1. Évi 2-3 defekt (ez is a kora tavaszi akácos szezonban, vagy erődirtásnál)
2. 80% terep, 20 % aszfalton tekerek, az aszfaltot is bírja, kicsit kopik de ez akkor lenne érezhető ha folyamatosan ott mennék....de aszfaltra nem ez kell...hisz MUD
3. jól mászik mint hátsó és nem is nehéz ( 578 gramm - mért adat), stabil hátul: a murvás, saras terepet szereti, de döngölt földön is jól gurul a Michelin Country Mud
4. első abroncsnak stabil az oldalsó bütykök jól fogják a talajt
5. első abroncsként a vizet, kicsit saras talajt úgy "vágja" mint kés a vajat
6. könnyen beszerezhető és még az ár / súly arány sem vészes
7. az erdei talajon 40 km/h fölött jól megy, meg lehet vele állni és stabil elsőnek és hátsónak is ekkora sebességnél
8. könnyen tisztítható és az öntisztulása is gyors
9. jól néz ki ez a Michelin külső gumi
10. hóban is jól megy, de akkor puhábbra kell fújni
1. első abroncsként nagy sárban kicsit süllyed és csúszkál ha lefelé gurulok erdei talajon, de még kontrolállható. Valószínűleg ez a nagy bütykök miatt van
2. nedves aszfalton kicsit csúszik ez a Michelin külső gumi...persze, hisz terep abroncs
3. ha nem tetszik a zúgó - motorszerű hangja aszfalton, akkor ne vedd meg !!!
Nekem egy abroncs 500-1000 km-t bír ki. Persze ez függ attól, hogy hátsó vagy első abroncsnak használom.
2008-tól használom ezt a márkát és típust, és bevált. Nekem a súly nem - bár szerintem nem nehéz - hanem a stabilitás a lényeg minden terepen. Megszoktam, hogy nagyok a bütykök.
Először hátsó abroncsnak ajánlom, és utána ha tetszik, meg lehet próbálni elsőnek is.
Túrakra: murvás, vizes, köves vagy átlagos eredei talajra - mondjuk úgy minden időjárási körülmény között (all-weather) helyt áll, négy évszakos abroncs.