Panaracer Smoke külső gumi

19 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 2.800 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-15 (19 vélemény)
Rendezés

GeoMan avatar
25 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Alapvetően Panaracer és hozza a tőle megszokott kiváló ár/érték arányt

Murván, vizes murván, havon elég jól tapad. Szinte alig lehet vele menni, annyira beleharap a "talajba". Ez emelkedőn fölfelé alapvetően jó, de ha már fáradt az ember, akkor nem annyira. 

Jégen is meglepően jól tapad, pedig a nagy, viszonylag ritkább bütykök miatt mást gondolna az ember.

Keményebb, döngölt földön egész gyors, de mégsem veszti el annyira a tapadását.

Jól lehet játszani a keréknyomás/tapadás/sebesség kombinációkkal.

Nagyon erős a futófelülete, emiatt egy szezon után is szinte még újnak néz ki, pedig hátsóként használtam, illetve nem nagyon volt Nekem sem defektem Vele, szinte átszúrhatatlan.

Amikor tele megy sárral, utána egész gyorsan kidobja magából.

Javításkor a drótperemes verziót egy mozdulattal le lehet rántani a felniről.

Made in Japan :)

Hátrány

Betonon hajlamos megcsúszni, főleg, ha vizes a beton.

Sáros időben egy bizonyos talajkeménységig még elfogadható, de utána, ha még jobban belesüllyed, teljesen meghal.

Kanyarban adott sebesség fölött elkezd citálni és sodróni kifelé, ebben szerintem még a Fire XC Pro is jobb, pedig az sem a leggyorsabb kanyargumi.

Bár javításkor a drótperemes verziót egy mozdulattal le lehet rántani a felniről, cserébe, amikor fel akarja rakni az ember, el lehet vele pepecselni, annyira "összeomlik" a gyenge oldalfal mentén a profil. Emiatt elég sokszor leesik a felniről, ha nem figyel oda az ember, illetve amíg nincs a belső annyira felfújva, hogy tartást adjon a külsőnek.

Tapasztalat

Az ár/érték aránya kiváló, de szerintem a Fire XC Pro összes körülményt magába foglaló teljesítménye jobb.

Erre ajánlom

Hát, nagy átlagsebességet nem nagyon lehet vele elérni. Inkább hegymászásra, meg olyan körülmények közé, ahol a tapadás az elsődleges szempont.

Ennyiért vettem
3200
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

llaszlo avatar
73 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Esőben, sárban is jól használható, jó a tapadása. Van belőle kevlar kivitel is. Ezt össze lehet hajtogatni. :) Elég kevés defektet kaptam vele eddig. Kanyarban is jó az úttartása.

Én hátsó keréken használom és eddig nagyon jól teljesít.

Hátrány

Aszfalton nagy a gördülési ellenállása. Persze nem is erre tervezték.

Erre ajánlom

Versenyzésre, hóba, sárba, terepre.

Csatolt képek
Panaracer Smoke külső gumi
Szerinted hasznos?

nandesz00 avatar
30 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Elérhetó áron árulják

-Jó tapadás köves, vagy laza talajon is

-Nem pörög ki mászásnál sem

-Lassan kopik a Panaracer Smoke

Hátrány

-Sarat nem szereti

Tapasztalat

300 km után sajnos egy defektet összeszedtem vele, bár egy elég nagy tüske szúrta át, azóta nem volt vele gondolom.

Nemzetközi fórumokon olvasva, sokan a legjobb hátsó guminak tartják az árkategóriájában. Ajánlott együtt használni az első kerékre való párjával. (Dart)

Erre ajánlom

Terepre való gumi, aszfalton meg kell küzdeni a sebességért, meg valószínűleg ott sokkal jobban is kopna.

Ennyiért vettem
3190 Ft
Csatolt képek
Panaracer Smoke külső gumi
Szerinted hasznos?

berci332 avatar
11 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • nagyon jó a defektállosága
  • durva mintázat
  • jól tapad a Panaracer Smoke
  • nekem fehér a fala és nagyon jól néz ki vele
Hátrány
  • aszfalton kopik (de nem vészesen)

más hibája szerintem nincs

Tapasztalat

 Több mint 1 éve használom terepen és aszfalton,de eddig még nem kaptam vele defektet.Aszfalton kopik de nem túl vészes.Tapad rendesen.Én csak hátul használom és ott nagyn jól müködik.

Erre ajánlom

terepre

Ennyiért vettem
2000
Szerinted hasznos?

szmorvai avatar
44 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Defektállósága egészen kitűnő. Meglehetősen tartós, gördülési ellenállósága viselhető. Igazából hátsó gumi, de sokáig használtam mindkét keréken. Ja, és a 90-es években a Mammothon Kim Soiner VK futamot nyert ezekkel mindkét keréken. Szóval emondhatjuk (én és Kim), hogy a gyors lejtőkön és kanyarokban jól viselkedik. Emelkedőn is jó. Minden terepre ideális.

Hátrány

Aszfalton gyorsan kopik, ez egy terepkülső. Nehéz hozzájutni, nem gyártják kevlar peremmel, és a mia normák szerinti 2.1 méret keskenynek hat.

Tapasztalat

Ha gyártanák nagyobb mérteben, kevlarral életem végéig ezt használnám.

Erre ajánlom

XC

Csatolt képek
Panaracer Smoke  1998 külső gumi
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jancsi90 avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

hat ez az a gumi, amire vagytam, eros, hihetetlen de tenyleg. Na jo telen a hegyen felfele egy kicsit csuszik de -5 fokban nem is csoda, oda mar szegecselt kell, de megallja a helyet a vizes macskakovon is, de ez terepre valo, orszagutra slickel kell menni, mentem vele mar 63-al, tehat birja azt is csak labad legyen...

Voltam vele kb 14 versenyen, egy defektet nem kaptam vele verseny kozben es piszok jo volt a tapadasa felfele, jol kapaszkodik... a gordulesi ellenallasa sem olyan tul nagy, aszfalton is 14km-en egy turarol hazafele 34km/h atlaggal jottem.

:D

 

Hátrány

3 és fél év után már könnyen szerzel defektet vele, kigyengül az oldalfala... mondjuk én belülről és kívülről is megfoltoztam ls még így is megyek vele nem kis távokat! Picit nehéz, mérlegen az enyém 744g. 

Update: 2011.05.26.

Megadta magát, az oldalfalánál széthasadt... de a recéje még mindig jó volt, sose pördült meg! Most nem tudom mit vegyek... 

Tapasztalat

vegyetek mint a cukrot

Erre ajánlom

aki azt akarja hogy ne csak a fekje fogjon, hanem a gumija is tapadjon!

Ennyiért vettem
parban 5000 Ft
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

scotty avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Defektállósága egy kétnapos versenyen volt először tesztelve, egy darab defekt nem volt vele se tüskétől se felütésből, mindezt úgy hogy elég alacsony nyomáson van. Eme jó tulajdonságát azóta is megtartotta, ezzel nem kell félni egy-egy kőre ráugrásnál vagy kövön/padkán/lépcsőn nagy tempóval áthaladásnál hogy utána szerelni kell. Ez ugye hátsó kerékre való, elsőn elég furán viselkedne szerintem. A tapadása terepen valami eszméletlen jó. Olyan helyen ahol eddig minden gumim elkapart (mert annyira előre kell feküdni a kormányra), simán felmászok vele a kipörgés legkisebb jele nélkül. Kiváló. Fékezésnél szintén olyan szinten mar a talajba hogy csak lesek. A gördülési ellenállása terepen annyira nem érezhető, aszfalton hát izé.. Egy darabig néztem mi a fene recseg a bringán (és miért csak aszfalton recseg), mire rájöttem hogy nem nem, ez a gumi hangja ahogy beleharap az aszfaltba :) Nehéz vele aszfalton tekerni, nem is oda való. Ettől függetlenül aszfalton lefelé teljesen stabil, ez köszönhető az oldalsó mintáknak. Terepen szintén nem kell attól félni hogy elszáll a bringa hátulja egy egy tempósabb kanyarban. Drótperemes, ami bár a súlyt növeli de én sokkal jobban szeretem mint a kevláros gumikat. Szerelni nagyon könnyű (bár ez felnitől is függ), gyakorlatilag kézzel leszedem és felrakom szerszám nélkül. És 8as/tojás gondom sincs vele mint a kevláros gumikkal, ezt felrakom és kész, nincs 8as nincs tojás. A kevláros kontit elöl hátul negyed órát kellett masszírozni hogy elfogadható formája legyen. Az ára alapján azt hinné az ember hogy ez biztos vmi olcsó vacak, mert pl. bingabutikba 2500ft körüli áron lehet hozzájutni (az erről koppintott WTB gyártmány kb 2x ennyi), de szerencsére nem. Ez az a kivételes gumi ami olcsó és jó. Sárban még nem tudtam kipróbálni, de a mintájából ítélve nem lesz vele gond.
Hátrány
Egyedül a súlya. Viszont inkább legyen nehezebb mint hogy állandóan defektet szereljek. Gramm mániások úgysem ilyet vesznek. Én meg inkább lefogyok fél kilót és ugyanott vagyok össztömegbe :)
Tapasztalat
ez egy nagyon jó XC gumi, nem véletlen hogy a pana pár év szünet után újra nekiállt gyártani, mint ahogy az sem hogy a WTB simán lekoppintotta (Velociraptor) amikor a pana anno leállt a gyártásával. akinek nem számít az a 20-30deka plusz súly amivel nehezebb egy átlag svalbi/konti kevláros xc guminál, az nagyon elégedett lesz vele. nekem van ez mellett egy kenda k-rad szettem, ha aszfaltos túrára megyek akkor negyed óra alatt átrakom azokat és kész :) szóval nem kell mindig öszvér gumit venni ami igazából sehol sem igazán jó, inkább a drágább öszvér gumi árából vegyetek kétfajta gumiszettet, sokkal jobban megéri.
Erre ajánlom
ízig vérig XC gumi, arra való. persze erdőben túrázni is tökéletes :) aszfaltra semmiképp, DH-hoz vékony, dirt/street meg nagyon vicces lenne vele.
Ennyiért vettem
2500
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zoomstag avatar
Zoomstag
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Csak színtiszta előny az egész. Én Dart-tal használtam...legyőzhetetlen páros.
Hátrány
Aszfalton nehéz vele 45-nél többel menni... :)
Tapasztalat
5 répa neki:mert megérdemli!!
Erre ajánlom
Terepre, mindenkinek, aki valódi terepgumira vágyik...
Szerinted hasznos?

szabika avatar
szabika
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jó általános terepgumi, semmire sincs kihegyezve, de a magyar erdőkben xc-ni, túrázni tökéletes választás. Jól bírja a csapkodást is, volt, hogy behorpadt a felnim, de a külső és a belső kibírta, kiakaszott fékkel gurltam haza.
Hátrány
Nem igazán tudnék komly hátrányt emíteni.
Tapasztalat
Vót egy Darwin nevű pali, aiknek volt egy elmélete, ami az övé volt mert ő találta ki. Az elmélet szerint (evolúció) a természetben való versenygés során (hegykerékpáron főleg) az ócska dolgok, ötletek eltűnnek a süllyesztőben a frankó találmányok pedig fennmaradnak. A SMOKE ismereteim szerint messze a legrégebbi konstukció amit jelenleg is gyártanak (újra!), és használak. Ennyit az okoskodásról A Smoke kiállta az idő próbáját.
Erre ajánlom
Az nem versenyszerű (nehézke egy kicsit) xc, enduro, de mindenképpen terepre, ott minden körülmyén között tisztességesen teljesít.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Én avatar
Én
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
naon király az árához képes
Hátrány
kicsit kopik az aszfalton +még az a hang ahogy 100-zal végig tekersz az utcán inkább kellemesnek mondanám mint hátránynak
Tapasztalat
össze foglalva naon király simán veri a 10rongyos maxxiseket egy cuccot ne márkája alapján válasz,mer lehet h meg szívod vagy ha nem értesz hozzá mert hülye vagy,akkor nyugodtan válaszd azt,amelyik a legmárkásabb
Erre ajánlom
terepezésre,földtúrásra stb. mindent kibír (komolyan)
Szerinted hasznos?

Gerison avatar
Gerison
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Jól tűri a defektet!!!! Alig kopik, és rendkívül baráti áron adják!
Hátrány
A súly gyárilag 660g, de a valóságban 850g a mérlegen!!! Ez már felháborító!
Tapasztalat
Én a defektállóság miatt vettem, és terepen nem csalódtam benne! A súly egy dolog, én megemésztettem idővel, és így az egyik legjobb döntésemnek tartom!
Erre ajánlom
Bárkinek! Aki nem grammhuszár! Ők vessenek keresztet, és dobkák el!
Szerinted hasznos?

Xabi avatar
Xabi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Kanyarokban remek oldaltartás, és mászni is nagyon tud.
Hátrány
Aszfalton egy erőteljesebb vészfékezés meglehetősen megviseli, országúton egyébként is nagyon visszafog és hangos, oda tehát nagyon nem ajánlom. A terepen szinte mindenevő, bár az én 2.1-esem a sarat utálta, de a vékonyabb (1,9) egész jól működött.
Tapasztalat
Nekem főleg az ár/teljesítmény arány miatt verhetetlen, és ha megint összekapom magam egy kis terepezéshez, csilivili gumi helyett biztosan ezt teszem hátra (és csak hátra).
Erre ajánlom
Aki olcsón akar nagyon jó külsőhöz jutni, és akinek fontosabb a jó teljesítmény és megbízhatóság, mint a súly. Elölre vagy Dartot, vagy valami hasonlót ajánlok (én anno egy Maxxis Viperrel használtam :) )
Szerinted hasznos?

Vizitor avatar
Vizitor
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Hihetetlenül jó a terepre
Hátrány
hogy már nem lehet kapni
Tapasztalat
szuper
Erre ajánlom
erdőben nyomuloknak
Szerinted hasznos?

MankaMTB avatar
MankaMTB
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon jó a gumi a terepen. Kellemesen mászik, kanyarban jól fogja a gépet. Ideális a profilja még saras, esős terephez is.
Hátrány
A ragados sarat, földet nem bírja, a faleveleken kissé csúszik. Sajnos már nem gyártják!
Tapasztalat
A köves talajt, elsősorban a lapos, csúszós köveket nem szereti.
Erre ajánlom
Terepre, változatos útviszonyokra.
Szerinted hasznos?

Bobbex avatar
Bobbex
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
nagyon jo ar es jo minoseg, sok "nagymeno" gumit kiturt nalam, kivalo maszni es JO az oldaltartasa, lehet vele dolni
Hátrány
oldalfala megrepedezik, de sok hasznalat utan
Tapasztalat
sokaig tart, nagyon jo aron ki lehet fogni, szerenyen veri a NAGYMENO draga gumikat es sokaig tart. Betonon is hasznaltam, nem kopik nagyon erosen.
Erre ajánlom
elore en is a Dart-ot ajanlanam, de mindenkeppen mas profilut, mint hatul, igy nem "brummog" ossze az elso es hatso gumi. Nem vicc ez, ugyanis az en bringam egy ugyanolyan elso-hatso gumi hasznalatokor berezonalt!!
Szerinted hasznos?

1-15 (19 vélemény)
Rendezés