Continental Explorer Pro külső gumi

38 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 5.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



31-38 (38 vélemény)
Rendezés

Lacko avatar
Lacko
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
könnyű (480 gramm) , jó bütykös, jól kapaszkodik, jó a kanyarban, előre-hátra is használható, az akciós ára hihetetlen, minden terepen és időben jó kivéve a legdurvább sarat, de nem is arra találták ki
Hátrány
kissé nagy az ellenállása ezért elöl használom, a sárga színű csúnya de van szürke is szerencsére, csak 2.1-es van, elég gyorsan kopik
Tapasztalat
Ez egy nagyon jó gumi az akciós áron pedig még jobb. Azt mondja a reklám, hogy úgy gurul mint egy semi slick, de ez nem igaz, bizony van neki rendes ellenállása ezért versenyzésre meggondolandó. Igaz, ilyen áron nincs versenytársa. De minden más cross-countryra, ahol nem számítanak a tizedmásodpercek, nagyon jó. Elöl tökély, 5 répás, de hátul nem az ellenállás miatt, ezért kap 4-et. Az ára viszont 5 répás.
Erre ajánlom
bármilyen XC-re nem versenyzőknek versenyzőknek könyebbet, jobban gurulót javaslok vagy semi-slicket
Szerinted hasznos?

manki avatar
manki
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
bazi könnyű
Hátrány
ha nem vigyázol rá, hamar elkopik
Tapasztalat
nagyon jó gumi u.a vele a helyzet mint a twisterrel. Talán kanyarban nem annyira jó, mint ahogy a Ritcheyket mondják, de a sulya kompenzálja ezt a hegyen felfele menet. Ha vigyázol rá sokáig bírja.
Erre ajánlom
XC-re, előlre. hátra jobb a twister
Szerinted hasznos?

larzen avatar
larzen
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
könnyű, jól mászik, nem sodródik, szép
Hátrány
nehéz szerelni
Tapasztalat
Természetesen én is akciósan vettem. A narancs villámhoz nagyon illik a narancs futófelülete. :) Betonra nem használom, mert ahhoz elég puha és elég durva hangja is van így. Nagyon nagyon könnyű darab. Első ránézésre nem gondoltam volna, de nagyon jól mászik és kanyarban is nagyon stabil.
Erre ajánlom
csak terepre való, de oda nagyon. XC
Szerinted hasznos?

Balogh Zoltan avatar
Balogh Zoltan
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
mindent kibir, jo a kanyarban, nem csuszik
Hátrány
aszfalton nagyon ragogumi
Tapasztalat
-10 fokban, jegen, hoban, latyakban mindenhol birja a gyurodest. Mas kulso ugyanilyen terhelesnel elszallt es 3 defektet kaptam. Ezzel meg tobbszaz kilometer ota egy deka gaz nincs
Erre ajánlom
terepre, jegre, hora, sarba, ilyesmi
Szerinted hasznos?

Em avatar
Em
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Jó a kanyarban, rendesen mászik is, nem nehéz.
Hátrány
Hajtogatós, eccerűen szétfolyik a kezemben, először sokat szívtam vele.
Tapasztalat
Végülis 2000 huf-ért nagyon jó vétel volt, egyébként ha nem lett volna akció soha nem vettem volna Continental gumit. Sajnos nekem már csak a barnából jutott, ami fekete hátsó gumival eléggé hülyén néz ki. Aszfalton nem kell eröltetni, mert feljelentenek csendháborításért. Az se túl szimpatikus, hogy elég gyorsan fogy belőle az anyag, már egy hét után emberes darabokat sikerült elhagynom. Legalább annyival is könnyebb :)
Erre ajánlom
xc
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Kanyarban kiraly. Elegge kicsi gordulesi ellenallas. 460g korul van
Hátrány
Sarban nem jo. (de persze nem is sargumi)
Tapasztalat
A normal araert nem vettem volna meg, de ennyiert iszonyat kiraly. Es tartosnak tunik. A normal arert csak 3 repat adnek ar/teljesitmenyre
Erre ajánlom
XC, maraton
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

koga avatar
koga
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
könnyű.hajtogatós,dual compound
Hátrány
hajtogatós(nem veszi fel egykönnyen a formát)
Tapasztalat
remélem jó lesz,mindenesetre 1890Ft-ért 500g-os gumi ajándék
Erre ajánlom
XC
Szerinted hasznos?

Kiki78 avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
Nagyon jo kanyarstabilitas.
Hátrány
Csak 2.1-es van belole.
Tapasztalat
Conti akcio idejen vettem nagyon olcson,ezert az 5 repa. Szinte minden talajon megallja a helyet,univerzalis kulso.Foleg elore,de hatul sem rossz.
Erre ajánlom
Verseny CC-re,maratonra,turazasra.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-38 (38 vélemény)
Rendezés
Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.