-
Jól tapad, kábé mindenen -jégdarán semmi gond, vizes-nyálkás úton meg mindennel vigyázni kell, evvel is, de kifejezetten jó a Randonneur az eddigi gumijaimhoz képest
Döngölt földúton is jól fog (: - Hatszáz réteg ilyenolyan betét-> jó defektvédelem (elvileg 2 réteg keményebb gumi+kevlár+a futófelület)
- Fehér! (: persze, koszolódik, de a minták negatív részét nem éri kosz, így forgás közben fehérnek hat így is a Randonneur (:
- Tűrhető kopás (fixin használom-> skid előfordul, kímélem, de néha muszáj)- egyébként e téren a Zaffiroval hasonló anyagi tulajdonságokkal bír (csak az vékonyka falú)
- Mivel a minták miatt a futófelület is vastag+ a fentebb említett rétegek, így jó sokáig lehet koptatni elvileg (szerencsére még nem tartok itt) [update] novembertől szeptemberig bírta, úgy hogy párezer nem sokat skiddelős, inkább skippelgetős, de féktelen városi (szóval néha muszáj volt blokkolni) km-t lefutott
- nehéz ez a Vittoria külső gumi (505 és 509 g mért tömeg)-bár ez a defektvédelem, meg a vastag futófelület ellenértéke
- viszonylag nagy ellenállás (báris egy 23-as outi köpenyhez képest)
- drága
-
elvileg csak 6 bart bír (
gyakorlatilag meg vígan elfut 8 barona 70 kilóm alatt, de efölé akkor sem mennék, ha nehezebb lennék)
[update] a gumi 'egységét' nem veszélyeztető módon, de jól láthatóan kirepedezett a Randonneur-ök oldalfala. Amúgy is repedezősek az ilyen anyagú Vittoria-k (báris a Zaffirot is annak mondják, nálam az békében volt), de valószínűleg a 8 bart sem szerették. Mindenesetre azóta 6-on futnak.
Mindent összevetve a Randonneur az eddigi legjobb gumim, de ugyanakkor a legdrágább is. Ár/teljesítményre csak a magas ár, és az ehhez képest max. átlagos kopás (hiába vastag, és sokáig tart, akkor is kopik) miatt kap 4 répát, egyébként rendben lenne.
A Randonneur egy jó gumi.
[update] vigyázz! Hiába fut el a defektvédő rétegen is még egy jó darabig, mielőtt kibújna a szövet, annak nedves úton semmi tapadása nincs! Szárazon rendben van, de vízen ésszel. Szóval ha a piros gumiréteg előbújik, onnantól kicsit korlátozott a teljesítőképesség.
Trekking, város, igazi mindenes gumi, a mintája miatt jól elvan mindenféle városban előforduló körülmények közt, sőt akár könnyebb terepen is.
És fixire, a futófelület vastagsága miatt.