Ritchey Excavader külső gumi

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév: 2006
  • Listaár: 2.800 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

Pietro avatar
22 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A keskenyebb verziót raktam előre, ott megállta a helyét. Jó minőségű földúton és aszfalton is pöpec a kanyarokban Betonon is csendes. Aszfalton alig kopik, elég tartós. Jó minőségű úton nagy sebességnél is biztonságos. jó a gördülési ellenállása.
Hátrány
Rossz minőségű úton se le, se fölfele nem vált be, nem tartott eléggé a kanyarokban, nem volt eléggé fékezhető. Sárban csúszkál, illetve nagyon ha egyszer bele megy e sár, soha nem jön ki belőle. Sokmindent fölver esőben, v sárban.
Tapasztalat
Városban és a Normafánál megállta a helyét, de keményebb terepen bizonytalan.
Erre ajánlom
A vékonyabb verziót laza CC-re előre, ill. olyanoknak, akik csak jó minőségű földúton és aszfalton tekernek nagy sebességgel.
Szerinted hasznos?

killerfinger avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

1.95 

Nem külön vettem a gumikat, a bringát amit vásároltam, azon volt rajta.

A hátsó már viseletes volt akkor is, az első pedig elég jó. Az kb azóta is úgy néz ki mint amikor megvettem a bringát. 

Már elöl hátul volt vele defektem, néhány erdőzéstől.

A mintájához képest aszfalton igen jónak tartom, még akkor is ha hangos és viszonylag nagy a gördülésije.

 Idén voltam Ausztriában málhás túrán, azt is túlélte, pedig 10 kilós csomaggal mentem, múrván, durva köves terepen is.

Aszfalton közepesen nagy tempón (50-60), lefelé kanyarban is meglepően jól tart. Bárcsak igy tartana kicsit laza, múrvás talajon is. 

Jól mászik, kapaszkodik. Nekem hátul elevader van.

Hátrány
Laza, múrvás talajon szerintem katasztrófális.nekem nem adott túl nagy biztonságérzetet kanyarban. Elég drága, ha jól tudom anno kb 8ezer forint volt.
Szerinted hasznos?

Pető Attila avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny

jó a kapaszkodása

nem kopik betonon gyorsan

Hátrány

nincs oldaltartása

Könnyen megcsuklik még nagy nyomáson is ...pedig single track felni volt alatta...

Erre ajánlom
Fr vagy valami kis enyhe terep
Ennyiért vettem
2500
Szerinted hasznos?

pistikeee avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Mászásnál és sárban,ragadós talajon tuti.Defektem nem volt.Előlre is megfelelő
Hátrány
Oldaltartása nagyon rossz,csúszkál.Aszfalton ráz,de nagyon.főleg alacsony sebességnél.Vizes aszfalton éles kanyarban életveszély.Hozzáteszem nem műútra szánták......
Tapasztalat
WCS pénzkidobás,egyébként sem vennék mégegyszer ilyet.
Erre ajánlom
XC
Ennyiért vettem
9000.-
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MC_Pite avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Elöl WCS hátul Pro van. Könnyű, jól tapad, főleg a WCS. Kicsi a gördülési ellenállása, bár a fékezhetősége nem a legjobb - ezen segíteni lehet ha elöl megfordítod ahogy általában a többi guminál is lenni szokott, de itt Ricsiék úgy javasolják felrakni mint a hátsót alapból. Sarat is jól bírja, jól tisztul.
Hátrány
Relatíve gyorsan kopik a WCS
Tapasztalat
Vizes köveket nem szereti különösebben, ezt leszámítva mindneütt jól teljesít, egyedül lejtőzésnél aki harapósabb gumikhoz szokott annak elsőre kevésnek tűnhet, de ha megszokja az ember akkor jó lefele is. Oldaltartása jó; remekül gyorsul. Ha WCS kicsit drága is, a Pro tuti megéri az árát, 1700Kmnél tartok vele és most látszódik hogy kopik elöl a WCS, 2200-2400 környékén kell majd ledobnom kb, a Pro még bírja vastagon. (Maraton, AM felhasználást kap nálam.) A Pro megkapja az 5 répát, akik meg rászánák a pénz a versenygumikra tudják hogy azok mind gyorsabban kopnak.
Erre ajánlom
XC, AM, lejtőzésre azért kevés
Ennyiért vettem
3600/8000
Szerinted hasznos?

Marci avatar
Marci
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
jól kapar felfelé , aránylag jó murván és homokban, aszfalton nem az erőssége de türhető . a gördülési ellenállása se rossz
Hátrány
úgy kopik mint a .... aszfaltra nagyon nem ajánlom a kopása miatt
Tapasztalat
sztem faka de az h így kopjon ...
Erre ajánlom
nem komoly igénybevételre főleg nem aszfaltra
Ennyiért vettem
gyári (alapból a cangán)
Szerinted hasznos?

bonaede avatar
bonaede
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Excavader WCS 1,9 változat. Fölfelé, omlós talajon is kiválóan harap, és nagy gördülési ellenállása ellenére is jól gyorsul (talán az 500g körüli alacsony súlya miatt) még aszfalton is. Jól fékezhető. Viszonylag jól elnyeli a rezgéseket - cserébe viszont aszfalton rettentő rezgéseket kelt alacsony sebességnél.
Hátrány
Az oldaltartása sajnos nem a legjobb - túl ritkák az oldalsó bütykök - talán pont ezért olyan jó fölfelé. Szóval lefelé sodródik. És kopik mint a fene. Pár nap alatt sikerült látható kopásokat okozni rajta - amiből kiderül, hogy nem mindennapi használatra van kitalálva. Főleg nem aszfaltra.
Tapasztalat
Amolyan jó is meg nem is. Jó dolog vele bringázni, de van azért ennél jobb gumi ebben az árkategóriában. Eddig leginkább Larsen TT-t használtam, ami sokkal jobban tart kanyarban, jobb aszfalton, talán csak terepen fölfelé marad el az excavadertől.
Erre ajánlom
Erdőben XC-re, ha lehet, leginkább csak versenyekre. Sárban nem próbáltam még.
Ennyiért vettem
4300
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bary avatar
bary
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nem volt még vele olyan sok defektem. Aszfalton is jól tapad, de elégéé kopik, mivel nem oda való!! Nekem mindenhol megállta a helyét, tökéletesen tapad jol lehet vele mászni, mivel nem vastag (nekem 1.9-es van). Első/hátsó kerékre is tökéletes! Sárban is iszonyú jó, tapasztaltam a 2006-os Szívásvárad maratonon, meg '06os Duna maratonon!-> mindenhol elmentem vele!!!
Hátrány
Talán kicsit gyorsan kopik.
Tapasztalat
Szerintem marha jó kis külső, nem is drága, megéri megvenni. Aki megijedne a szélességétől van belőle 2.0-ás is!
Erre ajánlom
maraton, cc, turázás terepen
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.