Csepel Woodlands Pro 2.0 mtb

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.03.)
  • Listaár: 139.900 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

MTB@Csepel avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A Csepel-művek igazán odatette magát, hiszen hihetetlenül jó ár/érték arányban hoztak ki egy robosztus megjelenésű kerékpárt, ami mind minőségi elemekkel van felszerelve. A 3x8 sebesség (shimano altus és acera) több mint elég, csendesen és zökkenőmentesen vált. A teló már lock-out funkcióval is rendelkezik, ami sima úton nagyon jól jön. Az általam használt modellen shimano mechanikus tárcsafékek vannak (a promax helyett), mint a satu! A váltókar/fék kézre esik, nagyon jó a kialakítása (SHIMANO STM310).

Hátrány

Még nem tapasztaltam.

Tapasztalat

Fontos számomra, hogy hazai cangával szeljem a kilométereket, és ebben a bringában megbízható, hű társra leltem.

Erre ajánlom

Városi utakra, illetve könyebb terepre. Amennyi kátyú van az utakon, elkél a monti.

Ennyiért vettem
136000
12 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):
Csepel Woodlands Pro 29,

27,5"


anyag:

7005 Alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L

 
színválaszték:

piros


villa (teló):
Suntour XCT-V4 MLO,

lock-out, 100 mm


Meghajtás

hajtókar:
Csepel Teta,

175 mm 24/34/42 7/8 sp négyszögtengelyes alu


lánc:
KMC X10,

Z72


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG31,

11-32T 8 sp


középrész:

Csepel zártcsapágyas, négyszögtengelyes 118 mm


első váltó:
Shimano Altus,

FD-M311


hátsó váltó:
Shimano Acera,

RDM360


 
fokozatok száma:

3x8


Kerék

külső gumi:
Kenda K1029 Kwick Roller,

50-Fifty 27,5 x 2,1"


 
komplett kerék:

Csepel W.A.K. 27,5" duplafalú, szegecselt, tárcsafékes


Irányítás

kormány:

Csepel Paragramm Flat Top 31,8 / 700 mm 9° duplán húzott aluminium


markolat:
Csepel Ali,

W.A.K. kétkomponensű 130 mm


kormányszár:
Csepel Goto,

W.A.K. 31,8 x 75 / 90 / 105 mm 7° aluminium


kormánycsapágy:

Csepel W.A.K. 1 1/8" félintegrált


nyeregcső:

Csepel W.A.K. 27,2 x 350 mm aluminium


Fék

tárcsafék:

Promax DSK-320 mechanikus tárcsafék


 
féktárcsa:
  • 180 mm elől
  • 160 mm hátul

 
fékváltó kar:
Shimano ST-EF40,

M310 3x8


 
további információk:

Csepel W.A.K. 31,8 mm aluminium nyeregbilincs


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Woodlands Pro 2.0 termékkel kapcsolatban: