Continental Explorer Pro külső gumi

38 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 5.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




petike avatar
petike
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Könnyű, kevláros, megvan a 2.1, ballonos, a sűrű szövet miatt (azt mondják emiatt) még nem volt vele defektem, hátul nincs vele gond, mászik, fékez, perfekt orosz, jó a hangja (buszmegállóhoz közeledve a jegyüket, bérletüket készítik elő), laikusok számára is ismert márka, 900Ft + 700 postakölség amibe került
Hátrány
elöl gyenge kanyartartás, sodródásra hajlamos, elég alacsony és ritka mintázat, ebből adódóan hamar leköszön, egyébként nem olcsó, bár a kategóriában nem rosz vétel
Tapasztalat
Lehet, hogy csak azért tünt gyengének az oldltartása, mert már négy éve Tiogát használok és szeretem elereszteni a bringát a lejtőkön, de mivel majdnem estem e sajátsága miatt, inkább csak akkor rakom fel, ha számít a súly, maratonokon és teljesítménytúrákon, ahol én inkább a mászásokat hegyezem ki. Arra jó.
Erre ajánlom
Száraz xc pályákra, ahol kevés a gyors kanyar, olyanoknak, akik ott tekernek
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.