- Váz nagyon jó, szeretem.
- Kerekek minőségét tudom felhozni még előnyként, mivel csak erdőben használom őket kb 1 éve, és még semmi bajuk. (városban másik kerékszettel járok)
- Acera első váltóra sem lehet panasz, kapott már ütést, sarat, mégse volt vele bajom.
- A Suntour XCM teleszkóp fél év után full felújítást igényel (vagy inkább kuka) Én lecseréltem.
- Hajtómű monoblokk sokszor lelazul az Avalanche 3.0 Disc-ben, amitől hamar tönkre megy. Egy év alatt 2 olcsót sikerült kinyírnom (garanciában), mivel ezt meguntam inkább vettem egy minőségit, ezzel a baj megoldódott.
- Hátsó váltó láncfeszítése nekem túl gyengének tűnt, kisebb zökkenésekkor is nagyon libegett és zörgött a lánc, így lecseréltem SLX-re.
- A mechanikus fékek fognak azzal nincs baj, max erősebben kell tépni a bowdent, viszont a hanghatás elviselhetetlen minden időjárásban. Sajnos ez megszüntethetetlen a fék konstrukciója miatt. Csere
- A műanyag pedál ha jól emlékszem 1 héten belül morzsolódott le alattam, lehet hogy ha valaki 60 kg akkor bírja egy hónapig is. Csere
- A kormánycsapágyban a golyók fél év alatt úgy felőrölték a golyókeretet hogy kis darabokban, és szemcse formátumban tudtam csak kibányászni. Csere
Alap felszereltségével belépő kategóriába sorolnám a középkategóriás bringák között az Avalanche 3.0 Disc-et. Kezdő túrázóknak, hobbi kerékpárnak tökéletes. Normál használat mellett biztosan tartósabbak az alkatrészek, én évi 3-4ezer km-t biztos tekerek.
Erdei túrázgatásra és kiránduláshoz, mivel városban a széles kormány nem túl praktikus.
Vadulást meg lehet próbálni vele, de az az alkatrészek idő előtti elfáradásához vezet.

