Nálam 5*-t kap mert:
-Nagyon jól tapad a Specialized Fast Trak LK Sport
-Sár, eső nem gond neki
-900kmen 1x kaptam defektet (700km volt ebből a terep)
Talán ami hátrány lehet:
-Feldob minden kis követ a Specialized Fast Trak LK Sport
-Aszfalton nem a legjobb a vastagsága miatt, de ez logikus egy 26x2.0-ás guminál.
Nagyon szép süvítő hangja van aszfalton. Az valami leírhatatlan, milyen szépen szól. Pont mint egy személygépjármű :) Már megvolt vele 1000km, kb. 6:4 arányban Terep:Aszfalton és kopást még nem látok rajta. Szinte ugyan olyan állapotban van, mint mikor elhoztam az üzletből.
Defektállósága szerintem kiváló. Eddig csak 1 alaklommal kaptam vele defektet. Pontosan nem tudom a körülményeket és azt sem, hogy mi okozta ezt, de gyanítom hogy terepen vágta ki egy törött tetőcserép. Valamiért valaki úgy gondolta jó ötlet ezzel betömni a kátyút az úton. A gumiban végül nem találtam semmit, és csak egy annyira apró lyuk volt a belsőn, hogy még vízben is nehéz volt észrevenni.
Aszfalton mint mondtam kb. ~400km-t használtam. Minimális kopás van rajta, de szinte semmit szemmel látható. Nem egyszer húztam be úgy a féket, hogy állóra fékezte a kereket, ennek ellenére nem látszik semmi kopás. Remélem még 2-3ezer km-t ki fog bírni alattam. Mivel 26x2.0-ás gumi ezért országúton ne várjunk tőle nagy sebességet. Én olyan nyugis vasárnapi tempóban 22-25km/h-t szoktam vele hozni, ha kicsit jobban beleléptem 30km/h volt.
Személy szerint mind első, mind pedig hátsó kerékre ajánlom.
Felhőszakadásban már volt szerencsém tesztelni (sajnos), vízben is remekül viselkedett, nem csúszott, nem úszott fel kanyarokban. Esőben nagyon jól használható, csak egy sárvédő mindenképpen kell, vagy az összes vizet a hátadra fogja felverni. Sárban is volt szerencsém tesztelni. Itt inkább közepes teljesítménye van. Ugyan egész jól elmégy, de nagyobb tempónál már rendesen csúszik és nehéz megfogni a bringát. Esni még nem estem vele sehol, mert kanyarokban is nagyon jól betapad.
Én 3.5-2.5 BAR között használom, attól függ milyenek a terep adottságai. Aszfaltra érdemes akár 4 BAR-ra is fújni, terepen viszont elég a 2.5BAR. Így nagyon stabil tartása van az egésznek.
Egy kis kellemetlenséget fedeztem fel nála. Apró kavicsokat felkapja és dobálja is rendesen. Csak úgy csörög a felni ahogy rádobja.
XC, Túra, Sport MTB. De mindenkinek, szerintem nagyon jó terepgumi.