Cube Acid mtb

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.02.)
  • Listaár: 319.990 Ft

Használt Cube Acid eladó
Használt Cube Acid eladó, Szabolcs-Sz.-B.
120.000 Ft
új árához képest: -62%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-15 (15 vélemény)
Rendezés

KS9 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- szép design és festés

- jó geometriájú, és könnyű váz

- jól működő váltórendszer, hajtómű

- a felnik erősek, a Schwalbe Smart Sam külsők defektállósága, kopásállósága jó, idővel az oldaluk kezd repedezni

Hátrány

- a Hayes hidraulikus fékek gyengén fognak, nyikorognak, enyhén lötyög bennük a fékpofa

- a Rock Shox Dart 3 teleszkóp nem bírja 180-as féktárcsát, ettől függetlenül megfelelő

- nyereg kényelmetlen, túl kicsi (cserélve lett)

- nekem keskeny volt a kormány

 

Tapasztalat

Összességében ilyen áron egy jó középkategóriás bicaj, a fentieket leszámítva.

Erre ajánlom

Cross country, néha város.

Csatolt képek
Cube Acid  2009 mtb
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dvidke avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Városi és könnyű terepes bicajozáshoz vettem használtan.

Ennyi pénzért nincs jobb választás, tökéletesen meg vagyok elégedve vele.

Nagyon jól felszerelt kis bicaj.

Hátrány

A nyereg egy nagy nulla, azt azonnal cserélni kell, egy csapágyat szintén cserélnem kell lassan, mert kezd hangja lenni.

Ennyiért vettem
125000
Csatolt képek
Cube Acid  2014 mtb
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tökös avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Amellett hogy mennyiért vettem, a hátsó váltó király, viszonylag könnyű kerékpár, összességében remek felszereltségű..   úgy mond, ki van találva..

Hátrány

Dirt 3 villa

Tapasztalat

Használtan vettem a vaterán ( remélem nem lopott ) kellett egy másik bicikli is, ezért a 70 ezerért szinte ingyen van

Annak ajánlom aki naponta bringázik, és élvezni akarja a bringázást..

Ami a dart 3 villát illeti, nekem koccant a végén mikor ugratok a járdára, ezért le szoktam zárni a villát, de ennek több oka lehet, már mint a koccanásnak, 110 kiló vagyok, elvileg keményebb rugóra ki tudom cserélni, majd meglátjuk..

 

Azóta vettem hozzá egy keményebb rugót 4500 forintért tömitésekkel, jobb lett, keményebb, de lépcsökön való ugrálásnál most is koccan...

Erre ajánlom

Több bringám volt, van...    a legjobb ha az ember saját maga épít bringát, mert mindenkinek más az izlése, természetesen nem a kerékpár festésre gondoltam...

Nem lehet minden alkatrészt kipróbálni és építeni egyet, ráadásul sokkal többe kerül az épített bicaj, ezért elsőre maradjunk a talajon...

Ez a Cube Acid egy remek bringa, gyors és szép, a fékei hidraolikusak, nem gond a gyors fékezés lejtmenetben, emelkedőn csak a helyes fokozatot kell beállítani, és felefelé is suhan..

Azt nem tudom mennyire strapabíró, mert még nem estem vele, remélem nem is fogok, mert akkor kiskanállal szednek össze..

Akinek ez a bringa nem elég az fejlesztheti, de alapnak jó választás, merem ajánlani városi harcosoknak...

 

Azóta estem vele, na nem nagyot...   leporoltam magam és mentem tovább, még most is csodálkozom mennyire könnyű ez a váz, emelkedőn fele annyira erőlködök mint a Giant bringámmal..

Ennyiért vettem
70 ezer
Mért tömeg
13000 g
Csatolt képek
Cube Acid  2005 mtb
majd lesz szabadtéri is
Cube Acid  2005 mtb
szabadtéri
Cube Acid  2005 mtb
xt váltás
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

indolan avatar
47 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 85%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Gyönyörű váz.
- Iszonyatosan könnyű.
- Az átlagosnál hosszabb kormány miatt úgy érzem magam mint egy tankban, élvezek vele minden egyes kormánymozdulatot..
- Ennyi pénzért a legeslegjobb alkatrészeket rakták bele (kivéve a tárcsaféket)
- Kényelmes nyereg akár 100km-t is lehet vele menni egyhuzamban.

