KTM Tombstone mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2011.02.)
  • Listaár: 215.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Schleinitz avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Én úgy vettem hogy már szinte nem szorul nagyon semmi cserére.Jól néz ki és szinte  mindenhol álja a helyét! 

Hátrány

Talán a súlya egy kicsit nehéz de legalább jó erős!

Erre ajánlom

Olyan embereknek akik szeretnek mindenfelé közlekedni akiknek nemcsak melóhelyre járni kell hanem akár sportra turára és kirán dulásra is.

Ennyiért vettem
140 000 Ft
Csatolt képek
KTM Tombstone mtb
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KTM fan avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
KTM.Ez tény.Nem véletlenül jár a terepmotorozás élvonalában is.Na jó ez bringa,de nem akármilyen.Nagyon jól néz ki még akkor is,ha csak a fal mellé van támasztva.Az igazi amikor vadul tekered a pedált és suhansz a fák,bokrok közt,vagy éppen aszfalton.Nagyon masszív a váza,a majd'15 kg-val nekem nem nehéz.Legalább van benne anyag.A Suntour villa finoman rugózik,eddig nem tapasztaltam felütést.A Shimano váltók óramű pontossággal teszik a dolgukat.
Hátrány
Fapados a nyereg.Lecseréltem egy zselébetétesre,mivel nem dirtre használom és törte a seggem(15 km után).A Continental Mountin King gumi addig király míg rövid időn belül nem kaptam meg a kilencedik defektemet(akácos erdőben).Csak ez volt,amiért  gumit cseréltem.A villánál 1100-1200 km környékén vettem észre először,hogy a tömítésnél holtjáték van(1-2 mm),ami a megtett km-ek számával arányosan nőtt.1800 km után a bringa mosásakor befolyt a víz a tömítés mellett,ami csak a következő elinduláskor távozott a villa berugózásával.2600 km után kellett fékbetétet cserélnem.
Tapasztalat
 és
Erre ajánlom
Endurozásra vagy csak egyszerűen elmenni A-ból B-be mindenen keresztül.
Ennyiért vettem
152000
Csatolt képek
KTM Tombstone  2008 mtb
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dirt_jumper avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

geo-ja elmegy, csak a súlyelosztással vannak kis gondok, a teló elég fasza,  hajtókar is elég jó...

Hátrány

ülése elég kényelmetlen, és a súlyelosztása sem valami túl jó, a felnik gyengék, könnyen fel lehet ütni őket

Erre ajánlom

enduro, enyhe dirt, enyhe street

6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

K.T.M. avatar
K.T.M.
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Lejjebb
Hátrány
Még lejjebb
Tapasztalat
Kb. egy éve vettem Farády mesternél. Volt egy jó kis bringám (AUTHOR), de amikor öcsikém felhívta rá a figyelmemet, egyből szerelmes lettem...(azóta is az vagyok). Ez a gép a KTM ENDURO/DIRT kategóriájában szerepel és nyugodtan állítom, hogy senki más nem gyártott még ennyire "enduro" bringát! Igaz nem könnyű (kb. 15kg), de annyira szép, hogyha mellette áll egy millás bringa, akkor is az enyémet nézik... Azért van szar is rajta: gagyi gyári hajtókar, még gagyibb gyári fékbetétek (azonnal csereköteles!!!) gyári pedál is fos műanyag. Én ezeket mind cseréltem + a kormányt karbonra. Ami a küllemén kívül jó: brutálmasszív váz, nagyon jól mozgó teló (SUNTOUR XCR), még 1000 Km után sem ereszt, pedig kap rendesen és ezen a puha tényleg puha, a kemény meg kemény! A RIGIDA felnik DT küllőzéssel szinte mindent kibírnak.A fékekről csak annyit, hogy betét csere óta tökéletesek, egy ujjal blokkolhatók, állítani gyarorlatilag nem kellett. (A tesóm HAYES fékje röpke 5 perces rázkódás után beállítást igényel. Na most biztos jól megsértődik.) Összességében egy olyan gép, amivel lehet villogni, száguldani aszfalton és terepen egyaránt úgy, hogy közben nem félsz, hogy szétesik alattad.
Erre ajánlom
Még még lejjebb
Ennyiért vettem
150000
38 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 14
  • 17

 
színválaszték:

fekete


villa (teló):

Suntour XCM HLO 120


Meghajtás

hajtókar:

Shimano M410, Oktalink


fogaskoszorú:

Shimano HG40


középrész:
Shimano BB-ES25
első váltó:
Shimano Alivio
hátsó váltó:
Shimano Deore
 
fokozatok száma:

3x8


Kerék

felni:

Rigida Bulls Disc


első agy:

Shimano M495 CL,


hátsó agy:

Shimano M495 CL


Irányítás

váltókar:
Shimano Alivio
kormány:

Kateem AL-021, szélesség: 600/640mm, emelkedés: 30 mm


kormányszár:

Kateem TDS AL-282, 31.8, A-Head, 10°, 4 csavaros rögzítés, D: 31.8


kormánycsapágy:
Ritchey Logic,

Ritchey OE A-Head, A-Head Zero-Logic System, integrált


nyereg:

KTM VL-7040


nyeregcső:

Kalloy SP-368 2-bolt, Alu, D: 30,9


Fék

tárcsafék:
Shimano BR-M486,

180/160


tömeg:

13,6


 
további információk:

Váz: TOMBSTONE (1033), Anyag: Alumínium 6061, Hydroforming, Enduro geometria, speciális erősítés a támvillák és az ülőcső között


KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Tombstone termékkel kapcsolatban: