Alapvetően Panaracer és hozza a tőle megszokott kiváló ár/érték arányt
Murván, vizes murván, havon elég jól tapad. Szinte alig lehet vele menni, annyira beleharap a "talajba". Ez emelkedőn fölfelé alapvetően jó, de ha már fáradt az ember, akkor nem annyira.
Jégen is meglepően jól tapad, pedig a nagy, viszonylag ritkább bütykök miatt mást gondolna az ember.
Keményebb, döngölt földön egész gyors, de mégsem veszti el annyira a tapadását.
Jól lehet játszani a keréknyomás/tapadás/sebesség kombinációkkal.
Nagyon erős a futófelülete, emiatt egy szezon után is szinte még újnak néz ki, pedig hátsóként használtam, illetve nem nagyon volt Nekem sem defektem Vele, szinte átszúrhatatlan.
Amikor tele megy sárral, utána egész gyorsan kidobja magából.
Javításkor a drótperemes verziót egy mozdulattal le lehet rántani a felniről.
Made in Japan :)
Betonon hajlamos megcsúszni, főleg, ha vizes a beton.
Sáros időben egy bizonyos talajkeménységig még elfogadható, de utána, ha még jobban belesüllyed, teljesen meghal.
Kanyarban adott sebesség fölött elkezd citálni és sodróni kifelé, ebben szerintem még a Fire XC Pro is jobb, pedig az sem a leggyorsabb kanyargumi.
Bár javításkor a drótperemes verziót egy mozdulattal le lehet rántani a felniről, cserébe, amikor fel akarja rakni az ember, el lehet vele pepecselni, annyira "összeomlik" a gyenge oldalfal mentén a profil. Emiatt elég sokszor leesik a felniről, ha nem figyel oda az ember, illetve amíg nincs a belső annyira felfújva, hogy tartást adjon a külsőnek.
Az ár/érték aránya kiváló, de szerintem a Fire XC Pro összes körülményt magába foglaló teljesítménye jobb.
Hát, nagy átlagsebességet nem nagyon lehet vele elérni. Inkább hegymászásra, meg olyan körülmények közé, ahol a tapadás az elsődleges szempont.