Hátrány

- Nagyobb tárcsákat is rakhattak volna rá, illetve az esőbe borzalmasan nyikorog, de lehet a betét cseréje megoldja a problémát.
- Bármennyire is könnyű a gép ráakasztasz egy 5Kg-os lakatot, (mert muszáj) ugyan ott vagy mint egy alap bringánál :)

Tapasztalat

Ez elött egy alap (70e) kerékpárom volt, de nagyon megtetszettek a Cube-ok, az előzőekkel összehasonlíthatatlan a minősége.
Eddig is szerettem bringázni, de most már napi rendszerességgel megyek, nagyon a szívemhez nőtt :)

Erre ajánlom

Város,terep, bárhol mert mindenütt élvezet vele bringázni!

Ennyiért vettem
165.000
13 olvasó 85%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mzperx72 avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon szép bringa a Cube Acid, a vacak Magyar utakat simán gond nélkül veszi, jó az első teleszkóp.

Hátrány

Szépségéből fakadóan feltünő ez a Cube mtb, ez talán ha ott hagyom valahol hátrány lehet.

Tapasztalat

2012.07.27.-én vettem bringa csere akcióban 210.000 Ft ért.Eddig 900 Km ert mentem vele. Nyereg kicsit kemény, hosszabb távra nem ajánlott, egyhuzamban 132 Km ert mentem vele 1300m emelkedéssel. Lengés csillapító nagyon tetszik bár még nem volt ilyen bringám nincs összehasonlítási alapom. A gyári gumik jók terepen, aszfalton zúgnak mintha busz jönne mögöttem ami megtévesztő is lehet. Váltó jó bár az elsőt már többször kellett állítgatni az végett, hogy a lánc a váltásnál össze tűrődött és megakadt elől, ez miatt az első váltó szerkezet elfordult.Hátsóval nem volt még baj. összegezve imádom és szeretek vele bringázni, annyira, hogy még télen is fogok menni vele. 

Erre ajánlom

Városi közlekedésre, laza erdei bringázásra,  földe utas kirándulásokra.

Ennyiért vettem
210000
Csatolt képek
Cube Acid  2012 mtb
Cube Acid  2012 mtb
17 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

minsk13 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Gyönyörű színkombináció

Nagyon kényelmes az Acid váz, hosszabb távon is ( legalábbis nekem )

A-tól,Z-ig nagyon bejön ez a vas

Hátrány

A színe!Matt fekete és fehér az Acid, nagyon szép de amint kitolod az utcára, a legapróbb porszem is meglátszik rajta.Aki erre allergiás (tisztaságmániás), annak sűrűn elő kell vennie a tisztító és ápolószereket.Valamint, mivel elég feltűnű kerékpár (lehet ám vele villogni mint egy Ferrarival) mint ahogy más is írta esetleg annak is megtetszik aki nem szeretne érte vételárat fizetni.Mint az az illető aki tavaly ellopta a Kellys Axis bringámat.De annak meg törjön szilánkosra mindkét lába, bokától combtőig!

Tapasztalat

Előjáróban annyit hogy nem tudom egy félmilliós keróhoz hasonlítani, mivel olyat még nem próbáltam ki, ennek tudatában tessék olvasni a véleményem.

Felszereltség:SLX váltókarok

                          SLX/XT első/hátsó váltó

                          Hayes Stroker Ride hidra.fék 160/160

                          Shimano FC-M552 csőtengelyes hajtómű

                          Shimano HB-M475 első/hátsó agy

                          Rock Shox Dart3 teló

                          Easton kormányszár és Monkey Bar low rise kormány

                          Scape és Ready nyereg,nyeregcső

                          Schwalbe Smart Sam gumik

Én, 181 cm magas vagyok és 75 kg a kerékpár 20 colos,nekem nagyon kényelmes ez a Cube mtb.Azt mondják ehhez a testmagassághoz inkább a 18"-os vázméret az ideállis, de az nekem már kicsinek, kényelmetlennek bizonyult.

A váltókarok és a váltók hibátlan,gyors és pontos váltást hajtanak végre (lehet ez köszönhető a pontos beállításnak is, amiért köszönet a boltnak ahonnan vettem).A Dart3 teleszkópot sokan lehúzzák hogy kezdő/belépőszintű, "gagyi" termék,nekem nagyon bejön.Dombnak föl, hegynek le, bele a gödörbe,sárba nem koppan nem üt, szépen rugózik és csillapít.A Shimano hajtómű stabil, nyugodtan ugrálhatok rajta, meg se kottyan neki, egyedül a felirat kopik róla, ahol hozzáér a cipőm.De ez hidegen hagy. Az Easton kormány széles (630 cm), kényelmes irányítást eredményez, párosulva a nagyon kényelmes vázzal (20 coll), hosszú távon is.A Scape nyeregről ugyanezt tudom elmondani, az én seggemhez ideális és hosszabb távon sem kell fészkelődnöm rajta.Ha esetleg lenne egy ilyen eladó nyereg valakinek, arra vevő lennék.Az agyak, bár alsó kategóriás termékek, megállják a helyüket.Nem kotyog,lötyög,csikorog, pedig már párszor megmerítettem sárban.A gumik szintén jól teljesítenek nem csúsznak meg, se föl, se lemenetben.A FÉK! Hát igen, talán ez a termék ami halovány a felszereltségek között.Nem azt mondom hogy sz*r, de a hasonló kategóriájú Shimano BR-M445-höz képest gyengébb.Nekem nem ciripel víz és sár után sem de a fékkarokat erősebben kell húznom mint a fent említett Shimano-ét.Ettől függetlenül bármikor és bárhol megállítják a vasat, ha kell fejre is tudnak állítani.

Összeségében (lehet hogy elfogult vagyok) egy nagyon jó kerékpárt kaptunk a CUBE-tól.Majdnem napi szinten használom csak terepen és még nem hagyott cserben.Megfelelően karbantartva,ápolva és vigyázva rá, hosszú távon egy megbízható és szép ez a VAS!

Hogy mennyiért vettem?Le sem merem írni.Idén - 2012 - tavasszal jutottam hozzá egy szentesi boltból,röhejes 150ezres áron.És ha még hozzáteszem hogy bár használt volt - kiállítási darab,kb. 5-10 km volt benne - akkor ennyiért szinte ajándék ez a Cube mtb.

Erre ajánlom

Ésszel használva szinte bármire.Na jó, kivéve DH!

Ennyiért vettem
150.000 Huf
Csatolt képek
Cube Acid  2011 mtb
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Huckleberry Finn avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Váz:
-nagyon jó geometria,  meredek emelkedőn sem kell ráborulni a kormányra
-az egész váz rettentően merev
-fordulékony
-gyönyörű az Acid

 

hajtás, váltórendszer:
-oktalink ennekmegfelelően elég merev (90kg alatt sem hajlik)
-remekül összehangolt váltórendszer, 10 sebesség, nem gond az egyidejű váltás elől-hátul
-Rapidfire Sl váltókarok: kis erővel, rövid utakon működtethető

 

Fék:
-jó fékerő, szép féktest, fékkarok, kényelmes, két ujjal tökéletesen működik.

 

Villa:
-Rock Shox Recon Solo Air

 

Nyereg, nyeregcső:
-talán az eddigi legkényelmesebb nyereg, amin ültem
-vastag, extrahosszú nyeregcső, nagyon masszívnak tűnik

Hátrány

- elől 160mm-es tárcsa

-gagyi gyantás tárcsák és pofák

-Emelkedőn fokozott erővel kell tekerni

-a fékkar kisujjal nehezen működtethető, sőt, ujj nélkül nem is sikerül

-80 felett már nehezen gyorsul

-legutóbb egy tripla Rittbergernél 20m magasról sziklára érkezve hátsó kerékkel, enyhe 8-ast kaptam...

Tapasztalat

Én volnék az első, akinek 2012-es cube-ja van?

Ez elég szomorú, tekintettel arra, hogy két elég fontos változtatás is történt a modellen: Recon teló a gagyi Dart helyett, shimano hidraulikus fék a Hayes helyett. Mindkét módosítás bölcs döntés volt szerintem.

 

A váz németországban készül, ezzel fehér holló a Cube Acid a sok tajvani, meg szlovák, meg mittudomén milyen váz közt. Ez csupán azért fontos nekem, mert tudvalevő, hogy Németországban sokkal szigorúbbak az idevágó biztonsági, anyag és egyéb előírások, mint pl. a vietkongnál.

 

A féktárcsák szerintem cserések, elől mindenképp 180-ra és lehetőleg valami jobb minőségre, ami nem kap 8-ast egy erősebb fékezésnél. Sajnos ezt eléggé behatárolja a centerlock...

 

Én a gumit is cseréltem, a Smart Sam-et Hurricanera, ez jó kompromisszum, ha vegyesen használod.

 

A pedál, amit kapsz hozzá, kritikán aluli, csere folyamatban spd-re.

 

A sok tucatbringa között igazi színfolt a Cube Acid gyönyörű festésével és az ahhoz igazodó kiegészítőkkel.

Erre ajánlom

base jumping  mindenképpen,

esetleg lightos boltbajárás, de csak óvatosan nem arra tervezték, nem biztos, hogy bírja a durva kátyúkat a járádán!!!

Ennyiért vettem
220000
Csatolt képek
Cube Acid  2012 mtb
Sajna rezsire nem maradt, eladó a kecó.
24 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MetalDuck avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Az első és legfontosabb előnye a Cube Acid-nak az iszonyatosan jó ár érték aránya. Ahoz képest hogy milyen felszereltsége van....Le a kalappal, nem sok gyártó ad ennyi mindent ennyiért. (Szerintem)

-Váz: geometriailag nagyon eltalálták, és viszonylag jól bírja a kiképzést. Hobbistáknak több mint tökéletes ez a Cube mtb.

-Váltórendszer: a komplett első, hátsó sebességváltásról a schimano SLX-XT rendszere gondoskodik, amit nem kell bemutatnom. (Gyors, csendes, precíz)

-Teleszkóp: egy belépű szintű RockShox Dart 3-as van benne, amit sokan fikáznak, de én nem tudok rá rosszat mondani.

1, Egy alsó kategóriás telótól senki ne várjon csodát. Nem egy többszázezres Fox de nem is ehhez kellene sokaknak hasonlítani.

2, Amit ebben a kategóriában tudnia kell, azt tudja (BŐVEN)

3, Szépen csilapítja amit kell a (10cm-ből 8-at mozog), és ami előnye hogy nagyon igénytelen.

4, Egyetlen hátránya hogy hidegben megmakacsolja magát és bekeményszik, de ehez tényleg hideg kell.

-Hajtás: Shimano FC-M552 2-Piece 42x32x24T, 175mm, integrált BB 10sp

Nagyon meg vagyok vele elégedve: merev, könnyen tekerhető.

-Gumikra markolatra stb. nincs panasz.

És végül de nem utolsó sorban GYÖNYÖRŰ! Főleg a szürke/sárga színösszeállításban.

Hátrány

-A Fékek: a hidraulikus tárcsafékek legalja van az Acid-ban: a Hayes Stroker Ryde (160/160).

Ami engem személy szerint nagyon zavar, hogy elég egy icipici esőcske vagy akár magasabb levegő páratartalom és vége. A fékerő amúgy sem túl nagy, de ilyenkor gyakorlatilag meg is szűnik, és valami iszonyatosan durva 160 dB-es földöntúli nyikorgásba kezd. Kegyetlen hangos.

Ettől függetlenül csonszáraz időben nem olyan vészes a fékerő, de 60 kg-nál nehezebbeknek én nem ajánlom.

-Kerekek: csak azért írom a hátrányok közé mert nem tudok róla semmit.

RFR AX24 - Fogalmam sincs mi ez, valami házi cucca lehet a Cube-nak, de mindegy is, mert végeredményben erre nem tudodok rosszat mondani.

Mentem már vele egy-két mocskosabb terepen a 106 kilómmal és bírta, nem lett benne nyolcas.

-Nyereg: ehez viszont ajánlom a párnázott gatyát. Ezt célszerű cserélni, egy kicsit kényelmesebbre.

Tapasztalat

Összességében egy nagyon jól összedobott hobbigép a Cube Acid. Megmondom őszintén, hogy egy fokkal komolyabbat szerettem volna, de mivel ez az első normális bicajom nem igazán tudtam mit is vegyek. Azért vettem ezt mert úgy voltam vele hogy azoknál a ..... Schwinn Csepeleknél csak jobb lehet, ha pedig estleg nem olyan mint amit szeretnék, elkezdem fejlesztgetni a Cube Acid-omat.

De szerencsére nem kellett, teljesen meg vagyok vele légedve. Egyedül a pedált cseréltem le, de azt is azért mert a 45-ös lábamnak a gyári kicsi volt.

Erre ajánlom

Lazább XC, CC. Terep túrákhoz.

Ennyiért vettem
230000
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

aFoP avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A felszereltség nem rossz ezért a pénzért, sőt én listaárhoz képest jóárasítva kaptam meg. Hayes Stroker Ryde hidraulikus fékek (160-160 tárcsaméret), elől SLX hátul XT váltó és SLX váltókarok. 10-es DYNA-SYS rendszer és a hajtómű integrált középcsapágyas. Alexrims felnikkel és Schwalbe Smart Sam gumikkal szerelik, ami egy igazi "mindenes" gumi. A hátsó láncvilla-támvilla háromszög nagyon rugalmas, ugyanis a láncvilla nyeregcsőhöz való csatlakozási pontjánál nincs keresztmerevítő a két láncvillacső között. Az egész Acid váz viszont nagyon merev, jóval drágább felszereltségű modelljeiket is - úgy tűnik - erre szerelik a Cube-nál. Mindenki megnézi, mert egyben van a design, minden megy színben mindenhez, már szinte túlzás - de az összes Cube-ra ez a jellemző.

Hátrány

Az agyak "nem illenek a képbe", sorozaton kívüli kb. Alivio szintű agyakkal van szerelve ugyanis. A villa egy belépő szintű Rock Shox Dart 3, remote lockout-os (PopLoc) ,100mm. A villát cserélni fogom amint tudom és akkor tényleg egy jó XC-s bicó lesz a Cube Acid-ból.

UPDATE: egy használt REBA dual air SL-re lett cserélve a villa,180-as tárcsával használom.

Tapasztalat

183 cm magasságomhoz 18"-as vázat és nem a következő méret 20"-asat vettem. Így könnyebben irányítható az Acid.

Erre ajánlom

túrázgatni mindenképp,  XC

Ennyiért vettem
200000
Csatolt képek
Cube Acid  2011 mtb
Cube Acid 2011 green-grey
Cube Acid  2011 mtb
Cube Acid 2011 green-grey
23 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Taszi avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon szeretem mert jó néz ki. ;) És ez volt az első ami megtetszett és még mindig is tetszik benne. 

Hátrány

115kg izmos alkat vagyok, és így stílusomban is inkább erőből oldom meg az emelkedőt.

Ha kiszárad a nyergcső nyikorog a váz.

A hajtókart lecseréltem a benne lévő négyszögtengelyes nem igazán felelt meg. Olyan érzésem volt mintha hajtogatnám. Most XT van benne, sokkal merevebb. 

A stucnit megfordítottam, hogy emelkedőn lejebb legyen a súlyom, de még így is emelgetem az első kereket. 

A villát szeretném legközelebb cserélni egy levegősre.

Tapasztalat

Kb egy éve vettem kb 7200 km van benne, az első komolyabb bringám, így sok tapasztalatom nincs összehasonlításban.

185cm, magas vagyok 20" vázzat választottam. Kényelmesnek mondanám, akár hosszú országuti távra (160km volt egyben a legtöbb országúton) akár erdőben megy az ember (80km volt egyben a legtöbb). Voltam egy két versenyen, és a jobb helyezéshez nem a bringa volt az akadály. ;)

A villával nem szoktam foglalkozni, külön törölgetni. Szépen teszi a dolgát, bár nehéznek érzem tőle a bicót. Egy levegős biztos jobb.

A gyárilag szerelt Smart Sam gumi egy évig defektmentessen jól szolgált, most cseréltem Nobby Nic-re a több terep és verseny miatt.

Karbantartás terén: tisztítani a bicót kuton szoktam magasnyomásúval, és a láncot / nyeregcsövet szoktam olajozni. Eddig gondom nem volt a géppel.

Mindent összevetve én csak ajánlani tudom. Szerintem nagyon jó választás volt, az eredeti tervhez.

Bár ha előre tudom, hogy ennyire megszeretem a terepkerékpározást rászántam volna azt a pénzt a jobb gépre amit most költök az egyes elemek cseréjére ( Hajtókar, Villa )

Erre ajánlom

Annak aki közel lakik egy erdőhöz, és szeretne munka után kiszabadulni a természetbe ideális választás lehet. A legnagyobb távot én erdészeti utakon, makadámos sziklás úton tettem meg a Gerecsében és Vértesben. Ide tökéletes.

Ennyiért vettem
220000
Csatolt képek
Cube Acid  2010 mtb
Cube Acid 2010
Cube Acid  2010 mtb
Itt már a hajtómű ki lett cserélve XT-re
Cube Acid  2010 mtb
16 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sami avatar
10 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó, a váz a végtelenig tuningolható.
Hátrány
Az agyak, valamint a hajtómű(csapágy). A lánc KICSIT szar, én most SRAMot használokrajta. Én 75 kiló alatt vagyok, versebysúly 72, engem épp bir, 80 fölött veszélyes!!
Tapasztalat
Ma 13 hónapja, hogy megvettem, íme a tapasztalataim: Balyom nem volt vele, Csak télen -10 Fokba befagyott a szabadonfutó, és tolhattam haza(a kamáslit kikellett dobnom). Amitől azért ne várjunk csodákat az a villa, az agyak, és a hajtómű. Nálam az agyak 2000 km után elkezdtek kocogni, pedig 2 hetente zsíroztam és állítottam őket, de mondjuk a deore nem versenyezni meg kemény edzésre van. A villa NEM rossz, de komolyabb használatra alkalmatlan. A hajtómű merevsége is kifogásolható ha heggyel fölfele kiálltam és ráléptem akkor hajlogatott a hajtókar. A váz nagyon merev. Nagyon sokat jelent ha a gumikat lecseréljük pl. Nobbkra vagy RRalphokra(nekem az evolution vált be), mert sokkal könnyebb hajtani. Továbbá jobb agyakrba is érdemes beruházni, bár szerintem ha az agy szétmegy érdemes felnit meg küllőket is cserélni. Én egy XT hajtóművet és kerékszettet egyszer majd szeretnék bele tenni. A fékekkel semmi bajom, kivéve hogy kopnak :) . A legnagyobb bajom a nyeregbilinccsel volt, a sZÍVÁSVÁRADI MARATON UTÁN KÖZEL 3 (!) CM-t csúszott le. Szerintem az érzékenyebb térdűeknek az nagyon rossz lett volna. A nyereg viszont az eddig legjobb ami vala volt nekem, csupán kicsit nehéz.
Erre ajánlom
Igazábol ha csak xc-zel sztem vegyél jobbat,  ha országutizol mint én akk elég edzeni meg néha néha egy kis versenyzésre.
Ennyiért vettem
700 €
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Puzsi avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny

Hát az történt, hogy eltört a vázam :@ A felsőhátsó villaszár és a felső cső találkozásánál... De nem a heggesztés mentén, hanem arra merőlegesen... Anyag hiba... Gariba küldtek egy LTD PRO vázat :):):):) És abba építették bele a régi cuccaimat!!! Nagyon pöpec lett!!!

Hátrány

Még ezek után is azt mondom, hogy NINCS NEKI!!!

 Szerk: Max anyi, hogy a villa és a tárcsa nem bírja egymást... 2x repesztette el nekem... A Rock Shox dart-3 hoz max 160-tárcsa!!! Ha nem hiszed a rock shox honlapján nézd meg!!!

Ennyiért vettem
185 000Huf
Csatolt képek
Cube Acid  2008 mtb
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hermfer avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A felszereltségén semmit sem kellett utólag változtatnom, átgondoltan lett összeállítva. 

  • a brm485-ös fékek jól adagolhatók, ha kell a hátsókereket is ki lehet velük emelni.
  • A smart sam külsők miatt terepen szuperül irányítható, aszfalton sem lomha, csak a defekt elleni védelmük nem az igazi.
  • A Dart3-mas teló szépen teszi a dolgát, csak kicsit súlyos.
  • A vázat kiállva sem tudom megcsavarni(90kg), jól lehet vele mászni, de ereszkedésnél kicsit orraesős érzése van az embernek.
  • A shimano deore/xt hajtás finoman dolgozik és halkan ha az ember néha megkeni.
  • A kerekek deore agyas szegecselt rigida sphinx-ek, nagyon masszívak, szinte kicsit túlméretezettek.
Hátrány
Tökéletes konfig, csak a súlyába lehet belekötni.
Tapasztalat

Update
Meglett a 2000km vele, összességében elégedett vagyok vele, de most már látszanak a gyenge pontjai is a bicajnak.

  • A fékek fokozatosan vesztenek az erejükből, és rettentő nehezen beállíthatóak, a műgyantás fékpofa miatt hamar elmelegednek a lefeléken.
  • A gumik (smart sam) szuperek lennének, alig kopnak. mégis jók aszfalton és terepen is, de a defekt állóságuk no comment, minden átmegy rajtuk, már 3 pót belsővel járuk túrázni.
  • A teló teszi a dolgát, főleg miután átzsíroztam és kicseréltem benne az olajat. Látszik, hogy a RS-nak ez a beugró modellje, még egy normális szerelési útmutató sincs hozzá, a tora-ét egész jól lehet hozzá használni.
  • A váz, váltók, kerekek szuperül működnek, azokkal semmi gond sincsen.

 

Erre ajánlom
Mindenkinek aki megengedheti magának, és kényelmesen akar a terepen tekeregni. Kezdőknek akár versenyzésre is, de azért ekkor érdemes a hajtóművet és a telót lecserélni rajta. 
Ennyiért vettem
170000
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HZoli avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

2008 augusztusában vettem, úgy érzem, most már kellő idő eltelt ahhoz, hogy véleményt mondhassak. Nos a bringa megvételét egyáltalán nem bántam meg. Eddig 1200 km-t mentem vele, a tapasztalatok:

Többen dícsérték a féket, szerintem azért annyira nem erősek, én 80 kg vagyok, és soha nem tudtam a bringa hátulját kiemelni; mindenesetre ez nem baj, mert nem is akarok fejreállni vele :) Ettől függetlenül persze jó fékek, durvább lejtőkön is állják a próbát, de déházni ne menjünk vele

A teló teljesen átlagos ebben az árkategóriában, teszi a dolgát ,többet ne várjunk tőle

A hajtás nagyon jó, az Octalinkes hajtómű kellően merev, és a váltás is nagyon pontos és finom, a láncnál 1200 km után semmi nyúlást nem tapasztalok (az szégyen is lenne).  Egyébként Mega Drive Train-es a rendszer, így az egyes fokozatok között sokkal nagyobb szabadságot enged, egy 2/7-es sebességet például lazán használhatunk anélkül, hogy akár a lánc túlzottan keresztbe állna, akár hozzáérne az átdobó belső oldalához. Egyébként az én bringámra nem DeoreLX, hanem SLX átdobót tettek, de én ennek csak örülök:)

A felnik Rigida Sphinx19-esek, szépek és erősek, a köpeny a Schwalbe mindenese: Smart Sam 2.1-es. Ez terepre nagyon jó gumi, és ami érdekes, mind apró kavicsos, mind nagy kavicsos úton remekül tapad. Ha például a duna-parti kavicsos részen tekerek, nem akad el, még ott sem, ahol nagyon sok a kavics, pedig ott más bringákkal már rég beállok! Ezenkívül ha hegynek felfelé megyek nagy kövekkel felszórt úton, ott is remekel, pedig a régi bringám hátsó kereke vagy kicsúszott, vagy egyszerűen elpattogott a köveken az ilyen utakon. Az oldaltartásuk is kifejezetten jó, nyugodtan bedőlhetünk nagy sebességgel is a kanyarokba. Egyedül az aszfaltot nem csípi ez a gumi, ott kissé lomhának tűnik

A váz: számomra maga a csoda, az RFR nem üres marketingduma, tényleg hihetetlenül jól gyorsul a gép! Elindulsz 2/5-ös sebességben és azon kapod magad, hogy 3-4 másodperc múlva már 3/6-ban vagy! A tám- és láncvillák S-bendesek, az alsócső és a fejcső találkozásánál pedig plusz felülhegesztés van. Ez a váz tényleg nagyon jó, nagyon gyors és ehhez képest kifejezetten strapabíró is

Az irányítás: Ritchey kormány, Ritchey stucni, Ritchey fejcsapágy---> tökéletes irányíthatóság, a kormány kicsit emelt, kicsit széles, de ez pont így jó, a markolat a Cube sajátja, szerintem nagyon jó, kényelmes darab, de lapátkezű embereknek biztos túl keskeny lesz

 

Hátrány

Az ülés: na itt volt bajom, nem a nyeregcsővel, ami a Cube saját Scape névre hallgató elég merev darabja (31,6-os), mert az jól állítható és a merevsége miatt nagyon strapabíró, ám ez a merevség a komfortérzet rovására megy, amit egy jó nyereg kompenzálna, de a szintén saját Scape nyereg olyan kevéssé párnázott, hogy az terepre nem túl jó, bizony hosszú durva hegyi szakaszok után már inkább állni akartam a gépen ülés helyett (persze lehet, hogy egy párnázott bicós nadrág enyhítené ezt a problémát!)

Erre ajánlom
Mindenkinek, aki szeretne elkezdeni komolyabban hegyikerékpározni,  az RFR geometria miatt akár amatőr versenyzésre is kiváló, ha fejlesztünk a telón.
Ennyiért vettem
185.000
Csatolt képek
Cube Acid  2008 mtb
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Puzsi avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny

Az biza, hogy ez szerelem volt első látásra...
A váltók azok nagyon teszik a dolgukat telhelés alatt is!!!
A tólónak nagyon puha a mozgása, és nagyon jók az állíthatóságai is... Mondjuk a Lockout kormányrol vezérelhetőségével anyira nem vagyok megelégedve, de lehet hogy csak be kell járatódnia...
A Fékek azok valami brutál erősek, még nincsenek is bekopva de már emelik a hátulját a 95Kg-om alatt, akkor mien lessz, ha bekopik????
Az ülés az nagyon kényelmes, nincs messze a kormány.
A SCHWALBE SMART SAM 26X2.1-es külsők nagyon tapadnak!!!
A Cube mérten lehet büszke az RFR (ready for race) geometriára, hiszen ennek odataposva úgy megindul mintha egy ló húzná... 7005-ös alumínium váza van és az egész bicikli nincs több 12,5Kg-nál!!!

Hátrány
A bringának úgy igazán nincs hátránya!!!
Tapasztalat

Ez a Cube az első komoly bringám, már mentem 1-2 komoly vassal is, de ez ez valami élmény!!! NAgyon király!!! Aki egy nagyon klassz bringát szeretne az iet vegyen!!!

Erre ajánlom
Nagyon komoly bringa, mind munkába járni mint túrázni a haverokkal vagy versenyezni!!! DH, Dirt, Street és Triálonk kívül mindenre!!!
Ennyiért vettem
185 000 HUF
Csatolt képek
Cube Acid  2008 mtb
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (15 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Aluminium Lite, AMF, Internal Cable Routing, Easy Mount Kickstand Ready


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 14"
  • 16"
  • 17"
  • 18"
  • 19"
  • 21"
  • 23"

 
színválaszték:

Világoskék-narancssárga


villa (teló):

Rock Shox Recon Silver TK AIR, Pop Loc, 100mm


Meghajtás

hajtókar:

Shimano FC-MT700-2, 36x26T, 175mm


fogaskoszorú:
Shimano CS-M7000 (Saint/SLX),

Shimano SLX CS-M7000, 11-42T


középrész:

Shimano Hollowtech II


első váltó:
Shimano SLX,

FD-M7025-H, Downswing, 31.8mm


hátsó váltó:
Shimano Deore XT,

RD-M8000-DSGS, ShadowPlus, 11-Speed, Direct Mount


 
fokozatok száma:

2x11


pedál:

Cube Aluminium MTB


Kerék

felni:

Cube ZX20, 32H, Disc


első agy:
Shimano Deore első tárcsás,

HB-M615, Centerlock


hátsó agy:
Shimano Deore hátsó tárcsás,

FH-M615, Centerlock


külső gumi:
Schwalbe Smart Sam,

Active, 2.25


Irányítás

váltókar:
Shimano SLX,

SL-M7000


kormány:

Cube Rise Trail Bar, 680mm


kormányszár:

Cube Performance Stem Pro, 31.8mm


kormánycsapágy:

FSA No.10, Semi-Integrated


nyereg:

Cube Active 1.1


nyeregcső:

Cube Performance Post, 27.2mm


Fék

tárcsafék:

Shimano BR-M315 hidraulikus


 
féktárcsa:
  • 180 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

fékkar:

Shimano BL-M315


tömeg:

13,3 kg


 
további információk:

Nyeregcső-bilincs: RFR Varioclose 34,9 mm


Cube logó

Cube márka bemutatás

A Cube egy német kerékpárgyár, mely bár országúti, gyermek, túra, és városi kerékpárokat is készít, főleg hegyikerékpárjairól vált ismerté. A céget 1993-ban alapította Marcus Pürner, az apja asztalosműhelyében, egy 50 m²-es területen. Mára a termelési terület 20.000 m²-re nőtt, és 33, főként európai országban kaphatóak a gyár kerékpárjai, de még mindig a németországi Waldershof-ban folyik a gyártás.

A cég hitvallása szerint közönséges kerékpárokat gyártani nem a Cube stílusa. A bringák tervezését az elhivatottság, és a versenysportban, valamint a tesztpilóták által szerzett tapasztalat motiválja. Törekszenek arra, hogy a felhasználási módnak és a felhasználói célcsoportnak leginkább megfelelő geometriát, alkatrészeket, és részletmegoldásokat alkalmazzák. A prototípusokat laborban és élesben egyaránt kemény próbatételnek vetik alá, mielőtt a boltokba kerülnének.

A Cube több versenycsapatot is támogat, többek közt Bike Junior Team-et. A csapatban részt vevő fiatalokat nem csak a versenyekre készítik fel, és viszik el őket, hanem minden evvel járó oktatásban is részesítik őket, kezdve a szponzorokkal való kommunikáción, a közösségi szerepléseken át a fotózásokon való viselkedésig. Ezen kívül nagy hangsúlyt fektetnek a doppingmentes sportszemlélet kialakítására, és az eszerint gondolkodó utánpótlás kinevelésére.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Cube Acid 27.5 vagy Kellys Thorx10 2014 vagy Kross Level R8
12 válasz
utolsó: 2015. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Cube Acid termékkel kapcsolatban: