GT Avalanche 3.0 Disc mtb

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.04.)
  • Listaár: 135.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-10 (10 vélemény)
Rendezés

BOBO0314 avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  1. Váz: Eszméletlen jó a geometria könnyű és nagyon strapabíró
  2. Váltó: Pontos első hátsó egyaránt, sár se bántja. Bírja a gyűrődést.
  3. Teló: Én szeretem! Jól mozog, lockout kiváló, elég nagyok a becsúszók 
  4. Jó széles a kormány igazán jól irányítható vele az Avalanche 3.0
  5. Markolat nagyon kényelmes, ülés szintúgy
  6. Gyári Mobster külső lassan kopik erős az oldalfala
    Jah és szép a bicaj.
  7. Nagyon megbízható a gép 
Hátrány

Talán a féket mondanám Tektro Novela írtam róla hosszabb véleményt és nekem nem tetszik!
Hajtás kattog/pattog, elvittem a kereskedésbe és ingyen megcsinálták. Maxxis külső aszfalton nem a legjobb.

Mást nem tudok nagyon szeretem a bicót! :D 

 

Tapasztalat

Összességében szeretem. Megbízható strapabíró bicaj! Még a féket kell lecserélni esetleg a villát komolyabbra és pöpec lesz. 
Sokan mondják, hogy milyen szép....hát szerintem is. Nekem a kormánycsapágy lelazult az első hónapban és lötyögött a teleszkóp. Visszavittem és mindent átnéztek rajta ingyen, meg is csinálták úgyhogy most nincs vele baj csak még a Tektro helyett megy rá egy Avid BB7

Erre ajánlom

Amire való. xc, cc, város, nagyobb túra, erdő, hegyek is 

Ennyiért vettem
120.000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fultib avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Üdv mindenkinek! Mikor kijött a bicó 2010-ben meg is vásároltam, mint első komoly bicó! Kinézete nagyon bejött és a mai napig nagyon szép! Felszereltség alapján meg voltam vele elégedve, váltó tökéletesen működött, gyors mint a villám! A kormány széles és szinte felfelé ívelő, ezért az nagyon bevált nekem! A tektro mechanikus fékkel az a helyzet, hogy tökéletesen fogott, de csikorgott szegény szinte mindig, de kb. 5-6 ezer km-ig nem cseréltem le! A lánc és hátsó  fogaskeréksor 9 ezer km-t bírt ki alattam, hegyen-völgyön-síkságon használva! Az alívio hátsó váltó szépen tette a dolgát míg egyszer olyan szerencsétlenül esett a bicó, hogy vége lett neki, így kapott egy deore hátsó váltót! Ez robosztusabb keményebben vált és miontha lassan lenne az Aliviótól! A gumik: terepes gumival volt szerelve, de rakttak fel nekem utcai Continental City Contactot, ami a mai napig vele van! Sajnos kopott már, de még bírja! Tökéletes választás volt! A bicó nem hagyott cserben sehol, több napos túrák és hatalmas cuccokkal elől-hátul! A váz kialaítása tökéletes élvezet vele menni! A Sontour teló 130 mm-t emel ki a bicón így nem kellett félni, hogy leérjen bárhol a pedál! Összességében nagyon jó bicó ez, persze azért költöttem már rá! 

Hátrány

Olyan 4 ezer km után kettétört a váltótartó fül! Ezt beszerezni nem volt egyszerű és 7 ezer forintba kerül hozzá! Csináltattam is hozzá, de nem volt tökéletes sajnos! A teló mozgásával én személyszerint nem voltam megelégedve és 9 ezer km után eljutottam oda, hogy lecseréljem! Vettem rá egy Rock Shox Gold TK-t 100 mm-es úttal, ami nem lett jó választás, mivel nem emeli ki a bicaj elejét és kanyarban életveszélyes tekerni, mert a pedál szinte a földön van! Sajnos a GT markolat elkopott (3 ezer km), megpróbáltam rá szerezni, de nem lehetett! A nagy problémám a hajtóművel volt, mivel monoblokkos és vigyázni kellett rá, de mivel azérrt el tud kapni az eső, földúton a por, így elég nehéz óvni és hajlamos volt recsegni-ropogni! Új monoblokkot kapott, de nem nagyon javult! Meguntam lecseréltem integrált deorra! Az tökéletes! Hosszan ennyi lenne a hátránya! 

Tapasztalat

Személy szerint imádom kis bicómat, 10 500 km után is, de a telót le kell cserélnem minimum 120 mm rúgóútúra! 

Erre ajánlom

Igazából aszfaltom mentem vele rengeteget, ott suhanok vele, de a földúton is tökéletes és a dombok közt is, persze ahoz terepgumira lesz szükség! Én Rapid Robot rakok fel ha földre megyünk és egész jó! 

Ennyiért vettem
115000
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 Disc  2010 mtb
GT Avalanche 3.0 Disc  2010 mtb
GT Avalanche 3.0 Disc  2010 mtb
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Süti0209 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nemcsak szép és agresszív egyben a GT Avalanche 3.0 Disc ,de nagyon jól használható 6061-es  tripla háromszög váz geometria!

Az XCM-V3 Suntour létére nagyon szépen dolgozik,freeride-ra és merev DH-ra használom,nehéz lekoppantani!

Az Alivio RD-M410 pontosan és gyorsan vállt,kategóriájához képest teljesen használható.

 

Hátrány

A gyári kompozit pedál egy vicc!harmadik használat alkalmával kettétörtem!

A Tektro Novela bovdenes fék kevésnek tűnik, lehetetlen bekoptatni -pedig rajta voltam az ügyön-folyamatos nyiszogás kicsit dühítő. 

Tapasztalat

Mivel a pedál és fékproblémát orvosoltam,maximálisan elégedet vagyok!2011-től a mai napig ezt a GT mtbt használom,és nem áll módomban lecserélni!

Erre ajánlom

All mountain...

Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 Disc  2011 mtb
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

burian02 avatar
19 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- nagyon masszív gép a GT Avalanche 3.0 Disc

- szép festés

 

Hátrány

- hajtókar kattog egy ido után

- gagyi pedál

 

Tapasztalat

elso bringának tokéletes. csak a pedált kell mindeképpen cserélni, esetleg a hajtókart meg a villát valami komolyabbra. Bírja a terepet, persze nem kell 20 métereseket ugratni.

Ennyiért vettem
99000
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 Disc  2011 mtb
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

phero avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Equipe white festés jól néz ki nem csak szerintem, de mások szerint is
  • Masszív darab
  • Eddig bírja az erdőt is az Avalanche 3.0 Disc
  • Egy GT
  • Váltója pontosan vált (eddig még ...)
Hátrány
  • Ócska pedál
  • Ócska mechanikus tárcsafék
  • Hajtómű újabban recseg
  • A triple triangle váz miatt adatper kell, ha thule clip on bringatartót akarsz használni
  • Első teló előfeszítést szabályzó csavarja szerintem csak dísz, mert a hatását nem lehet észrevenni.
Tapasztalat

Sajnos csodák nincsenek. Ennyi pénzért egy masszív és mutatós vázat kapsz. Számold rá már vásárlás előtt a fékek, fékkarok és a pedál cseréjét. Úgy rögtön ugrik néhány tízest a végső ár. Viszont ezeket kicserélve már jól használható bringád lesz. Erdőben és aszfalton egyaránt jó lehet vele haladni. A gyári gumi erdőbe való, aszfalton hangos és nagyon visszafog. A széles kormánya elsőre szokatlan, de hamar meg lehet szokni csak arra vigyázz, hogy nem férsz el mindenhol vele, ahol eddig. A váz kialakítása miatt thule szállítóknál csak adapterrel lehet feltenni az autó hátuljára.

Erre ajánlom

Városban, árokparton, erdőben simán elmegy.

Ennyiért vettem
108000
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 Disc  2011 mtb
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Wortex avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Váz nagyon jó, szeretem.

- Kerekek minőségét tudom felhozni még előnyként, mivel csak erdőben használom őket kb 1 éve, és még semmi bajuk. (városban másik kerékszettel járok)

- Acera első váltóra sem lehet panasz, kapott már ütést, sarat, mégse volt vele bajom.

Hátrány

- A Suntour XCM teleszkóp fél év után full felújítást igényel (vagy inkább kuka) Én lecseréltem.

- Hajtómű monoblokk sokszor lelazul az Avalanche 3.0 Disc-ben, amitől hamar tönkre megy. Egy év alatt 2 olcsót sikerült kinyírnom (garanciában), mivel ezt meguntam inkább vettem egy minőségit, ezzel a baj megoldódott. 

- Hátsó váltó láncfeszítése nekem túl gyengének tűnt, kisebb zökkenésekkor is nagyon libegett és zörgött a lánc, így lecseréltem SLX-re.

- A mechanikus fékek fognak azzal nincs baj, max erősebben kell tépni a bowdent, viszont a hanghatás elviselhetetlen minden időjárásban. Sajnos ez megszüntethetetlen a fék konstrukciója miatt. Csere

- A műanyag pedál ha jól emlékszem 1 héten belül morzsolódott le alattam, lehet hogy ha valaki 60 kg akkor bírja egy hónapig is. Csere

- A kormánycsapágyban a golyók fél év alatt úgy felőrölték a golyókeretet hogy kis darabokban, és szemcse formátumban tudtam csak kibányászni. Csere

Tapasztalat

Alap felszereltségével belépő kategóriába sorolnám a középkategóriás bringák között az Avalanche 3.0 Disc-et. Kezdő túrázóknak, hobbi kerékpárnak tökéletes. Normál használat mellett biztosan tartósabbak az alkatrészek, én évi 3-4ezer km-t biztos tekerek.

Erre ajánlom

Erdei túrázgatásra és kiránduláshoz, mivel városban a széles kormány nem túl praktikus.

Vadulást meg lehet próbálni vele, de az az alkatrészek idő előtti elfáradásához vezet.

Ennyiért vettem
120e
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 Disc  2011 mtb
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

olius avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-masszív ez a GT mtb

-fazsán néz ki

-belépő kategóriának jóféle

 

Hátrány

-fék: halom roncs, kb egyből csere, félrenyomja a tárcsát, és visít

-pedál: műanyag, csere szintén

-hátsó váltó kicsit gyengécskén feszít, és a váltókarok sem a legjobbak, de használható

egyelőrre ennyi

Tapasztalat

2 hónapja vettem, eddig csak városban és pusztában használtam, ott viszont megálta a helyét rendesen az Avalanche 3.0 Disc, a kb 100kgmat teljesen jól viseli, viszont városba ajánlom a gumik cseréjét, 10 körül már metró hangja van, és taposni kell, de nem pont erre találták ki, valamint mint a negatívumban írtam a gyári fék semmit nem ér, cseréltem Magura mt2 re, tárcsák maradtak, így sokkal jobban fog, és nem hangosabb a 7-es busznál

Erre ajánlom

laza terepezés,

Ennyiért vettem
109000
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

adamrc avatar
15 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

-Szép váz

-Jó geometria

-Nem tól drága, kezdésnek pont jó

-A Shimano Alivio váltó nagyon pontosan és hangtalanul vált

-A Tektro fékek nem olyan rosszak csak nagyon csikorognak esőben

Hátrány

-Az alap hajtműt én már 1 hét után lecseréltem mert leleazult,

-A kerékagyak NO NAME minőségűek,eleinte jól bírják a használatot de 1-2 év után elkopnak

Más hátrányt nem tudok írni

Tapasztalat

Ez volt a legelső komolyabb bringám,kezdésnek jó volt.

 

Erre ajánlom

Hobby sport mtb, Xc

Ennyiért vettem
120000
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 Disc  2009 mtb
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sstall avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Rendkívül masszív, kényelmes , csendes, és nagyon szerethető.

Hátrány

Tapasztaltam már ,hogy leugrott a lánc, nem egyszer, báár lehetséges,hogy csak állítani kell a váltón. Ezenkívül mindkét kerekem lassú defektes. Ez kicsit idegesítő.

Tapasztalat

Nem vagyok egy tesztpilóta, ezért mellőzöm az okoskodást. Saját véleményem, tapasztalatom osztom meg veletek.

Olyan brinyiglit kerestem, ami tetszetős, masszív, és szerethető. Ezért esett a választásom erre. 20.9 colos a váza, ami kicsinek nem nevezhető, de az én méreteimhez ez tökéletes. Általában városban használom, gyenge minőségű utakon tempósan, és remekül bírja. De amikor az időm engedi akkor bemerészkedek az erdőbe is ,amely igen nagy igénybevételnek teszi ki a biciklit (szikladarabok, fagyökerek, stb), és remekül helyt állt.  Váltója pontos, fékek, harapósak, csendes, és nagyon élvezhető. Ami kicsit furcsa volt számomra az a szélesnek tűnő kormány, de megszokható. A túl sok sarat nem szereti, olyankor a váltó pontatlanná válik, de amint tiszta, a probléma megszűnik.

Szerintem remek gép, imádom.

Ennyiért vettem
109.000
Mért tömeg
14100 g
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 Disc  2011 mtb
GT Avalanche 3.0 Disc  2011 mtb
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

grabowski avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyon könnyü összeségében és jó hosszú a kormány ami ugratásoknál nagy előny! A teleszkóp ahozképest hogy Suntour elég szépen mozog. A fékeket az elején be kell álítani rendesen és akkor jól fognak!

Hátrány

Hát a hajtással már volt többször is problémám egysszer mozgot a hajtókar de meghúztam és utána jó volt,a láncot olajozd meg rendesen és akkor teljesen hangtalan.

A legnagyobb gond hogy a pedál még 1 hónapot se bírt és eltört!

Tapasztalat

Én,nagyon megvagyok vele elégedve ez az első komolyabb bringám!

Erre ajánlom

Hát eredetileg egy igazi középkategóriás kezdő XC gép! De,én inkább Dirtözök vele mert elégé bírja a durvulást! Talán enyhe DH-át is elbírja!

Csak cseréld le az alap műanyag pedált!

Ennyiért vettem
117 000 Ft
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 Disc  2011 mtb
Avalnche01
19 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-10 (10 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

6061 alumínium, GT Tripla Háromszög dizájn, Hydroform alsó- és felsőcső, cserélhető váltópapucs


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL
  • XXL

 
színválaszték:
  • Matt fekete
  • Fehér
  • Fényes fehér

villa (teló):

Suntour XCM-V3-HLO 100mm


Meghajtás

hajtókar:

Suntour XCT-30V2-T2, 42-32-22T


lánc:
KMC Z72
fogaskoszorú:
Shimano Acera,

11-32T


első váltó:
Shimano Acera,

FD-M360


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

RD-M410


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

GT Slim Line


Kerék

felni:

Alex DC25, Duplafalú, 32L


első agy:

All Terra, Alu, Tárcsafékes, Gyorszáras


hátsó agy:

All Terra, Alu, Tárcsafékes, Kazettás, Gyorszáras


külső gumi:
  • Első: Maxxis Mobster, 26x2,35"
  • Hátsó: Maxxis Mobster, 26x2,1"

Irányítás

váltókar:
Shimano Acera,

SL-M310


kormány:

All Terra, AL6061m hajlított, emelkedés: 25 mm, szélesség: 685 mm, befogó: 31,8 mm


markolat:

GT Wing, kétkomponenső


kormányszár:

All Terra 1 1/8"


kormánycsapágy:

Integrált, 1 1/8"


nyereg:
WTB Comfort V Comp,

WTB Pure-V Sport


nyeregcső:

All Terra, Alu


Fék

tárcsafék:

Tektro Novela


 
féktárcsa:
  • 180 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

fékkar:

Tektro


Geometria

váz geometria kép
GT logó

GT márka bemutatás

A GT története egyszerű: sebesség, sebesség, és még több sebesség. A GT névadója, Gary Turner által 1974-ben gyártott első bmx verseny bringák valamelyikétől kezdve a modern karbonszálas teremtményeinkig, amik újraértelmezik a „pokolian gyors” fogalmát, egy jó gazdag örökséget építettünk fel versenyzésből, nyerésből, és mégsem vesszük magunkat túl komolyan. Mint cég, elmúltunk 30, de olyanok vagyunk, mint egy 18 éves. És ezt nem is csinálnánk másként.”

A GT amerikai márka, Gary Turner hegesztőmérnök, és Richard Long, kerékpárüzlet-tulajdonos hozták létre 1974-ben. A márka védjegye a Triple Triangle vázforma. A támvillák nem a nyeregvázcső-felsőcső találkozásba futnak be, hanem lentebb metszik a nyeregvázcsövet, és utána csatlakoznak a felsőcsőbe, egy harmadik háromszöget kimetszve a kerékpárvázak klasszikus két háromszöges formájából. Így merevebb a kerékpár hátsó része, mely fokozott hajtáshatékonyságot, és irányíthatóságot eredményez.

A GT több versenyzőt is támogat, bmx verseny, freestyle bmx és hegyikerékpár csapata is van. Utóbbinak 1987 óta tagja Hans Rey, aki a Mountain Bike Hall of Fame tagjai közé is bekerült.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
GT Avalanche 3.0 Disc kerékagyai kónuszosak vagy iparisak?
3 válasz
utolsó: 2012. máj.
M-es vagy L-es GT Avalanche 3.0 Disc-et vegyek 178 cm-hez?
6 válasz
utolsó: 2012. feb.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű GT Avalanche 3.0 Disc termékkel kapcsolatban: