- Jó a defektálosága, 1000km alatt 1x volt defektem vele, egy 3 mm-es szeg szurta át a Country Mud-ot.
- 1mm-t kopott a hátsó, 0,4mm-t az elsö, megcseréltem öket, eredeti profil - 4mm , remélem kb 3000km-ig fogják birni.
- Kicsi a gördülési ellenállása.
- Lehet használni mindkét kerékre.
- Emelkedön nagyon jó ez a Michelin külső gumi, kanyarban jó a tapadása.
- Nagy sebességnél jó a hangja és nincs problémád a csuszkálással sem, 40-45 km/h-nál.
- Nagyon jó száraz : köves, föld, aszfalt, beton úton, nedves: kemény sárban, lágy sárban, hóban.
- Lejtön kel vigyázni vele mert könyen blokkol az elsö kerék - de lehet hogy ez az én hibám.
- Legyél vele óvatos nedves aszfalton, betonon avaron vagy gyökereken.
- Vigyázni kel vele a meredek kavicsos lejtökön.
Én 82kg vagyok, kb. 40-60km-es túrákat csinálok, XCM és XCO versenyekre járok, 85% - terep, erdö vagy hegy.
Terepen 3,5-4bar, aszfalton 4-4,5bar-on használom.
Ennyi pénzért, a legjobb vétel a Country Mud.
Elötte Kenda K849-es gumim volt, amivel 2 hetente keptam defektet tüskétol és üvegszillánktol, fél évig birta egy pár gumi.
Nagyon jó a tartása, ha muszály lehet tekerni vele 1,5 barral is.
Terepen nem kopik annyira mint aszfalton.
Nem ajánlom : downhill, freeride, dirt.
XC verseny, túrázás, erdei utakon, hegyeken, dombokon.