GT Avalanche 3.0 Disc mtb

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.04.)
  • Listaár: 135.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




fultib avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Üdv mindenkinek! Mikor kijött a bicó 2010-ben meg is vásároltam, mint első komoly bicó! Kinézete nagyon bejött és a mai napig nagyon szép! Felszereltség alapján meg voltam vele elégedve, váltó tökéletesen működött, gyors mint a villám! A kormány széles és szinte felfelé ívelő, ezért az nagyon bevált nekem! A tektro mechanikus fékkel az a helyzet, hogy tökéletesen fogott, de csikorgott szegény szinte mindig, de kb. 5-6 ezer km-ig nem cseréltem le! A lánc és hátsó  fogaskeréksor 9 ezer km-t bírt ki alattam, hegyen-völgyön-síkságon használva! Az alívio hátsó váltó szépen tette a dolgát míg egyszer olyan szerencsétlenül esett a bicó, hogy vége lett neki, így kapott egy deore hátsó váltót! Ez robosztusabb keményebben vált és miontha lassan lenne az Aliviótól! A gumik: terepes gumival volt szerelve, de rakttak fel nekem utcai Continental City Contactot, ami a mai napig vele van! Sajnos kopott már, de még bírja! Tökéletes választás volt! A bicó nem hagyott cserben sehol, több napos túrák és hatalmas cuccokkal elől-hátul! A váz kialaítása tökéletes élvezet vele menni! A Sontour teló 130 mm-t emel ki a bicón így nem kellett félni, hogy leérjen bárhol a pedál! Összességében nagyon jó bicó ez, persze azért költöttem már rá! 

Hátrány

Olyan 4 ezer km után kettétört a váltótartó fül! Ezt beszerezni nem volt egyszerű és 7 ezer forintba kerül hozzá! Csináltattam is hozzá, de nem volt tökéletes sajnos! A teló mozgásával én személyszerint nem voltam megelégedve és 9 ezer km után eljutottam oda, hogy lecseréljem! Vettem rá egy Rock Shox Gold TK-t 100 mm-es úttal, ami nem lett jó választás, mivel nem emeli ki a bicaj elejét és kanyarban életveszélyes tekerni, mert a pedál szinte a földön van! Sajnos a GT markolat elkopott (3 ezer km), megpróbáltam rá szerezni, de nem lehetett! A nagy problémám a hajtóművel volt, mivel monoblokkos és vigyázni kellett rá, de mivel azérrt el tud kapni az eső, földúton a por, így elég nehéz óvni és hajlamos volt recsegni-ropogni! Új monoblokkot kapott, de nem nagyon javult! Meguntam lecseréltem integrált deorra! Az tökéletes! Hosszan ennyi lenne a hátránya! 

Tapasztalat

Személy szerint imádom kis bicómat, 10 500 km után is, de a telót le kell cserélnem minimum 120 mm rúgóútúra! 

Erre ajánlom

Igazából aszfaltom mentem vele rengeteget, ott suhanok vele, de a földúton is tökéletes és a dombok közt is, persze ahoz terepgumira lesz szükség! Én Rapid Robot rakok fel ha földre megyünk és egész jó! 

Ennyiért vettem
115000
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 Disc  2010 mtb
GT Avalanche 3.0 Disc  2010 mtb
GT Avalanche 3.0 Disc  2010 mtb
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

6061 alumínium, GT Tripla Háromszög dizájn, Hydroform alsó- és felsőcső, cserélhető váltópapucs


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL
  • XXL

 
színválaszték:
  • Matt fekete
  • Fehér
  • Fényes fehér

villa (teló):

Suntour XCM-V3-HLO 100mm


Meghajtás

hajtókar:

Suntour XCT-30V2-T2, 42-32-22T


lánc:
KMC Z72
fogaskoszorú:
Shimano Acera,

11-32T


első váltó:
Shimano Acera,

FD-M360


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

RD-M410


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

GT Slim Line


Kerék

felni:

Alex DC25, Duplafalú, 32L


első agy:

All Terra, Alu, Tárcsafékes, Gyorszáras


hátsó agy:

All Terra, Alu, Tárcsafékes, Kazettás, Gyorszáras


külső gumi:
  • Első: Maxxis Mobster, 26x2,35"
  • Hátsó: Maxxis Mobster, 26x2,1"

Irányítás

váltókar:
Shimano Acera,

SL-M310


kormány:

All Terra, AL6061m hajlított, emelkedés: 25 mm, szélesség: 685 mm, befogó: 31,8 mm


markolat:

GT Wing, kétkomponenső


kormányszár:

All Terra 1 1/8"


kormánycsapágy:

Integrált, 1 1/8"


nyereg:
WTB Comfort V Comp,

WTB Pure-V Sport


nyeregcső:

All Terra, Alu


Fék

tárcsafék:

Tektro Novela


 
féktárcsa:
  • 180 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

fékkar:

Tektro


Geometria

váz geometria kép
GT logó

GT márka bemutatás

A GT története egyszerű: sebesség, sebesség, és még több sebesség. A GT névadója, Gary Turner által 1974-ben gyártott első bmx verseny bringák valamelyikétől kezdve a modern karbonszálas teremtményeinkig, amik újraértelmezik a „pokolian gyors” fogalmát, egy jó gazdag örökséget építettünk fel versenyzésből, nyerésből, és mégsem vesszük magunkat túl komolyan. Mint cég, elmúltunk 30, de olyanok vagyunk, mint egy 18 éves. És ezt nem is csinálnánk másként.”

A GT amerikai márka, Gary Turner hegesztőmérnök, és Richard Long, kerékpárüzlet-tulajdonos hozták létre 1974-ben. A márka védjegye a Triple Triangle vázforma. A támvillák nem a nyeregvázcső-felsőcső találkozásba futnak be, hanem lentebb metszik a nyeregvázcsövet, és utána csatlakoznak a felsőcsőbe, egy harmadik háromszöget kimetszve a kerékpárvázak klasszikus két háromszöges formájából. Így merevebb a kerékpár hátsó része, mely fokozott hajtáshatékonyságot, és irányíthatóságot eredményez.

A GT több versenyzőt is támogat, bmx verseny, freestyle bmx és hegyikerékpár csapata is van. Utóbbinak 1987 óta tagja Hans Rey, aki a Mountain Bike Hall of Fame tagjai közé is bekerült.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
GT Avalanche 3.0 Disc kerékagyai kónuszosak vagy iparisak?
3 válasz
utolsó: 2012. máj.
M-es vagy L-es GT Avalanche 3.0 Disc-et vegyek 178 cm-hez?
6 válasz
utolsó: 2012. feb.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű GT Avalanche 3.0 Disc termékkel kapcsolatban: