Michelin XCR Road külső gumi

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Geri96 avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Rettentő gyors gumi! Mivel semmi minta nincs a gumin így a gördülési ellenállása is minimális. A kanyarokat nagyon szereti, állatul tapad! Defektet még nem kaptam vele, pedig kap rendesen! Gyárilag 6 bar van előírva max. Nálam bírta a 7 bar-t is. Esős időben is mentem vele,  nekem nincs vele bajom. Elöl-hátul az XC változat van: Imádom!:D

Hátrány

Elég puha a keveréke, ezért gyorsabban kopik, mint más gumik. 3 bar alatt nem szeret menni, én 5 bar környékén használom,  és így viszonylag kényelmes is ( Azért, nem egy Big apple )

Tapasztalat

3 bar fölött használd, mert ennél puhábban nem megy.

Erre ajánlom

Aki száraz aszfalton akar nagy sebességgel haladni.

Ennyiért vettem
5000
Csatolt képek
Michelin XCR Road  2010 külső gumi
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x1.4


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 127 (XCR változat)

  • 60 (XC változat)


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:
  • nincs

  • van


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

290 (XCR változat), 330 (XC változat)


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin XCR Road termékkel kapcsolatban: