- Puha keverékű, aszfalton és terepen egyaránt jó tapadású külső a WTB Wolverine Race
- Első keréken egészen jó, meglepő módon a sűrűbb mintázat ellenére még sárban is
- kiszámítható viselkedés és viszonylag kis gördülési ellenállás aszfalton is, hála a középen sűrűbb mintázatnak
- száraz és közepesen nedves körülmények közt nagyon jól szerepel ez a WTB külső gumi
- első kerékre kitűnő választás
- ballonossága ellenére viszonylag könnyű (576 grammot mértem, mikor új volt)
- hátsó keréken az átlagnál gyorsabban kopik ez a WTB külső gumi
- kissé vékony oldalfal
- nagyon nehéz felhelyezés a felnire
XC merevfarú kerékpárra vásároltam jó 2 évvel ezelőtt, hamar kiderült, hogy első keréken van az igazi helye. A ballonos, átlagosnál jobb tapadású, mégis egészen visszafogott gördülési ellenállású külső belsővel használva jó partner lehet akár XC-versenyeken, maratonokon is, hála a visszafogott tömegének. 2.2-es szélessége megközelíti a valós 2.2-es szélességet, ellentétben például a Continental vagy a Schwalbe külsőivel, melyek elmaradnak a várt szélességtől, mivel így trükköznek a tömeggel (keskenyebb külső = alacsonyabb tömeg). A ballonosság melletti alacsony tömegnek természetesen az oldalfal vastagságán látjuk a következményét: nagyon vékony, oldalról már kaptam vele szúrt defektet. Itt jön elő az egyik komoly negatívuma: a belső foltozása cáljából ha szerelni kell, nagyon nehéz levenni és visszatenni a felnire...
Nálam az első keréken teljesített a legjobban, így itt hagytam. Forgásiránnyal ellentétesen feltéve kompromisszumokkal ugyan, de sárgumiként is egész jól teljesít ez a WTB külső gumi. Használtam száraz, vizes, sáros és havas, jeges körülmények közt egyaránt, igazi mindenes külső, mindenes mintázattal. Gyors kanyarokban kiszámíthatóan, enyhe oldalra csúszással jelzi a tapadás csökkenését, így időben reagálhatunk erre és lassíthatunk vissza a biztonságos tempóra.
Összességében nagyon jó gumi, jó 2 év tapasztalata alapján csak ajánlani tudom!
XC és hegyi túrák, 80-120 mm rugóúthoz.