Continental Supersport Plus külső gumi

29 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.02.)
  • Listaár: 8.700 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-29 (29 vélemény)
Rendezés

kvcstms avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

a Continental Supersport Plus defektállósága brutális, futárként használom, így gondolom nem kell részleteznem miken megyek át, de még nem volt vele defektem. nem hinném, h ez a gumi képes egyáltalán elkopni. ha mégis azt baromi lassan teszi sok sok km használat után. ideális lehet első hátsó kerékre is simán. emelkedőn megy fel, lejtőn szaggat le,de meglehet fogni, kanyarban jól dönthető, a tapadása félelmetesen jó még esőben is, pedig nulla mintázat van rajta. nagy sebességnél sem kell félni remekül manőverezhető irányítható. sóderes szart nem szereti, valamint a füvet. amúgy mindenhol elmegy. hóban, jégen még nem mentem vele, így azt nem tudom, de szakadó esőben is teljesen megbízható volt a tapadása.

Hátrány

nincs neki, talán a szerelése, az nem egyszerű dolog.

Tapasztalat

nem hiszem, h létezik jobb gumi ennél.

Erre ajánlom

fixi, ss.

Ennyiért vettem
3400
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

messor avatar
41 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Defektálló, az ára

Hátrány

tömege

a Supersport Plus le és felszerelése új gumiszerelési technikát igényel 

Tapasztalat

Defektállóságával semmi gondom nem volt 1200kilométer alatt, viszont a le és felszerelése az már külön tudomány! Olyan erős az acélperem hogy egyszerre három gumileszedőt használtam egymástól néhány centire mert különben soha nem szedem le! Kopásállósága megint csak kíváló a kemény keveréknek köszönhetően. Mivel egy slick gumiról beszélünk a tapadása aszfalton elég jó, bár esőben vagy utána okosan kell tekerni mert csúszhat. 

Erre ajánlom

Fixiseknek, futároknak,trekkingre szóval mindenkinek aki szereti

Ennyiért vettem
3990
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2013 külső gumi
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mirage avatar
12 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Defektállósága elsőrangú....Első héten 1defekt, azóta , vagyis január óta 0..vagyis nulla!!!!!

Viszonylag könnyü, 622x25c, kevláros verzió 

Olcsó, én csepelen a gummaker-nél vettem 2990ért darabját, és NEM b,c,d vagy mittomén mien kategóriás selejtes ebike-os verzióban...

Nehezen kopik a Supersport Plus...amig a sárga defektvédelem meg nem jelenik addig használatban marad, ami igy elnézve kb 10ezret még magában hordoz...

Continental...:D

Hátrány

Sajna csúszik...vizes úton nagyon....ezért elöl gyémántmintás lugano-ra cseréltem:(

 5000kilcsi után pár repedés 8.5bar-nál már megjelenik, de nem hiszem hogy negativ biztonsági tényezö lenne, csakhát azért mégis...

Tapasztalat

Hátra a legjobb döntés, de elöl ahol amugy se létkérdés a defektvédelem inkább valami jobban tapadó lugano vagy vittoria:D

Ennyiért vettem
2990
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Ez nem tud elkopni. Van már benne pár ezer km, mintha új lenne. Continental minőség.
  • Könnyű hajtogatható kivitel, kevláros, nagyon jól bírja a kiképzést.
  • Olcsó volt a Continental Supersport Plus ; -)
  • Könnyű föltenni, legalábbis könnyebb, mint a Kendát.
Hátrány
  • Amíg a felületi takony le nem kopik, alig tapad sajnos.
  • Bekopása után viszont kiváló az útfekvése.
  • Amúgy drága.
Tapasztalat

Igen, olcsón jutottam hozzá, 4900ért, remek a hajtogatható változat, defektvédelmes. Rengeteg km van már benne, rossz utakon, téli sötét éjszakában sokszor hajtottam át olyanon, amin nem kellett volna, de nem érzi ez a törmeléket (kavics, sörösüveg-szilánk, fényszórók műanyag búrái közlekedési balesetekből). Sőt, az úthibákat is tolerálja.

A tapadásával eleinte gondok voltak, kell egy kis idő, mire a gyári "viaszréteg" lejön, de utána nagyon kezes gumiként működik. Szerencsére könnyű föltenni, demivel kiváló a defektállósága, így ritkán kell ilyesmire sort keríteni.

Én 9 baron hasznáom hátul, remekül bírja a dolgokat. Mavic MA2-es felnin voltak először, most Campagnolo Mekszikón szolgál. Elöl Grand Prix hajtogatható kivitelben teszi a kis dolgát.

Erre ajánlom

Országútizásra, és, mivel tartós gumik, amiket nehéz kockásítani és koptatni, így fikszire is akár! (fölteheted a Svalbi Lugánót vagy Vittória Zafírót is, de azt még szabadonfutóssal is hamar tönkre lehet tenni, ha ész nélkül fékezel.. )

Ennyiért vettem
4900
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2012 külső gumi
Continental Supersport Plus  2012 külső gumi
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

killer4 avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Fixi-hez használom, a Supersport Plus az egyik legjobb ami van a piacon ebben az árban, nekem jobban bírta mint egy skid gumi amit direkt erre találnak ki, 3 hónapig tudtam használni utána le kellet cserélnem (viszonytás alapként a vittoria Zaffira 2 hétig bírta). Nagyon jó a Continental Supersport Plus tapadása, én 8 bár-ral  használom, hivatalosan 8,5 bár-ig lehet bele fújni. Vizes időben is megállja  a helyét, mentem már vele határvan sarasabb időben is az sem okozott neki gondot, januárban is volt szerencsém tesztelni, egyszer estem vele, de az is az én hibámból, Defektet nem sikerült vele szereznem, ha kilátszik a narancssárga csík (defektvédelemre szólgáló anyag) akkor még 1000km-eren kersztűl lehet használni ha átforgatjuk,h áshól legyen a skid pont. 

Hátrány

Az ára drága, de szerintem megéri, fixi-re ismert nehezen kopik, és szerintem egy szezont lazán kibír ha minden nap használjuk olyan kerékpárral amiben van szabadon futó. 

Erre ajánlom

Városi közlekedés ha szeretnél egy jó gumit, ou. fixi

Ennyiért vettem
4200
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Öccse avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

Alig használtan vettem egy pár 622x28-as Supersport Plust. 

Előtte egy Continental SportContact párom volt, valamivel jobban teljesít menettulajdonságaiban. 

Defefektet jól bírja, 90kg+-al terhelem, elég ramaty úton, nem túl visszafogottan.

 

Hátrány

Felszerelés napján az egy nagyobb esőben sikerült zakózni vele egy tempósabb kanyarban. No minta, no vízelvezetés.

A SportContact-ommal nem voltam visszafogott esőben, mégsem estem el. Megbukik a tudomány, no minta mégis tapad esőben?

Erre ajánlom

Város, brutál.

Ennyiért vettem
4000 volt a pár innen Testbike-ról
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Peetii avatar
45 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Sok véleménykérés után esett erre a gumira a választásom. A régi külsőimmel elég sűrűn kaptam defektet. A continentallal 6hét alatt egyetlen defektem volt. Kavicsos, hegyi úton is sokat fut a Supersport Plus, volt már, hogy üvegszilánkokon mentem át figyelmetlenségből, de bírta tovább. 8.5bar-ra szoktam fújni a 25-ös méretet. Így elképesztően kemény a bringa hátulja. Nagyon jó, ahogy van egy minimális hangja, nekem tetszik. Én vigyázok rá, hátul használom. Elvileg bírja a skidet, farolást, ez a Continental külső gumi, ezért is ajánlják sokan fixire. A bükkben sokat szoktam használni.. lefelé 50es tempónál is vígan tart. Sose csúsztam még meg vele. Esőben kicsit figyelni kell rá, mert hajlamos a riszálásra, de ha nem dől be az ember, akkor nyugodtan használható. 

Hátrány

Eddig még én nem találtam. Többen is említették, hogy vizes úton vigyázni kell vele. Igen, nem szabad bedőlni vele, de mint írtam, nem vészes. 

Erre ajánlom

Futároknak városba, vagy hobbifixiseknek. 

