Continental Diesel külső gumi

56 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 5.800 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Olivera avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Konkrétan nekem hátul van (még..., mert elől is az lesz), de amióta megvan nem volt vele defektem. Baromi széles ami amúgy feelinges, meg jól néz ki, de egy traktor kisebb gumit cipel. Alapvetően szeretem, amennyit cerózok arra tökéletes. Kopás: fogalmam nincs beletettem már egy pár ezrest, semmi... Sokan írjátok hogy nehéz a felnire tuszkolni. Nos lehet hogy az én felnim a szar, de nekem dm24-es hátsó felnire minden tökölés nélkül felhuppan. Tök jól morog az aszfalton :D
Hátrány
Kib.ott nehéz tekerni betonon. fű+vizes közeg= halál. Sáron még nem teszteltem, majd kiderül. Viszonylag óccsó, viszont baromi széles, a mintája hulladék.
Erre ajánlom
Abszolút dh, dirt, stb. (mondjuk én freeriden hajtom, de ez az én hülyeségem.)
Ennyiért vettem
adták a ceróhoz :D
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

2.5


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

1200


 
további információk:

A drótos verzió extra erősítéssel rendelkezik a kerékpárparki használathoz. Mindezt az esésekhez és az ugrásokhoz szükséges tartóssághoz.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Diesel termékkel kapcsolatban: