Ritchey Excavader külső gumi

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév: 2006
  • Listaár: 2.800 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




bonaede avatar
bonaede
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Excavader WCS 1,9 változat. Fölfelé, omlós talajon is kiválóan harap, és nagy gördülési ellenállása ellenére is jól gyorsul (talán az 500g körüli alacsony súlya miatt) még aszfalton is. Jól fékezhető. Viszonylag jól elnyeli a rezgéseket - cserébe viszont aszfalton rettentő rezgéseket kelt alacsony sebességnél.
Hátrány
Az oldaltartása sajnos nem a legjobb - túl ritkák az oldalsó bütykök - talán pont ezért olyan jó fölfelé. Szóval lefelé sodródik. És kopik mint a fene. Pár nap alatt sikerült látható kopásokat okozni rajta - amiből kiderül, hogy nem mindennapi használatra van kitalálva. Főleg nem aszfaltra.
Tapasztalat
Amolyan jó is meg nem is. Jó dolog vele bringázni, de van azért ennél jobb gumi ebben az árkategóriában. Eddig leginkább Larsen TT-t használtam, ami sokkal jobban tart kanyarban, jobb aszfalton, talán csak terepen fölfelé marad el az excavadertől.
Erre ajánlom
Erdőben XC-re, ha lehet, leginkább csak versenyekre. Sárban nem próbáltam még.
Ennyiért vettem
4300
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.