Gepida Sirmium mtb

56 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2012.11.)
  • Listaár: 140.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




pappsszi2 avatar
17 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon szép a Gepida Sirmium,terepre alkalmas gumikkal,az ára nem vészes.a beállitások óta bajom még nem volt vele.Grancia,jó váz.jó fék

147000ft helyett 99990 ft vettem   :-)

Hátrány

NA azért az van

A festés főleg. A szine gyönyörü,de vékony,nagyon kopik,és a maszkolások nagyon látszanak,de ez csak a fényező szaki egyedüli hibája!!!

Gyenge teló-kényelmetlen kormány.

Na ez érdekes hát jó a fék,de hajlitja a küllőket!!

Kicsit kényelmetlen nyereg pozició,nehéz beállitani megfelőnek,de nem lehetetlen,

Nehezen beálliható váltó-a bowden érzékeny a szélsőséges hő ingadozásra,1/4 fordulatot rá krll állitani a váltóra poz-vagy negativ irányba attol függően hidegebb vagy melegebb az idő a hőtágulás miatt.Gondolom egy komolyabb bowdennel ez is orvosolható.

Tapasztalat

2012 márciusában vettem a Sirmium-ot,hosszú tanakodás után végül a rengeteg tényezőt figyelembe véve ez maradt.(főleg az ár győzött meg,meg,hogy egészség pénztár kártyával tudtam fizetni,Nagyon szép bicó meggy-fehér(gyöngyház fényü)Rengeteget még nem mentem vele(tehát 1000km alat van még)DE tapasztalat azért van bőven.itt vettem Mekka BIKE XVIII-ker.A kiszolgálás mondjuk elment,a potenciális vásárlási szándék után nagyon kedvesek lettek(  ??  )Mindegy, 4 napot kellet várni mert nem a boltban volt,meg beüzemelés bla-bla-

A felni peremén a matrica sérült volt(mintha fékeztek volna rajta eggyet,ami furi,mert tárcsfékes)Tehát a gumiszerlés,vagy szállitás alatt történhetett valami.Zavaró de beletörődtem.

DE!! 4 nap beüzemelés,és a fék munka,és fix henger fényévekre egymástól,hogy fékezéskor meghajlitotta féktárcsát!!!!!! hhhm nemá nemá(elöl hátul egyaránt) még mindig üt picit. Pedig 50 mp -es munka lett volna!A holtjáték is sok volt ez is kb 35 mp-g tartott belőni.

A váltó macerásabb,néha szalajtott ez kb 45 perc alatt meg volt,bár a lánc 3-4 szemmel hosszabb,a legszűkebb áttételnél egymásba érnek a vezetö kerékkel,ezt a a határolo csavar maximális betekerésével kompenzáltam 14 mp-alatt.Kérdezem akkor mivolt a beüzemelés?És én még nem is értek hozzá.Na mindegy.

Használom,nem rossz.A gumikat lecseréltem mer bütykös volt rajta eredetileg,és bár meglepően jol tapadt,nagyon gyorsan kopott,igy inkább eltettem máskorra őket,ha majd terepre mennék vagy valami,Vettem rá MAXXIS Hookworm 2.5-ös gumikat,Hát  zorkó lett,nagyon tapad,sejmesen gördül nics semmi hang,szuper,!!Kaptam egy  hátsó defektet a belső hibájábol(forrasztásnál eldurrant)persze utközben,jó volt.Igy hát inkább kicseréltem a belsőket késöbb elöl-hátul continentálra eddig minden ok. A teló(hát sokan negativan véleményezték,ez részben igy is van,)

a Lock-Outot semmire nem szabad használni én is csak ha leparkolok akkor,hogy tehermentesitsem a telót,induláskor rögtön KI. Inkább ha valaki puhának érzi,a ball oldali előfeszitést tekerje + irányba akkor némileg felkeményszik, kicsit csökken a berugózás is.Ha puhitani akarsz  - irányba tekerd és megis lessz a gyár által megadott berugózás maximuma.Mindettöl föggetlenül a teló csak aszfaltra elegedö,vagy rétre.Terepre be kell ruházni valami komoly cuccra(és ez nem vicc)Vagy no perc alatt kifullya a lelkét.Azfaltra pont elég és kész.Nekem a féktárcsa beleér a bal oldali szárba(vagy nagyon meghuzták a gyors zárat és meghajlott a telo picit vagy gyárilag nem jó)macerásan de belöttem de egy 0.5 távtartó gyürü megoldja problémát.Igazábol nem rossz bringa ami nem tettszik rajta az mind cserélhető,persze arányosan  többe is kerül majd a végére.

Ja 180 cm 70 kg-vagyok 19'  a Sirmium bringa(talán inkább 21' es kéne de ez egyén függő)elvileg a 19'a mértem.

Elltelt lassan 1 év Komolyabb bajom nem volt a bringával,kivettem 2 lánc szemet,hogy a láncfeszitő görgő ne érjen bele a fogaskodzorúba teljesen becsavart állapotában is.Most már rendben visszább tekerhettem van benn tartalék (beüzemeléskor figyelmen kivül hagyták)

a Maxxis hookvorm gumik brutálisan jók,most az esös időbe kicsit visszavettem a nyomásból 2,5-3 bar ra,a jobb tapadás miatt,Valami lehetettlen modon tépi fel a vizet,kénytelen votam a vázra feltenni egy közép sárvédőt,hogy az alsó csövön szétterülö viz ne egyenesen a lábamba folyon.

A kritikus helyekre ragasztottatam plasztik szalagokat a gyenge fényezés állapotát megóvóan(bovdenházak érintkezési pontjai a vázzal,Váltók fékek+a pumpa csatja.

Ha tényleg leesik a hó mehet vissza a bügykös gumi,ugyhogy ne essen max karácsonykor akkor ugyse megyek sehova  :-)

Erre ajánlom

Alap verzióban gumicserével városi használatra!Rövid kirándilásokra.

Kényelmes kormánnyal jó gumikkal álom jó kis canga.

Komoly telóval szerintem terepezni is bőven jó-

Ha nem sárba használod nem kell tárcsa fék.(nem fog jobban mint egy jól belőt V-fék)csak hát ugye szebb.Viszont sokkal drágább!!

Ennyiért vettem
99990
Csatolt képek
Gepida Sirmium  2011 mtb
Gyári
Gepida Sirmium  2011 mtb
Saját
Gepida Sirmium  2011 mtb
Saját
32 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 17"
  • 19"
  • 21"

 
színválaszték:
  • fehér-piros
  • fekete-kék

villa (teló):

Suntour XCM Lockout


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Altus,

FC-M171 24-34-42/175 mm


fogaskoszorú:
Shimano Acera,

11-34


középrész:

FAG 122,5 Monoblock


első váltó:
Shimano Tourney,

FD-TX50


hátsó váltó:
Shimano Alivio
 
fokozatok száma:

3x8


Kerék

felni:

Rodi Excalibur tárcsafékes 36 lyuk


első agy:

Gepida Alu tárcsafékes


hátsó agy:

Gepida Alu tárcsafékes


külső gumi:
Schwalbe Rapid Rob,

26x2.1


Irányítás

kormány:

Gepida Alu 600 mm


kormányszár:

Gepida Alu 90 mm


kormánycsapágy:

Gepida integrált A-Head


nyeregcső:

Gepida Alu 31,6x400 mm


Fék

tárcsafék:
Avid BB5
 
féktárcsa:

160 mm


 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF51


tömeg:

13.3 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida Sirmiumra rakható-e gyorsabb hajtás és vékonyabb gumi?
56 válasz
utolsó: 2012. okt.
Gepida Sirmium-ra jó-e a BBB BHS-22 állítható kormányszár?
6 válasz
utolsó: 2012. ápr.
Gepida Sirmium-ba mekkora monoblok kell?
6 válasz
utolsó: 2011. nov.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Sirmium termékkel kapcsolatban: