Continental Diesel külső gumi

56 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 5.800 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




vajdacs01 avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Defektállóság, kopásállóság, nem néz ki rosszul, erősnek vélem az oldalfalát is, könnyű szerelhetőség, nem kell csengő, mert olyan a hangja a guminak, mint a Lada Nivának, csak úgy morajlik, és mindenki felfogja fogni, h ha közeledsz. 

Hátrány

Mivel elég sok grammániás bolond van - elnézést ha vkit megsértettem - nehéznek mondanám, de engem ez nem szokott zavarni. Nem a gumi a nehéz, Te vagy a puhány! Elég hangos, messziről meghallják, h ha közeledem, ezt nem tartanám hátránynak, de biztos sok mindenkit zavar. Amit viszont hátránynak mondanék, h nedves/vizes úton nagy tempóval (30km/h) nagy kanyart venni vele, picit félős, csúszkál, és ez csak rosszabb lesz, h ha kopik. De nem aszfaltra találták ki, így nincs gond. 

Tapasztalat

2010.07.06.-án vettem, 4000 Ft-ot fizettem érte. Elsőre sajnáltam a pénzt, de így 8 hónappal később, azt mondom, a következő gumim is ez lesz! Több, mint 10000 km-t futott - nem elírás  -, sőt még most is használom, amit kiemelnék, h a fent említett távot teljes mértékben defektmentesen tette meg, a mai napig nem szedtem le a felniről, amióta megvásároltam, és felraktam. Leginkább aszfalton használom, de ha olyan van akkor sárba, hóba és jégen is. Picit kopotabb állapotban van már, nedves aszfalton, meg-meg csúszik. Hóban tökéletesen használtam, nem azt mondom, h tapad, de meglepően jól kapaszkodik. Sőt, talán hóba még jobb is, mint nedves/vizes úton. A jégen 1x k*rva nagyon estem vele, de hát jégre szöges gumia a jó. Nagy előnynek írnám le, h ahozz képest, h mennyit, és h jórészt aszfalton használtam nehezen kopik. 45-50km/h felett eléggé rázza a bicajt, de nem is erre a tempóra találták ezt ki. Sárba nem rossz, bár szerintem eléggé beragad a mintázatba, és utána az összeset a pofámba csapja. Nem 1 ember írta, h nem eléggé defektálló, hát ezt megcáfolom, akácerdőn, 10 tucat széttört üvegen keresztül mentem vele, nem egy bukkanóba is belementem, a vasúti töltés kavicsai se tudták kilyukasztani. Sajnálom, h így lehúzzák ezt a  gumt, szerintem 4.9-et megérdemelne, hanem 5-öt, bár lehet, h nálam azért volt ilyen jó, mert nem arra használtam amire ajánlják. Elöl-hátul ezt használom, az első még szinte alig kopott, igaz az még 4-5 hónapos, de simán 95%-os állapotban van. Maximum 2 Bar-os nyomáson használtam, de átlagba csak 1,5 volt. Kopásállóságát valószínű az is meghatározza, h fékeze, én nagyon ritkán fékeztem vele blokkolosat, szeretem kihasználni teljes mértékben a féket, úgy, h minél nagyobb legyen a fékhatás, de ha beblokkol, akkor ugye az már nem olyan, így javaslom, ne fékezgesd el, mert akkor gyorsabban kopik, és hamarabb kapsz vele defektet is. Nagyon jó gumi! 

Erre ajánlom

Országúti bicajozásra nem ajánlom xD

De túrázásra, Xc-re tökéletes.

Ennyiért vettem
4000
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

2.5


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

1200


 
további információk:

A drótos verzió extra erősítéssel rendelkezik a kerékpárparki használathoz. Mindezt az esésekhez és az ugrásokhoz szükséges tartóssághoz.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Diesel termékkel kapcsolatban: