Kona Fire Mountain mtb

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2011.01.)
  • Listaár: 135.000 Ft

Használt Kona Fire Mountain eladó
130.000 Ft
új árához képest: -4%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-14 (14 vélemény)
Rendezés

aladin66 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szép kerékpár, az ülése jó, de sokkal többet nem mondanék róla (ez volt pár hónap tapasztalattal).

8 évig használtam, tavaly tettem le, tekertem vele városban kb. 20000 km-t. A fékbetétet egyszer kellett cserélnem, láncot kétszer, hátsó fogaskeréksort egyszer. A monoblokk még egyben van, az első tányérról tavaly tört le a legnagyobb tányér. Az ülés is megadta nemrég magát. Szerintem ez jónak mondható ahhoz képest, hogy nem ápoltam túlzottan. A Shimano Alivio cuccok elég jól bírták.

Hátrány

A gumi nagyon zajos aszfalton, és nem haladsz vele. Mindkét kormánymarkolat az egyik végén már elszakadt. A váltó nem elég pontos. A teló nem lockolható.

Tapasztalat

Az első fékpofa beleér a tárcsába. Amikor megvettem, visszavittem, hogy csináljanak vele valamit. Azt mondták kész. Megforgattam a kereket és még mindig érte. Erre az volt a válasz, majd összekopik. Már 2 éve nem sikerült neki. Most lecserélem a gumikat slickre, mert csak városban használom. Unom, hogy tekerek mint egy őrült, és nem haladok rendesen.

Fordítottam némi időt és pénzt a kerékpárra. Föltettem a 2 új slick gumit belsővel és defektgátló folyadékkal. A kormánymarkolatot kicseréltem (ergonómikusra), a fékeket beállítottam, a láncot és a fogaskerekeket áttisztítottam, olajoztam. A váltó is rendben van. Kb. 2-4 km/óra sebességnövekedés tapasztalható, és csöndes futás. Aki városban, aszfalton használja a gépet, érdemes a gumit és a markolatot cserélni.

Erre ajánlom

Aki nem tudja hová tenni a pénzét.

Ennyiért vettem
85000
Csatolt képek
Kona Fire Mountain  2008 mtb
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gerr12 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Első ránézésre 1 elég masszív gépezetnek tűnik, ami egy kicsit keményebb tereptől sem retten meg, maga kis sötétzöld színével nem épp az a kihívó színárnyalat, de az ember szemét megakasztja a látványa.

A váz kialakításából fakadóan jó kanyarodási tulajdonságokkal rendelkezik 6061-es alu.

Suntour XCR 32 LO-R 100mm teleszkóppal van szerelve, a kerékpárral eddig kb 200 km-ert mentem ebből 50-60 hegyi terep volt, tapasztalataim: 80 mm-ert kimozog, szépen egyenletesen szorulást nem érzékeltem, sem koppanást, 180 as tárcsát bírja nem csavarja. 

Fék rendszer teszi szépen a dolgát, ahogy kell. 1 Tektro HDC-M290 előre 180-as hátulra 160-van szerelve.

Ahead-es.

Kazettás. 

Shimano Altus váltóval szerelték.

WTB SX19 felnit kapott Kenda Slant Six 27.5/26x2.1 tappancsokkal.

Hátrány

Hátsó váltó akárhogy állítgatom nem akarja feszíteni a láncot terepen neki neki csapódik a váznak, és mintha ezt a gyártó tudta volna rakott is oda 1 kis fóliát ami picit pozitívum, de szerintem ez gyors csere lesz+ lassan vált.

Kenda gumik nem voltak nálam sose hosszú életűek, amint elhasználódik csere.

Tapasztalat

Összetéve 1 megbízható masszív strapabíró gépezetet kap az ember ezért a pénzért. amit akár tovább építeni fejlesztgetni is megéri. 

