- a hajtogatósat használtam, de ugyanúgy átszúrta az akác tüske, mint a többit
- aszfalton közepesen kopott, használtam elöl és hátul is
- ~10.000 km-t futott az én bringámon, 2007-ben átraktam egy másik MTB-re, azon a mai napig rajta van, igaz gyakorlatilag nyugdíjas - szóval tartós
- az Explorer Pro gördülési ellenállását nagyon szerettem, alig van neki, feltünően gyorsabb vele a bicikli
- hajtott keréken csak a mély homok és sár fogott ki rajta, máshol nem pörgött el
- kormányzott keréken sosem csuklott ki az első kerék
- nedves felületeket nem szertte, akkor csúszott
- öröm volt vele gyorsan gurulni, de a kanyaroknál nem bíztam benne 100%-osan
- könnyű
- nekem attól is kilukadt az Explorer Pro, ha csak ránéztem, egyenesen vonzotta a defektet, mára olyan mint az ementáli
- modell év: 2005
- érdekesnek tartom, hogy hamarabb kopott el az oldal pereme, mint a futófelülete - egyszerűen nem értem:
amikor elkezdtem tárcsaféket használni, elforgott a felnin, és 5 belső szelepét tépte ki, mire erre rájöttem - V-fékkel ma is használható - nagyon szerettem ezt a külsőt, ha ismét többet mennék földúton, mint aszfalton, újra ezt választanám, csak nehéz hozzájutni
- már 10. éve van meg, szilikonsprével megkezeltem, mert picit ráncos volt. oldalfalán már látszanak a szövet mintái a gumi alatt. kiváncsi vagyok meddig bírja