Ennyiért vettem
4700
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2012 külső gumi
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szema avatar
42 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, brutálfutárként használtam
Előny

A Continental gumik "Plus" nevezetű defektvédelme iszonyat jól bírja a strapát, még nem kaptam dekeftet vele

Nagyon tartós, én fixihez használtam hátra, fék nélkül, és egész sokáig bírta.

(Ha kilátszik a sárga defektvédő réteg, még úgyis kibír 1-2 ezer km-t, ha okosan használja az ember)

Hátrány

Talán az ára, de én pl tavaly a "B" kategóriás szériából vettem néhányat 3000/db áron, úgy viszont ár/érték arányban is verhetetlen. (a B kategóriás gumiknak a felirata néhol kicsit el volt csúszva, de egyébként semmi bajuk)

Tapasztalat

Kicsit nehéz felrakni, de legalább nem fordul le, első keréken örök életű darab a Supersport Plus az biztos.

Erre ajánlom

országúti, fixi

Ennyiért vettem
3000
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2011 külső gumi
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Betegsrac avatar
25 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ez a Supersport Plus-os verziója. Ami tartalmaz egy belső gumi réteget. Ez akadályozza meg a defektet. A gyártó szerint, annyira tömör ez a réteg, hogy nehezen fúródnak bele a dolgok és ha sikerül is, akkor is kilöki magából. Kapni 622 23-as és 622 c25-ösben is. Ha kopik a külső réteg előkerül a belső sárga védelmi gumi. Úgyhogy könnyű észrevenni meddig jó.

Hátrány

Én nem vettem észre. A hideget annyira nem kedveli, érezhetően keményebb lesz a Supersport Plus. De nem veszít a tapadásából.

Tapasztalat

622 23-as Kenda-rol váltottam 25-re. Nem bántam meg. Jól veszi az úthibákat. Beleküldtem már vagy 2000km-t, de alig kopott a hátsó egy kicsit. sokat járok városban és rengetek üveggel találkozom az úton. Eddig még nem volt defektem vele. A Kenda-t csere előtt egy nagyon pici hegyes üveg nyírta ki. Nem a legolcsóbb, de megéri megvenni és nem drágább mint egy nevesebb gumi. (pl. Vittoria)

Erre ajánlom

Városi használatra. Nem csak a sok üveg és egyéb veszély miatt, de az úthibákat is jobban veszi a plusz gumiréteg miatt.

Ennyiért vettem
2500
18 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

feri196 avatar
29 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • defektálló
  • Olcsó
  • 8.5 bárig fújható
  • jó tapadás, kis gördülési ellenállás
  • nem ráz, nagy sebességnél is stabil
  • viszonylag csendes is
  • tetszik
  • nem túl rég használom, de úgy tünik nem kopik gyorsan
Hátrány

kicsit nehéz felrakni - valószínű pont a masszív felépítése miatt

Tapasztalat

A cél az volt hogy hogy költséghatékonyan minél strapabíróbb gumit szerezek az országúti kerékpáromra. Eddig úgy tünik sikerült. Jól bírja a kátyúkat nagy sebességnél is - pedig 100kiló környékén vagyok és nincs teló, meg karbonvilla...

Hogy súlyos? Igen. így tervezték. - versenyre kell a könnyű, 1x használatos gumi - ez arra való hogy sokszor, messzire juss defekt nélkül. Az emelkedőkön engem nem a gumi súlya fog vissza :-)

Elődje (viszonyítási alapként) maxxis fuse volt. az is nagyon tetszett, de sajnos eljárt felette az idő, megkopott.

Esőben még nem használtam, nem is akarom, de valószínű csökken a tapadása.

A 8.5 bárjához ne felejtsetek el nyomásálló felniszalagot venni - a régi gumimhoz valami gagyit tettek fel még a boltban, kicsit megsütötte a nap és a hopp: a belső kb 8 helyen lyukad ki a felni felé - a szalaggal együtt. Manapság már nem adom más kezébe a gépet...

A continental honlapja szerint a race28 belső illik hozzá  - ha jól emlékszem.

Erre ajánlom

országútra, városba, faluba, főleg aszfaltra (hazánk útjaihoz főleg a defektállósága miatt) edzéshez, túrázáshoz, mindenkinek aki nem akar sűrűn gumitragasztatni

Ennyiért vettem
2990
Mért tömeg
455 g
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2011 külső gumi
Continental Supersport Plus  2011 külső gumi
Continental Supersport Plus  2011 külső gumi
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

eremco avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-Continental Super Sport Plus (Anti Puncture Belt)
 

-defektem még nem volt vele, pedig nem csak sima aszfalton adom neki, meg nálunk az utak minősége sem valami jó

-én fixizni használom , 3hete minden nap  és skiddelést is nagyon bírja

-első, hátsó kerékre egyaránt alkalmas

- jó a tapadása

-nagy seebességnél is jól fekszi az utat, jól tapad

 

Hátrány

-még nem tapasztaltam, maximum anyi, hogy  az oldalán kicsit a felirat lekoppot, mert  hozzáütődött a falhoz 

Tapasztalat

-szerintem jó gumi, tartós, megéri az árát, én 3 hete minden nap használom, hosszab túrákra és kifogástalan állapotban van, majd meglátjuk hogy lesz később

Erre ajánlom

-száraz aszfaltra ajánlom, esős időben nem a legjobb a tapadása

Ennyiért vettem
kerékszettel együtt vettem
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2011 külső gumi
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mikorka Kálmán avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Continental Touring Plus - 622/28 - volt az előző gumim, aminél jóval kellemesebb gördülési ellenállású gumi. Halkabb  - a mintázata maitt is - és puhább is. A defektállósága kiválló.

Hátrány

A súlya kicsit "zoral".

Tapasztalat

Kimondottan ajánlott sportgumi a hétköznapokra (is).

Erre ajánlom

A mintázata miatt inkább száraz aszfaltra ajánlott gumi.

Ennyiért vettem
A kerékpárral "érkezett".
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2011 külső gumi
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Meara avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nemrégóta használom (kb. fél éve), még defektet nem kaptam. A magyar utakra kívánló. Alig kopik, jó minőségű. Nagyon jó a tapadása vizes talajon, de szárazon nem a legjobb.

Hátrány

Túl vastag, de meg lehet szokni. Egyébként semmi rosszat nem tudok mondani róla.

Ennyiért vettem
4000
Csatolt képek
Continental Supersport Plus  2010 külső gumi
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HomoHominiLupusEst avatar
13 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

+Elképesztően defektálló, elöl használom, de elméletileg az első gumi ritkábban kapt defektet mint a hátsó, nekem eddig mindig az első gumikat nyírták ki menthetetlenül az üvegszilánkok (detonator, lugano, michelin, és legutóbb egy  semperit), de ez egyszerüen kinyírhatatlan...:):)

+A kopás fogalma távol áll tőle:)

+Egyébként a mintázata miatt tetszett meg, mivel életem első bicaján is pont ilyen mintázatu Continental GrandPrix 700x20C külsők voltak (amikor ránézek mindig elszorul a torkom a nosztalgiázástól:):)

+Baromi olcsó tudásához képest.....

+Continental:)

+8.5bar:)

Hátrány

+Tapadás eléggé gyenge (ezért kapott csak 4répát), már 2x zakóztam a kicsúszása miatt:), viszont defektállósága ellensúlyozza a tapadást...vagyis nem egy versenygumi, de a városba ideális...

+Naggyon naggyon naggyon nehéz...:(:( Continental oldalán 400g van megadva, ami azért már majdnem MTBgumi súly:(

Tapasztalat

Ha városi használatra tervezed, és eleged van a belsőragasztásból, akkor ez a neked való gumi, de ha versenyzel vagy edzésre nem a legideálisabb...

Erre ajánlom

Városi közlekedés:)

Ennyiért vettem
2500ft
16 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-29 (29 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 23-622 700-23C
  • 25-622 700-25C
  • 28-622 700-28C
  • 28-630 27 x 1 1/8
  • 32-630 27 x 1 1/4

 
szövetsűrűség (TPI):

84


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

Continental Plus réteg


tömeg:
  • 700x23c 400g
  • 700x23C 320g
  • 700x25C 420g
  • 700x25C 360g
  • 700x28C 450g
  • 27 x 1 1/8 460g
  • 27 x 1 1/4 490g

Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Supersport Plus-t hol lehet beszerezni?
7 válasz
utolsó: 2014. okt.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Supersport Plus termékkel kapcsolatban: