Continental Diesel külső gumi

56 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 5.800 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Dácii avatar
Dácii
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
sokvan PL.Kanyarkirály,sáros részeken is meglehet tartani, mindenre lehet használni.van még több is csak nemjutnak eszembe:D:S
Hátrány
ő aszfalton hangos! gördülékenységi ellenállása sz.tem nemnagy
Tapasztalat
( Nekem A Megerősítet falu van tehát nem a vékonyfalú! A recék nem törnek le! pedig patkát is kostolt oldalról és nemsszakadtakle! Dh-ra kíváló!! rézsü ,kis sár,duhafölt döngöltfölt stb. aszfalton rohadt lassan kopik! kb ennyi nekem bejön ha elhasználom akkor ugyan ilyet veszek és ugyanígy erősítettet! (lényeg hogy teis aztvegyél mert az mindentbír) :):D nahpáás
Erre ajánlom
Dh
Ennyiért vettem
5600
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

2.5


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

1200


 
további információk:

A drótos verzió extra erősítéssel rendelkezik a kerékpárparki használathoz. Mindezt az esésekhez és az ugrásokhoz szükséges tartóssághoz.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Diesel termékkel kapcsolatban: