A felszereltség nem rossz ezért a pénzért, sőt én listaárhoz képest jóárasítva kaptam meg. Hayes Stroker Ryde hidraulikus fékek (160-160 tárcsaméret), elől SLX hátul XT váltó és SLX váltókarok. 10-es DYNA-SYS rendszer és a hajtómű integrált középcsapágyas. Alexrims felnikkel és Schwalbe Smart Sam gumikkal szerelik, ami egy igazi "mindenes" gumi. A hátsó láncvilla-támvilla háromszög nagyon rugalmas, ugyanis a láncvilla nyeregcsőhöz való csatlakozási pontjánál nincs keresztmerevítő a két láncvillacső között. Az egész Acid váz viszont nagyon merev, jóval drágább felszereltségű modelljeiket is - úgy tűnik - erre szerelik a Cube-nál. Mindenki megnézi, mert egyben van a design, minden megy színben mindenhez, már szinte túlzás - de az összes Cube-ra ez a jellemző.
Az agyak "nem illenek a képbe", sorozaton kívüli kb. Alivio szintű agyakkal van szerelve ugyanis. A villa egy belépő szintű Rock Shox Dart 3, remote lockout-os (PopLoc) ,100mm. A villát cserélni fogom amint tudom és akkor tényleg egy jó XC-s bicó lesz a Cube Acid-ból.
UPDATE: egy használt REBA dual air SL-re lett cserélve a villa,180-as tárcsával használom.
183 cm magasságomhoz 18"-as vázat és nem a következő méret 20"-asat vettem. Így könnyebben irányítható az Acid.
túrázgatni mindenképp, XC