Csepel, Neuzer, Scott, Trek kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek
anyag: Alumínium | hajtókar: Prowheel Pince522C 34/50T | hátsó váltó: Shimano Claris | féktest: Shimano BR-R317 | fékváltó kar: Shimano Claris
váz (trekking): Csepel Spring | anyag: 6061 alu | villa (teló): Suntour SFNEX4110 V2 63mm | hajtókar: Alu, 170mm 38t city | hátsó váltó: Shimano Nexus 7 SG-C30007 Roller | féktest: V-Fékek, Promax TX-121 | fékkar: Saccon alu comfort | tömeg: 16,6 Kg
váz (mtb): Alpha Gold Alumínium, E2 kúpos homlokcső, belső váltó és dropper bowden vezetés, csomagtartó és kitámasztó rögzítési pontokkal, Boost141, G2 geometria | anyag: Alpha Gold alumínium
anyag: Hi-Ten acél | villa (merevvilla): acél | hajtókar: Prowheel My-s841 28/38/48t | hátsó váltó: Shimano Ty300 7 Seb. | fokozatok száma: 3x7 | tömeg: 15 kg
váz (mtb): Csepel Woodlands Pro 29 | anyag: 7005 alu | villa (teló): Suntour XCT MLO Lock-Out, 100mm | hajtókar: Csepel WAK Alu, négyszögtengelyes, 175mm, 42/32/22T | hátsó váltó: Shimano Alivio Shadow RD-M4000 | tárcsafék: Shimano BR-M355 tárcsafék | tömeg: 14,5 kg
váz (trekking): Csepel Rapid Alu | anyag: 6061 Alumínium | villa (merevvilla): Alu szár, Hi-Ten nyak | hajtókar: Shimano Sora, 2*9, 50-34T | hátsó váltó: Shimano Sora | fokozatok száma: 2x9 | tárcsafék: Shimano BR-M395, 355 | tömeg: 12,1 kg 510-es vázméret
váz (mtb): Alpha Gold Alumínium, E2 kúpos homlokcső, belső váltó és dropper bowden vezetés, csomagtartó és kitámasztó rögzítési pontokkal, Boost141, G2 geometria | anyag: Alpha Gold alumínium
váz (mtb): OCLV Mountain Carbon, IsoSpeed, E2 kúpos homlokcső, belső váltóbowden vezetés, balanced post mount rögzítésű fékek, PF92, Boost148 & G2 geometria | anyag: OCLV Mountain carbon
anyag: 6061 alu | villa (merevvilla): acél | hajtókar: Prowheel Pra-115 42t | hátsó váltó: Shimano Nexus | fokozatok száma: 1x3 (Padova 26") 1x6 (Padova 26" 6s) | féktest: alhonga v (első), kontra fék(hátsó) | fékkar: Logan | tömeg: 17,6 kg
váz (országúti): SingleSpeed / Fix, 4130 duplán húzott CroMo | anyag: Duplán húzott CroMo | hajtókar: Csepel Teta 44T | féktest: Csepel Stupor | fékkar: Csepel Piton | tömeg: 9,9 kg
anyag: 6061 alu | hajtókar: Prowheel Solid, 320 42/52t | hátsó váltó: Shimano Claris, 8 seb. | fokozatok száma: 2x8 | féktest: tektro két forgáspontos | tömeg: 12 kg
váz (trekking): Budapest “B” acél | anyag: acél | villa (merevvilla): Budapest “B” acél | hajtókar: Acél 170 mm 44T 6/7S négyszög | hátsó váltó: Shimano 6/7SP RDTX35B (N7) | fokozatok száma: 1, 3 (N3), 7 (7SP) | féktest: “V” alu Saccon