Erre ajánlom

város, xc

Csatolt képek
Kona Fire Mountain  2015 mtb
megérkezésekor
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bose401 avatar
53 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Jól kanyarodik ez a Kona mtb
  • Jól lehet vele mászni
  • Aránylag megbízható alkatrészekből van összerakva
  • Amikor elkedztem építeni a mostani paripámat ebből a bicikliből kiindulva, szinte semmit nem azért cseréltem le mert rossz volt vagy idő előtt elhasználódott.
  • Az alkatrészei amit eladtam, még a mai napig is szolgálják jelenlegi gazdájukat (Rigida felni, Kona kormány és kormányszár,Dart 1-es teló, Shimano hátsó agy, Wtb nyereg,Kona váz, MX4-es fékek,Avid fr5-ös fékkarok)
  • Jó áron sikerült hozzájutnom, 120-ról le volt árazva 80-ra a Kona Fire Mountain
  • A lánc is meglepően sokáig bírta, nem úgy mint a hátsó sor. 2 kazettát is cseréltem mire láncot is kellett
  • az első agy nem tudom miből van de immáron  több mint kb.10000 km van benne és még mindig bírja! Néha persze ezt is szét kell szedni egy kis zsírozásra de egyáltalán nem kotyog
Hátrány

Van az is neki sajnos: pedál, gumik, festés A pedál az első ugratónál reccsent alattam, a gumik olyan 1000km-t bírtak és a festése... ha az nem volt valami jó. Nem volt más választásom, így a km óra kábelét  szigszalaggal rögzítettem a  vázhoz, s mikor lehúztam jött vele a festés is. Ennyit erről.

Tapasztalat

Nagyon jól összerakott és eltalált kerékpár ez a Kona. Mikor megláttam az üzletben először, eldöntöttem: ez nekem kell, mert biztos nem fogok csalódni benne. Így is lett. Mindent amit az idő folyamán cseréltem rajta,( kivéltel a pedál és a gumik és persze 1,5 év!!! után a Suntour hajtókar és monoblokk,) azért tettem, mert vagy jó áron meg tudtam vállni tőle, vagy jó áron tudtam helyette komolyabb alkatrészt beszerezni. Eleinte városban lankás földutakon nyüstöltem, majd ahogy megismerkedtünk kivittem komolyabb terepekre is és bírta tisztességgel. Nekem nagyon jó "alap" bringa volt, ahhonnan már volt értelme fejlesztegtni, tovább építeni.

Erre ajánlom

Túrázgatni, városba szaladgálni vagy amire akarod. :D

Ennyiért vettem
80000
Csatolt képek
Kona Fire Mountain  2008 mtb
Itt még eredeti minden.
Kona Fire Mountain  2008 mtb
Felni, pedál, markolat már cserélve lett
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jakab19950215 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Erős ez a Kona mtb, még soha nem volt ezzel gond, bármilyen tömegű ember is ült rá
  • Könnyű, akár egy kézzel a fejem fölé emelem összerakvaa bringát
  • Nagyon szép a Kona Fire Mountain, a festést és a színösszeállítást eltalálták 
  • Lakk alatti matrica van rajta, így nem jön le egy kis víztől vagy sártól
  • Nagyon szépek és igényesek a hegesztési varratok
  • Nem pattogzik le a festék könnyen (nekem eddig egyáltalán nem)
  • A bowdenelvezetés a váz felső részén van, így vállon is lehet vinni a bringát
Hátrány
  • Ha fejre állítom a vázat, valami zörög benne, de ez csak az enyémen tapasztalható
  • Ha V-féked van, akkor gyorskötözővel kell a bowdent a vázhoz illeszteni, mert a váz tárcsafékes bicókhoz készült
Erre ajánlom

Szerintem mindenhol megállja a helyét.

Ennyiért vettem
30.000 Ft
Csatolt képek
Kona Fire Mountain  2008 mtb
Még a régi alkatrészekkel
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Thrill avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyű bringa, 7005 - ös alu váz eléggé masszív a hegyesztések jól bírják... Sokan fikázzák a felniket, hát nekem azokkal még semmi bajom nem volt...  A Hayes MX4esekkel nagyon meg vagyok elégedve! A festés nekem nagyon tetszik!

Hátrány
Az első váltó elég gyenge tehát az cserés... Kenda gumik egyenesen szarok! Schwalbe Big Apple - re cseréltem le, és sokkal jobb! 
Erre ajánlom
Városi cirkálásra
Ennyiért vettem
108000
Csatolt képek
Kona Fire Mountain  2009 mtb
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Patesz avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Előny

A vázzal semmi problémám nincs. eddig bírt mindent. Az alkatrészekkel viszont nem vagyok megelégedve.

 A komplett hajtásrendszer ki lett cserélve. A fékek úgyszintén( deore xt ) bár ezek működtek, de nagyobb fékerőre volt szükségem. A teleszkóp nagyon rosszul mozgott, még kicsit meg nem bütykölték, szóval még az az eredeti,de lassan az is cserélve lesz. A felnik, küllők, agyak birják....

Hátrány
Gyorsan szétesnek az alkatrészek.
Tapasztalat

Én nagyon megbántam, hogy ezt a biciklit vettem meg a konától... Már rá lett költve 1,5-szer az ára...

 

Szerintem jobban jártam volna, ha egy drágábbat és jobbat veszek. 

De hozzáteszem a kona alkatrészek bírják( váz,kormánycső stb.).

Erre ajánlom
XC-re, túrázásra
Ennyiért vettem
125.000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MrPeter avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny

3 hónap után: 

Dart2-es teló nagyon szépen mozog, és a hátsó deore váltó nagyon kényelmesen használható!

Hayes MX4 tárcsafék nagyon szépen fog!

 

1 év után:

A fékek továbbra is ugyan olyan jók , a teló kapott egy szervizelést és még jobb lett, a hátsó váltó továbbra is kiváló, az első ugyanolyan elmegy kategóriás. Váz kifogástalan.

Hátrány
3 hónap után:

Nem tudom hogy miért de a hátsó váltó a nagyobb "tárgyaknál"[patkára felmenve] néha nekiütődik a váznak és így lejön a festék róla!(mindenki rakjon valamit a váz és a váltó közé ha azt akarja hogy afesték megmaradjon!)

ÍGY HOGY MÁR TÚL VAGYOK A 680.KM-EN ELTUDOM MONDANI HOGY A DYNA DRIVE HAJTÓKAR ELKEZDETT RECSEGNI KB. AZ 500. KILÓMÉTER UTÁN, ÉS MOST MÁR NAGYON RECSEG SZVL LE KEL CSERÉLNEM!

JAH ÉS A PEDÁL AZ SZÓ SZERINT SZÉTESETT SZVAL AZT IS CSERÉLNI KELLET!

1 év után: A bringával már megjártam 1500km-t 1 év alatt ami szerintem nem olyan sok.... az FSA 7420 középcsapágy lötyög, és igaz a hajtókart végülis nem cseréltem le de mostanra már elviselhetetlenül recseg.
Tapasztalat
Kategóriájába elég jó az ár/minőség arány!!
Erre ajánlom
Cross Country mániásoknak!
Ennyiért vettem
143000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vaxi avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Erős váz, jó teleszkóp, bika fékek, pontos váltó.

Hátrány
A hátsó váltó nekem is hozzáütődött a vázhoz, egy 2000 forintos vázvédő [ amit egyébként mindenkinek javasolnék, aki túrázik ] megoldotta a problémát.
Tapasztalat

Ez egy nagyon jó gép, aki most kezdi el a komolyabb bringázást, annak bátran ajánlom. Kiváló alap, ami sokáig jó lesz, és lehet rá építeni, ha valaki tovább lépne.

Teljesítményre azért adok 4 répát, mert a váltóra figyelhettek volna. :D

Erre ajánlom

Mindenkinek ajánlom!!

Túrázásra kiváló!

Egyszerűbb DH-t is kibír, de csak óvatosan!

Ennyiért vettem
138000
Szerinted hasznos?

geri052 avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Kényelmes ülés, masszív váz, megbízható váltó és fékek, mozgékony teló. Ennyit nekem mindenképp megért.
Hátrány
Én 2 napon belül defektet kaptam, utólag kiderült hogy anyaghibás volt a belső. A tárcsafékek eleinte nyöszörögnek kicsit, de ez tekerés közben nem feltűnő, nameg idővel majd beáll.
Tapasztalat
Nagyon király canga, csak ajánlani tudom mindenkinek.
Erre ajánlom
Hegyekben még nem próbáltam, de túrázásra kitűnő. Volt, hogy 70el mentem vele, ami mtb-hoz képest elég jó teljesítmény.
Ennyiért vettem
116900
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

palko bence avatar
palko bence
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
király a váz és erős jobb mint a merida
Hátrány
nincs!!!!!!!!!!!!
Tapasztalat
olcso és jooooooooooooooooo
Erre ajánlom
cc,trial,városi kerékpározás
9 olvasó 44%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Saját magam avatar
Saját magam
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Marha jó bringa!4 év után csak a bowdenek szorultak cserére meg egy két csavar és a hátsó fékbetét!Jó a kapaszkodó képessége, tökéletes!NAgyon bírja a starpát pedig már hány nagyobb helyről ugrattam le és egy csomó lépcsőn száguldottam le!Nagyon fasza kis bringa!
Hátrány
Az első váltó nagyon szar mert nehezem rakja fel a nagy tányérra.A hátsó Deore váltó egy kicsit szar nagyobb sárban, szar nehéz kormány (alapból), más hátránya nincs de rohadt fasza, még ezek a hátrányok is csak extra dolgok nagyon nincsen hátránya megérdemli az 5 répát ár-ban és teljesítményben is!
Tapasztalat
Ha az új Fire Mountainnal hasonlítanánk akkor nem sokkal maradna mögötte a régi Fire Mountain!Rohadt jó
Erre ajánlom
Enyhe street is belefér de inkább terepre (szerintem)
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rihi avatar
rihi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
!!!!KuRvvVa jó!!!!
Hátrány
semmmi, persze attól függ hogy mire használod, de ez úgyanígy a többi bringánál is!
Tapasztalat
Ismertem a csávót aki az el?bb beírt és csak hülyeségb?l írta, mert nekem is ilyen van... Úgyhogy ne vegyétek komolyan!
Erre ajánlom
Xc, CC, Túra
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pG avatar
pG
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Üdv mindenkinek! Nekem is ilyenem van.Gyakorlatilag mindent bír a kicsike de azért túlzásokban nem kell esni.Ebben a kategóriában szerintem nagyon jónak számít, igaz egy-két gyári alkatrészt fejleszteni kellene (h.váltó,villa). de aki csak hobby szinten küldi annak tökéletes így is.
Hátrány
Írták hogy a váza nem bírja, én nem tudom nem vettem eddig észre ilyet pedig jópár ugratót megélt! (szegény! nem erre csinálták a vázat!) Szóval semmi repedés csavarodás törés a váznál!Igaz 16" a váz. :) Ahhoz képest hogy ez az egyik legolcsóbb kona váz!!!!!
Tapasztalat
:)
Erre ajánlom
gyakorlatilag mindenkinek aki ésszel csinálja a dolgokat!Belépő szint de a Kona már itt is hozza a minőségét! :)
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kis Pikachu avatar
Kis Pikachu
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Sziasztok. Megvettem, kipróbáltam. Mentem vele egy Vöröskő túrát, amiben van mászás, lefelé meg kemény DH. Előnye az, amit sokan (gramm-guruk) hátránynak vélnének. AZ enyém régi modell, és tiszta ACÉL. Nem ilyen gagyi alumínium izé, amik úgy gyűrődnek, mint a sörösdoboz, miután kiittam... Mielőtt megvettem a gépet körülnéztem a neten, és nem egy embertől hallottam olyan panaszt, hogy a 30ezer forintos alu vázak meggyűrődtek alattuk. Szóval az egyik nagy elönye a SZILÁRDsága. Szerintem az a plusz 100-200 gramm pluszsúlyt bőven megér! Gondolkodjatok el ezen. A másik (ez mondjuk nem a váz előnye) az, hogy Avid 2.0-ás fékrendszert adott hozzá az illető, akitől vettem, (ha olvasod akkor KÖSZI!!!!) hasonló megállító ereje egy Browning sörétes vadászpuskának lehet :DD . Nyugodt szívvel mondhatom, a világ első 10 V-fékében benne van. Ennél csak egy másik Avid lehet jobb! A harmadik dolog: nem szoktam márkákat fetisizálni, de azért ez mégis csak egy KONA :))
Hátrány
Amit már az előző hozzászólásomban is írtam. Az Acera hváltó. Mondták a szerelő haverjaim, hogy az majd jó lesz nekem... Nemtudom. Annak ellenére, hogy ritkán, nem eleget bicajozom, vagy 2-3 garnitúra ilyen váltót már elfogyasztottam, ez még alig kapott a pofájára, de már most kihagy egy- egy fogaskeréksort, és néha megijedek, olyan elképesztő hangokat ad egy-egy váltásnál. Szóval az 5 répát majd egy Sram 7.0ás váltószisztem csatasorba állítása után kapja majd meg :))
Tapasztalat
Lásd fennt.
Erre ajánlom
Akár olyan versenyzőknek is, akiknek nincs pénzük megvenni a negyedmillás gépeket. Nem akarok hazudni, de kb. 160K ftért már kapható ez a bájk (igaz aluvázzal, és nem hiszem, hogy Avid fékekkel).
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-14 (14 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


méretek:
  • 14"

  • 16"

  • 18"

  • 20"

  • 22"


 
színválaszték:

piros


villa (teló):
Rock Shox Dart 1

Meghajtás

hajtókar:

Suntour CW-XCC-T102


fogaskoszorú:
Shimano Acera
első váltó:
Shimano Acera
hátsó váltó:
Shimano Alivio
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Xerama SP-500


Kerék

felni:

Rigida Zac-19SL


első agy:

Formula Disc


hátsó agy:

Shimano M475 Disc


külső gumi:

Kenda K-922 26 x 1.95"


Irányítás

váltókar:

Shimano Acera


kormány:

Kona Riser


markolat:

Kona Mooseknuckle


kormányszár:

Kona Control


nyereg:

WTB Speed V Sport SE


nyeregcső:

Kona


Fék

tárcsafék:
Hayes MX4
 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:
Avid FR 5
tömeg:

13.5


Kona logó

Kona márka bemutatás

„A Konánál mindannyian a kerékpározás szabadsága mellett vagyunk. 1988 óta létezünk. Még mindig az alapító tagok a tulajdonosok. Még mindig lelkes, aktív, szenvedélyes kerékpárosok népesítik be a csapatot. Nem vagyunk nagyok, de túl kicsik sem. Mindössze kerékpárosok egy elkötelezett csapata, akik kerékpárokat építenek olyan embereknek, akik imádják a bringákat- függetlenül attól, hogy ez az imádat új, vagy már régen megalapozott.”

A Kona kerékpárokat gyártó céget Dan Gerhard és Jacob Heilbron alapította. Az első tervezőjük és termékmenedzserük, egyben első versenyzőik egyike Joe Murrey volt. Joe bekerült a Mountain Bike Hall of Fame-be, ahová azóta számos márkatársa követte, többek közt XC és DH világbajnoki győzelmeiknek köszönhetően.

A gyár 1994 óta gyárt összteleszkópos kerékpárokat. 2003-ban Dave Watson történelmet ír avval, hogy átugrik a Tour de France Alp d’Huez állomása felett, 2004-ben pedig az ausztriai Kona Bike Parkban John Cowan végrehajtja a világ első hátraszaltóját egy róla elnevezett Kona vázas bringával.

2006-tól a Kona több mint 3500 kerékpárt adományozott Afrikába, a HIV és AIDS fertőzötteket látogató segítőknek. 2008-ban elkészül az 1.000.000-dik kerékpár. 2009-ben bemutatják az első női triatlon kerékpárt a Lisa TR-t, és a Minxy-t, az első női freeride modellt.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kona Fire Mountain
Nincs még hozzászólás
Kona Fire Mountain
Nincs még hozzászólás
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kona Fire Mountain termékkel kapcsolatban: