap S kompatibilis, csomagtartó és sárvédő rögzítő pontok | anyag: FX Alpha Gold Alumínium | villa (merevvilla): Bontrager Nebula, karbon | hajtókar: Shimano R460, 48/34 | hátsó váltó: Shimano RD-R350 | fokozatok száma: 2x10
anyag: OCLV Mountain karbon fő váz és hátsó háromszög | villa (teló): Fox 32 F80/100 RLC, légrúgós rendszerű, lockout, visszaút csillapítással, saját G2 geometria, E2 kúpos villanyak, 15-ös átütőtengely, 100mm kerékmozgás, a Trek hangolta Californiában