Nagyon szép a Gepida Sirmium,terepre alkalmas gumikkal,az ára nem vészes.a beállitások óta bajom még nem volt vele.Grancia,jó váz.jó fék
147000ft helyett 99990 ft vettem :-)
NA azért az van
A festés főleg. A szine gyönyörü,de vékony,nagyon kopik,és a maszkolások nagyon látszanak,de ez csak a fényező szaki egyedüli hibája!!!
Gyenge teló-kényelmetlen kormány.
Na ez érdekes hát jó a fék,de hajlitja a küllőket!!
Kicsit kényelmetlen nyereg pozició,nehéz beállitani megfelőnek,de nem lehetetlen,
Nehezen beálliható váltó-a bowden érzékeny a szélsőséges hő ingadozásra,1/4 fordulatot rá krll állitani a váltóra poz-vagy negativ irányba attol függően hidegebb vagy melegebb az idő a hőtágulás miatt.Gondolom egy komolyabb bowdennel ez is orvosolható.
2012 márciusában vettem a Sirmium-ot,hosszú tanakodás után végül a rengeteg tényezőt figyelembe véve ez maradt.(főleg az ár győzött meg,meg,hogy egészség pénztár kártyával tudtam fizetni,Nagyon szép bicó meggy-fehér(gyöngyház fényü)Rengeteget még nem mentem vele(tehát 1000km alat van még)DE tapasztalat azért van bőven.itt vettem Mekka BIKE XVIII-ker.A kiszolgálás mondjuk elment,a potenciális vásárlási szándék után nagyon kedvesek lettek( ?? )Mindegy, 4 napot kellet várni mert nem a boltban volt,meg beüzemelés bla-bla-
A felni peremén a matrica sérült volt(mintha fékeztek volna rajta eggyet,ami furi,mert tárcsfékes)Tehát a gumiszerlés,vagy szállitás alatt történhetett valami.Zavaró de beletörődtem.
DE!! 4 nap beüzemelés,és a fék munka,és fix henger fényévekre egymástól,hogy fékezéskor meghajlitotta féktárcsát!!!!!! hhhm nemá nemá(elöl hátul egyaránt) még mindig üt picit. Pedig 50 mp -es munka lett volna!A holtjáték is sok volt ez is kb 35 mp-g tartott belőni.
A váltó macerásabb,néha szalajtott ez kb 45 perc alatt meg volt,bár a lánc 3-4 szemmel hosszabb,a legszűkebb áttételnél egymásba érnek a vezetö kerékkel,ezt a a határolo csavar maximális betekerésével kompenzáltam 14 mp-alatt.Kérdezem akkor mivolt a beüzemelés?És én még nem is értek hozzá.Na mindegy.
Használom,nem rossz.A gumikat lecseréltem mer bütykös volt rajta eredetileg,és bár meglepően jol tapadt,nagyon gyorsan kopott,igy inkább eltettem máskorra őket,ha majd terepre mennék vagy valami,Vettem rá MAXXIS Hookworm 2.5-ös gumikat,Hát zorkó lett,nagyon tapad,sejmesen gördül nics semmi hang,szuper,!!Kaptam egy hátsó defektet a belső hibájábol(forrasztásnál eldurrant)persze utközben,jó volt.Igy hát inkább kicseréltem a belsőket késöbb elöl-hátul continentálra eddig minden ok. A teló(hát sokan negativan véleményezték,ez részben igy is van,)
a Lock-Outot semmire nem szabad használni én is csak ha leparkolok akkor,hogy tehermentesitsem a telót,induláskor rögtön KI. Inkább ha valaki puhának érzi,a ball oldali előfeszitést tekerje + irányba akkor némileg felkeményszik, kicsit csökken a berugózás is.Ha puhitani akarsz - irányba tekerd és megis lessz a gyár által megadott berugózás maximuma.Mindettöl föggetlenül a teló csak aszfaltra elegedö,vagy rétre.Terepre be kell ruházni valami komoly cuccra(és ez nem vicc)Vagy no perc alatt kifullya a lelkét.Azfaltra pont elég és kész.Nekem a féktárcsa beleér a bal oldali szárba(vagy nagyon meghuzták a gyors zárat és meghajlott a telo picit vagy gyárilag nem jó)macerásan de belöttem de egy 0.5 távtartó gyürü megoldja problémát.Igazábol nem rossz bringa ami nem tettszik rajta az mind cserélhető,persze arányosan többe is kerül majd a végére.
Ja 180 cm 70 kg-vagyok 19' a Sirmium bringa(talán inkább 21' es kéne de ez egyén függő)elvileg a 19'a mértem.
Elltelt lassan 1 év Komolyabb bajom nem volt a bringával,kivettem 2 lánc szemet,hogy a láncfeszitő görgő ne érjen bele a fogaskodzorúba teljesen becsavart állapotában is.Most már rendben visszább tekerhettem van benn tartalék (beüzemeléskor figyelmen kivül hagyták)
a Maxxis hookvorm gumik brutálisan jók,most az esös időbe kicsit visszavettem a nyomásból 2,5-3 bar ra,a jobb tapadás miatt,Valami lehetettlen modon tépi fel a vizet,kénytelen votam a vázra feltenni egy közép sárvédőt,hogy az alsó csövön szétterülö viz ne egyenesen a lábamba folyon.
A kritikus helyekre ragasztottatam plasztik szalagokat a gyenge fényezés állapotát megóvóan(bovdenházak érintkezési pontjai a vázzal,Váltók fékek+a pumpa csatja.
Ha tényleg leesik a hó mehet vissza a bügykös gumi,ugyhogy ne essen max karácsonykor akkor ugyse megyek sehova :-)
Alap verzióban gumicserével városi használatra!Rövid kirándilásokra.
Kényelmes kormánnyal jó gumikkal álom jó kis canga.
Komoly telóval szerintem terepezni is bőven jó-
Ha nem sárba használod nem kell tárcsa fék.(nem fog jobban mint egy jól belőt V-fék)csak hát ugye szebb.Viszont sokkal drágább!!