Sram PC-991 CrossStep lánc

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 10.940 Ft

HASONLÓ lánc TERMÉKEK




Bandesz avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Nagyon finom halk vele a váltás. Én PG 950-es fogaskerékkel használom.

- Eddig még nem szakadt el remélem nagyon sokáig nem is fog:) Bár nem rég óta van meg.

- Eddig semmi nyúlás, semmi kopás.

- Csendesen szépen fut a Sram PC-991 CrossStep.

- A patent szemeknek köszönhetően könnyű a szerelése. Még nekem is sikerült felrakni:D

 

Hátrány

Ilyet eddig nem tapasztaltam, és nem is szeretnék.

Tapasztalat

Előtte egy pc 830-as láncom volt. Az 1500 Km után kezdte megadni magát. Bár szerintem ott a fogas kerék (PG 820) is kezdett meghalni. Remélem ez tovább bírja majd.

Erre ajánlom

Én használom városban, és terepen is egyaránt. Szóval részemről Xc-re tutti de szerintem bír ez többet is.  Sima városi tekergetésre talán drága. Azonban ha egy jó erős láncot akarunk felhasználási területtől függetlenül, ez jó választás.

Ennyiért vettem
8600
Csatolt képek
Sram PC-991 CrossStep  2010 lánc
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
patentszem:

tartozék


 
szakítószilárdság:

9000N


 
bevonat:

nikkel


 
szín:

ezüst


 
méret:

1/2" x 11/128"


 
csapok szélessége:

6,7 mm


 
ajánlott rendszerek:

minden 9 sebességes


 
láncszemek (db):

114


tömeg:

300


 
további információk:

A PowerChain II széria tagja Domború külső- és váltást könnyítő belső láncszem-lemezek Még nagyobb nyomószilárdság a csapoknál Nikkel külső Power Link patentszem


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PC-991 CrossStep termékkel kapcsolatban: