Nagyon szeretem mert jó néz ki. ;) És ez volt az első ami megtetszett és még mindig is tetszik benne.
115kg izmos alkat vagyok, és így stílusomban is inkább erőből oldom meg az emelkedőt.
Ha kiszárad a nyergcső nyikorog a váz.
A hajtókart lecseréltem a benne lévő négyszögtengelyes nem igazán felelt meg. Olyan érzésem volt mintha hajtogatnám. Most XT van benne, sokkal merevebb.
A stucnit megfordítottam, hogy emelkedőn lejebb legyen a súlyom, de még így is emelgetem az első kereket.
A villát szeretném legközelebb cserélni egy levegősre.
Kb egy éve vettem kb 7200 km van benne, az első komolyabb bringám, így sok tapasztalatom nincs összehasonlításban.
185cm, magas vagyok 20" vázzat választottam. Kényelmesnek mondanám, akár hosszú országuti távra (160km volt egyben a legtöbb országúton) akár erdőben megy az ember (80km volt egyben a legtöbb). Voltam egy két versenyen, és a jobb helyezéshez nem a bringa volt az akadály. ;)
A villával nem szoktam foglalkozni, külön törölgetni. Szépen teszi a dolgát, bár nehéznek érzem tőle a bicót. Egy levegős biztos jobb.
A gyárilag szerelt Smart Sam gumi egy évig defektmentessen jól szolgált, most cseréltem Nobby Nic-re a több terep és verseny miatt.
Karbantartás terén: tisztítani a bicót kuton szoktam magasnyomásúval, és a láncot / nyeregcsövet szoktam olajozni. Eddig gondom nem volt a géppel.
Mindent összevetve én csak ajánlani tudom. Szerintem nagyon jó választás volt, az eredeti tervhez.
Bár ha előre tudom, hogy ennyire megszeretem a terepkerékpározást rászántam volna azt a pénzt a jobb gépre amit most költök az egyes elemek cseréjére ( Hajtókar, Villa )
Annak aki közel lakik egy erdőhöz, és szeretne munka után kiszabadulni a természetbe ideális választás lehet. A legnagyobb távot én erdészeti utakon, makadámos sziklás úton tettem meg a Gerecsében és Vértesben. Ide tökéletes.