GT Avalanche 2.0 mtb

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 213.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

sovjetgyerek avatar
135 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Soha nem szorultak cserére az alkatrészei csak a kopók de az egy múltévszászad béli kerékpárnál elfogadható :) , én a nyerget cserélném mert kissé kopott és feslett de nem az enyém , remek geoja van megfelelő nyereg beállítással mindenhol lejösz felmész vele, remek biztonságos és megbízható kerékpár az biztos, a váz az tény az a legértékesebb része 

Hátrány

semmi baja nincs ez egy hátránytalan kerékpár ennyipénzért főleg hogy múltszázadbéli

Tapasztalat

a képen egy másik nyereg van rajta s a nyeregcső se az eredeti.

Erre ajánlom

XC

Csatolt képek
GT Avalanche 2.0  1998 mtb
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

karpatiaa avatar
77 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
ez egy tökéletes xc váz :P jó a geometriája, szép a festése ( nem ez a piros hanem van egy szürke változata is) (bocsi akiket ezzel megsértettem :P )
Hátrány
nemnagyon van....
Ennyiért vettem
próba
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nos én nem a gyári felszereléssel használom. Ugyanis saját építésű a cucc. Csak címszavakban a gép GT Avalanche 2.0, Marzocchi MXR Air, Avid bb5, Shimano Deore-Alivio felszereltség, Bikepositive kiegészítők, WTB nyereg, markolat, Continental gumik, stb.

Nagyon jó kis gép lett belőle azt kell mondjam. A gép igen könnyű lett ahhoz képest, hogy alapvetően nem ez volt a cél. Nagyon jó geometriával bír, könnyű vele mászni is. A bicó legértékesebb részei nyilván a váz és a teló, erre még akár egy verseny XC gép is építhető, a megfelelő kiegészítőkkel. Nekem egy megbízható városban és terepen is jól teljesítő gép építése volt a célom és azt hiszem ez sikerült is. Amin gondolkodom az egy LX integrált tengelyes hajtómű és esetleg egy hidraulikus tárcsafék. a többi alkatrész nekem bevált. 

 

Hátrány
Komoly baja eddig nem volt, de ha arra használják amire ajánlott, akkor szerintem nem is lesz.
Tapasztalat
Nem ugrálni vele azt nem szereti arra ott a RUCKUS:D.
Erre ajánlom
XC, Maraton
Ennyiért vettem
Ingyen kaptam
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):
  • AL6061
  • triplán húzott
  • Tripla Háromszög dizájn
  • 1-1/8 integrált fejcsõ

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L

 
színválaszték:
  • Króm
  • Fekete

villa (teló):

Rock Shox XC28 TK

  • 100 mm rugóút
  • gyorszáras papucsok
  • állitható visszaútcsillapitás
  • Turn-Key lockout

Meghajtás

hajtókar:
FSA Dyna Drive,

CK-300

  • 44x32x22T

lánc:
KMC X9
fogaskoszorú:
Sram PG-950,
  • 11-34t

hátsó váltó:
Shimano Deore
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

GT Slimline Flat Alumínium


Kerék

felni:

All Terra AT17HP Disc

  • 32 lyukas

első agy:

All Terra

  • Alumínium
  • Disc

hátsó agy:

All Terra

  • Alumínium
  • Disc

külső gumi:

Maxxis Sphinx

  • Első: 2.1"
  • Hátsó: 1.95"
  • Drótos

Irányítás

kormány:

All Terra 6061 Aluminum Flat Top Riser

  • 690mm széles

kormányszár:

All Terra 3D Forgácsolt

  • CNC'd 4-csavaros előlap

kormánycsapágy:

FSA No. 10, 1 1/8"


nyereg:

All Terra WTB


nyeregcső:

All Terra alumínium


Fék

tárcsafék:
Tektro Draco,

Pro


 
féktárcsa:

160 mm


GT logó

GT márka bemutatás

A GT története egyszerű: sebesség, sebesség, és még több sebesség. A GT névadója, Gary Turner által 1974-ben gyártott első bmx verseny bringák valamelyikétől kezdve a modern karbonszálas teremtményeinkig, amik újraértelmezik a „pokolian gyors” fogalmát, egy jó gazdag örökséget építettünk fel versenyzésből, nyerésből, és mégsem vesszük magunkat túl komolyan. Mint cég, elmúltunk 30, de olyanok vagyunk, mint egy 18 éves. És ezt nem is csinálnánk másként.”

A GT amerikai márka, Gary Turner hegesztőmérnök, és Richard Long, kerékpárüzlet-tulajdonos hozták létre 1974-ben. A márka védjegye a Triple Triangle vázforma. A támvillák nem a nyeregvázcső-felsőcső találkozásba futnak be, hanem lentebb metszik a nyeregvázcsövet, és utána csatlakoznak a felsőcsőbe, egy harmadik háromszöget kimetszve a kerékpárvázak klasszikus két háromszöges formájából. Így merevebb a kerékpár hátsó része, mely fokozott hajtáshatékonyságot, és irányíthatóságot eredményez.

A GT több versenyzőt is támogat, bmx verseny, freestyle bmx és hegyikerékpár csapata is van. Utóbbinak 1987 óta tagja Hans Rey, aki a Mountain Bike Hall of Fame tagjai közé is bekerült.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
GT Avalanche x.0 miben különbözik az Avalanche-től?
7 válasz
utolsó: 2012. ápr.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű GT Avalanche 2.0 termékkel kapcsolatban: