Continental City Contact külső gumi

37 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.09.)
  • Listaár: 4.000 Ft - 7.400 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




stellaz1 avatar
39 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Alig kopik, jól tapad, jól bírja az üveget, tüskét, reflex csíkos, oldafal erősítéses. Esőben sem tapasztaltam átlag feletti csúszási hajlamot.

Hátrány

A defektvédelem rátesz pár grammot a Continental City Contact-ra.

Tapasztalat

Előtte conti comtactot használtam, az kb, ugyanez a gumi, csak más a mintája. Az elment 10 000 km-t. Ebben most van közel 4000 és elöl még itt-ott fel lehet fedezni az öntési nyomokat, ami azt mutatja, hogy vélhetően ez is elmegy ugyanannyit. Defektet csak egyszer kaptam vele, az is lassú defekt volt, szóval ez is nagyon bírja az igénybevételt. Az erős oldalfala miatt alacsony nyomáson lehet és érdemes használni a Continental City Contact-ot, 1,5-ös méretbem 70 kilóhoz kb. 3,5 baron. Ekkor jól gurul és kényelmes is. Összefoglalva: Jól gurul, alig kopik, nem kap defektet, kényelmes, vállalható a súlya, és nincs vele semmi probléma.

 

update: most már túl vagyok vele a 13 000!!! km-en és mg nem kopott el, van rajta minta

eddig csak néhány lassú defektem volt vele, abszolut megbízható gumi, városba nagyon tudom ajánlani továbbra is

 

update 2:

november óta már a 2.1-es verziót használom. A mérete montin sokkal jobb, mint a korábbi 1.5-ös,sokkal kényelmesebb és kanyarban is jobban viselkedik. A valós mérete nálam megegyezik a ráírtal, tehát 54 mm széles, amin örvendetes és egyszersmind a ritka kivételek egyik, mert az 1.5-ös is csak 33-34 mm széles volt 37 helyett.  November óta mentem vele 4-5 ezer km-t, de defektem nem volt, annak ellenére sem, hogy az első gumiból vagy 6-8 mélyen beágyazódott üvegszilánkot szedtem ki. A királydinnye szezon mondjuk még nem jött el, olyankor azért a füves részeket jobb elkerülni. A súlya 800 gramm, ami ekkora méretben nem rossz, kár, hogy nincsen hajtogatós kivitelben, azért az levenne még egy kicsit róla.

Erre ajánlom

Városba mindenképpen. Túrázni is kiváló, bár ezen elég kevés a minta, így földúton talán jobban csúszik egy vérbeli túra guminál.

31 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26×1,5"
  • 26×1,75"
  • 26×1,95"
  • 26×2,1"
  • 38-622
  • 54-622

 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
defektvédelem:

van


 
oldalprizmás változat:

van


 
további információk:

Sima futófelületének köszönhetően a gumi egy nagy felületen érintkezik a kemény aszfalttal, kiváló tapadási tulajdonságai ellenére gördülési ellenállása minimális.Külső gumi. Városi kerékpározásra és túrázásra ajánlott.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental City Contact termékkel kapcsolatban: