Continental Diesel külső gumi

56 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 5.800 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




FroggerQ3 avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- XC-re tökéletes
- 84 TPI-s
- olcsó
(- jól néz ki)

Hátrány

- aszfalton nagy az ellenállása, és gyorsan kopik, főleg melegben (Nahát!)
- conti 2,5-es belső kell bele, vagy ami széles gumóhoz való (26X1.75-2.5)
- sok követ összeszed, ami nem tud kiesni a mintázatból, ez néha bosszantó

Tapasztalat

Ez nem az erősített változat. Előre-hátulra is ezt raktam, 3,2 bar nyomáson használom már 1,5 éve (max 4.0 bar-t bír). Defektet még nem kaptam, csak a 2,5-es continental belső adta meg magát, mert gyári hibás volt. Szerszám nem szükséges a felszereléséhez, de nem mindegy milyen irányban rakod fel az adott kerékre.

Sárban el lehet vele evezni, de nagyon sokat összeszed belőle, agyagos-sáros talajon horror. Enyhén saras félszáraz talajon nehéz tekerni, mert nagyon tapad a mintája miatt, de minden más időben jól megállja a helyét. Aszfaltra NEM való!
Mivel Mavic 221-es felnire raktam, ezért ballonosabbnak érződik különösen sziklás talajon, hegymenetben. A keskeny felni ellenére SOHA nem úszott meg az eleje, és a felniről sem akart lejönni a gumó. KENDA hajadra és társai messze elbújhatnak mögötte.

Erre ajánlom

XC-re tök jó.

DH, FR és egyéb légimentőket is igénylő sportra szerintem nem, és tapasztalatom sincs benne.

Ennyiért vettem
3500
Csatolt képek
Continental Diesel külső gumi
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

2.5


 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

4.5


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

1200


 
további információk:

A drótos verzió extra erősítéssel rendelkezik a kerékpárparki használathoz. Mindezt az esésekhez és az ugrásokhoz szükséges tartóssághoz.


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Diesel termékkel kapcsolatban: