Continental City Contact külső gumi

37 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.09.)
  • Listaár: 4.000 Ft - 7.400 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




szuser avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Defektállóság hibátlan! (~800-1000km defekt nélkül)

- Olcson is lehetett kapni "B" kategória

-  Hibátlan, gördülési ellenállás szinte nincs.

- Nem kopik! ÉÉÉSSS jól tapad a City Contact! ritka párosítás de jól el lett találva a gumikeverék! 

 

Hátrány

- Esőben átlagosnál jobban felszóraja a vizet a Continental City Contact.. ( mindegyik szorja, de ez slick lévén 2-2.5m magasra is :D)

- A 700x32-es contim majdnem fele széles csak egyik barátom 700x32-es Maxxisának.. (mondjuk ez nem tudom menniyre hátrány...)

- A reltive keskeny kerék 6-7 bár nyomáson suhan ugyan de nyilván az utak legkisebb egyenetlenségét is visszaadja..

Tapasztalat

Elég sok Conti gumit használok/tam és mindegyikkel elégedett vagyok, de a Continental City Contact valóban nagyon bevált.

A 700x32-es a magyar utakra keskeny, sajnos sem az utjaink és pláne nem a bicikli utjaink nincsenek ilyen keskeny gumihoz szükséges minőségúek. (Fertő tó Osztrák oldali bicikliutokon hibátlan!)

Bicaj boltban vettem "B" minőségüként. ...

Az egyiken a Conti feliratot 2x nyomták a gumi oldalára (kb 1mm elcsuszva, annyira nem konturos a felirat..) de ezzel együtt tudok élni :D A másikon a futó felületen volt kisebb öntési "sorja..." ami ~100km után szépen le is kopott...

A boltban dolgozó egyik srác nagyon le akart beszélni, hogy megvegyem ezeket de nem tudott... valahogy nagyon az volt az érzésem, hogy valamelyik haverjának szánta volna, mert nagyon jó áron ilyen "komoly" hibákkal valóban jó vétel volt. NEM volt és nincs azóta sem szövethiba, nem üt és oldal irányba sem kolbászoltak. Ezt amennyire tudtam a boltban is megnéztem, illetve a bicajon is tökéletes volt és az ma is...

Megj: Egy kollégám fia Németo. Contiban dolgozott (most éppen Indiában lévő gyárban van..) és az Ő elmondása alapján (kb 4 éve volt!) a Németo. gyárban a legkisebb és legjelentéktelenebb hibával biró gumik (mondjuk autó gumikat mondta, de gondolom ez a cégpolicy bicajgumiknál is él..) is "B" jelölést kapnak, igy valóban majd fele áron lehet akár szinte tökéletes "B"-s gumikat is kifogni.. (Szerinte ezeket NY-Erópában viszont nem árulják, csak kicsit keletebre viszik..)

Ezek mellett Én elégedett vagyok az olcsó Contijaimmal ;)

Erre ajánlom

Tökéletes aszfalton hangtalanul suhanni defektveszély nélkül, illetve szélesebb verzióban városban is hibáltan! (32-es széleség valóban keskeny, alig szélesebb a versenyek gumijainál...)

Ennyiért vettem
2000
17 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26×1,5"
  • 26×1,75"
  • 26×1,95"
  • 26×2,1"
  • 38-622
  • 54-622

 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
defektvédelem:

van


 
oldalprizmás változat:

van


 
további információk:

Sima futófelületének köszönhetően a gumi egy nagy felületen érintkezik a kemény aszfalttal, kiváló tapadási tulajdonságai ellenére gördülési ellenállása minimális.Külső gumi. Városi kerékpározásra és túrázásra ajánlott.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental City Contact termékkel kapcsolatban: