Trek 2.5 országúti

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 575.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Radó avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Mert szép, könnyű,és mert FULL ULTEGRA szett BONTRAGER kerekekekkel, nyereggső, stucni.

 

Hátrány

az egyetlen hibája hogy hiányzik belőle a hiba

Erre ajánlom

Sajna a városba nem jó, vert ez egy versenyló. Elindulsz vele és nem állsz meg. nekem a várban kellene keró, így keveset használtam.

Csatolt képek
Trek 2.5  2012 országúti
Trek 2.5  2012 országúti
Trek 2.5  2012 országúti
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kraslan avatar
30 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Gyönyörű fényezés, mutatós design, messzebről a szépen eldolgozott hegesztések miatt hitték már karbon váznak. Hajtás irányban nagyon merev, ellenben nem ráz túlzottan a Trek 2.5. Igazi versenygeo, kívánja hogy hajtsák, felfelé-lefelé egyaránt. 177 centimhez 56-os vázat használok, tökéletes méret, 100 mm-s stucnival. Az enyém egy vázszettből épített paripa, Campagnolo cuccokkal, Khamsin kerékkel, soha semmi probléma nem fordult elő még a rossz utak ellenére sem. Sokan megdícsérték már, szeretem is. Van sárvédő szem is, így akár télen vagy túrázni is lehet használni.

Hátrány

A fényezés kissé sérülékeny, a láncvillán a gyári védőfólia kissé rövid a váltó felé, egy haladósabb lefelénél, úthibán a lánc, vagy talán egy felpattanó kő lepattintotta egy kis pár mm-es helyen.

Tapasztalat

Az előző  vázam egy K2 márkájú gép volt, amit szerettem, de kissé hosszú volt nekem, ezért történt a csere. A görgőzés miatt nem akartam karbon vázat, az élettartam garancia és a mutatós design miatt esett rá a választás, nagyon nem bántam meg. Az előző váznál érezhetően gyorsabb, szinte rakéta hozzá képest ez a Trek.

Erre ajánlom

Mindenféle országúti használat a fagyizástól a versenyzésig :)

Ennyiért vettem
125000 a vázszett.
Csatolt képek
Trek 2.5  2012 országúti
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

200-as Alpha alumínium


méretek:
  • 50
  • 52
  • 54
  • 56
  • 58
  • 60
  • 62

 
színválaszték:
  • Kék-Fekete (Placid Blue-Gloss Black)

villa (merevvilla):

Bontrager Race, karbon villaszárakkal, SpeedTrap kompatibilis


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Ultegra,
  • 50/34 (kompakt), vagy
  • 53/39/30 (tripla)

fogaskoszorú:
Shimano CS-HG700 (105),

11-28, 10 sebességes


első váltó:
Shimano Ultegra,

34,9mm bilincsátmérő


hátsó váltó:
Shimano Ultegra
 
fokozatok száma:
  • 3x10
  • 2x10

pedál:

nem tartozék


Kerék

külső gumi:
Bontrager R2,

700x23c


 
komplett kerék:

Bontrager Race


Irányítás

kormány:

Bontrager Race Blade VR-C, 31.8mm


 
bandázs:

Bontrager Zselés


kormányszár:

Bontrager Race Lite, 7 fokos, 31.8mm


nyereg:

Bontrager Affinity 3, CrMo pálcák


nyeregcső:

Bontrager Carbon, 20mm hátranyúlás


Fék

 
fékváltó kar:
Shimano Ultegra,

STI


 
további információk:

Sárvédő rögzítő szemekkel


Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek 2.5 termékkel kapcsolatban: