Gyors,jól irányitirán ott mész ahol csak szeretnél
Nincsenek
Szerintem jobb mint a btwin kényelmesebb szebb és lehet állítani a kormány magasságot
Minden hova hóba,esőbe, aszfaltra homokba,lágy földre és vagyis minden hova
Gyors,jól irányitirán ott mész ahol csak szeretnél
Nincsenek
Szerintem jobb mint a btwin kényelmesebb szebb és lehet állítani a kormány magasságot
Minden hova hóba,esőbe, aszfaltra homokba,lágy földre és vagyis minden hova
- Nagyon masszív kis gép
- Korrekt kis Shimano váltó, belépő szinten tökéletes
- Első teleszkóp
- Duplafalú felni (5 év használat után sikerült 8-ast tenni az elsőbe)
- Használható V fék
- Az eredeti köpeny 5-6 évet bírt
- Jól felszerelhető vázkialakítás
- Elképesztően nehéz vázzal rendelkezik
- Bár előnynek írtam a váltót, ha te komolyabb terepre akarod használni, akkor ez nem neked való. Ez a Shimano Tourney váltó csak átlagos városi használatra való, arra viszont nagyon! :D
- Műanyag pedál, ami nagyon gagyi. Érdemes valami komolyabbra cserélni.
- Borzalmas, kényelmetlen, gyorsan kopó markolat. Szerencsére nem nagy felárért ez is korrigálható.
- Az alap nyereg konkrétan használhatatlan. Mintha egy fadarabon ülnék. Egyből csere.
Ebben az árkategóriában szerintem jó bringa. Városban eljárkálni vásárolni, vagy munkába tökéletes lehet egy átlag felhasználónak. Terepre ne vidd! Nem jársz jól.
Városban közlekedés.
Az ára ! Az acélváz - strapabíró !
Gyárilag volt egy pár......
Korábban már véleményeztem..............de saját magam megnyugtatására kicseréltem sok mindent, minőségi alkatrészekre, kiegészítőkre !
Túrázgatni, munkába járásra, terepezni /persze azért nem a sziklákra.../.
Én nagyon meg vagyok vele elégedve !!!
57 e volt Rubena aszfaltgumival, nylon felniszalaggal
kényelmes ez a Hauser mtb, megfelelő hobbi felhasználásra
duplafalú Velo kerekek, normális V fék, megfelelő tengelytáv.Egy nem túl jó, 20 éve biciklin nem ülő ember is elboldogul vele városban, nem kell újratanulnia vele a biciklizést.Mivel alacsonyan van a súlypontja, ezért könnyen kézben tartható.
gyárilag sima gumis felnivédő szalaggal kerül forgalomba a Hauser Grizzly, ezt érdemes kapásból a nagynyomásóra cserélni
a nyereg kényelmetlen, mint általában a spórolható alkatrészek, a gagyi nyeregcső a második hózásnál szétment, a kapacskodó fogak elnyalódtak, úgyhogy csere zoom nyeregcsőre
női bicikliről lévén azó, a hagyományos mtb kormányon a marokváltó nem tolható be eléggé.Kb 51 centire lehet leszükiteni a kormányt, egy átlagos nőnek a 40-45 lenne az ideális.Ésszerübb lenne egyenes kormánnyal forgalomba hozni.
a kormány állitásához csü kell, ez nem meglepő...sima kulccsal nem fog menni, csak erőkarral.
Pontosan ugyan olyan, mint a többi, kategóriás bicikli.Se nem rosszabb, se nem rosszabb.Azok az alkatrészek, amik ma már szinte minden biciklire rákerülnek megegyeznek.A Hauser Grizzly között, és mongoose küzütt vaciláltunk , végül ez lett. Nem akartunk drága gépet, a gyereket kisérni a játszótérre, ide -oda elgurulni megfelelő.A váltója jobb, pontosabb, és nem mellesleg 15e-el olcsóbb.Ha a név a fontos, van matrica.
Erre is, mint minden másra rá kell költeni a plusz tizezreket a lámpára, zárra, nyeregre.A súlyt hagyjuk, harmadikra van felcipelve...Nincs lényeges eltérés , az, hogy 12 vagy 14 kiló, nem számit.Nincs kulacstartó furat, ha lenne, mi értelme lenne a csökkentett átlépési magasságnak...
Gyárilag a szabvány bowdenekkel szerelve nehézkes a beállitása.Hiába rendes boltból vett, akkor is méretre kellett igazitani ennél a biciklinél IS a bowdeneket.Volt, amelyikból 20 centit kellett kivágni.Igy már pontosan beállitható a fék, a váltó.
szerk:
kapott fehér sárvédőt és trekking kormányt :)
Átlagos használatra, annak aki nem akar százezreket biciklire költeni.
Masszív, erős, strapabíró, jól néz ki.
Az alapfelszereltség és élettartam nagyon jó az árához képest!
Nehéz, nagyon nehéz!
20kiló tömör gyönyör, főleg mikor 7es sebességben vészfékezek a zebrán, ember legyren a talpán aki utána elindul vele!
Nincs teleszkóp, terepen nem igazán konfortos.
Minden nap munkába járok vele (Kerékpárúton 5-5km), nagyobb 70km-es túrákat is szó nélkül kibír.
Használtan vettem, nagyon leharcolt állapotban de még így is 1évig kiszolgált tunningolás nélkül!
Egyedül az első teleszkópot hiányolom. Ettől eltekintve teljesen elégedett vagyok vele.
Ajánlom mindenkinek!
Főként városba, kerékpárutakon 50km-es körben.
Én most vettem egyet, és azt kell mondjam, egész használható. Al a tárcsafékek bekopás után elég jók, duplafalú felni elég erős, gyorsszáras minden rajta, jól néz ki, sokkal drágábbnak mint amennyit éra nyereg rugós, igaz kicsit kemény, a fékváltókarok jók pontosak, a hátsó váltó jó, viszont az első cserés, mert a 21 sebességet nem lehet úgy kihasználni, hogy ne érne a lánc a váltólemezhez, az első teleszkóp csak dísz! Igaz kimozogja az utat, meg rugózik is, de kotyog lötyög, és a tárcsafékkel nem valami szuper, azt cserélni kell. Pedál elmegy, kitámasztó kell rá, hajtókar alu, a középcsapágy hagyományos...szóval érdekes összeállítás, nem rossz nem is a legjobb.
semmi hátrányt nem tudok
Nekem a 2012-es egyenesvázú 28-as a Hauser Grizzly-m volt, amit újonnan de magánszemélytől vettem, nyeremény kerékpár volt.
Szerintem ha a kerekeket kompletten kicseréli az ember egy izmosabbra erős agyakkal, a gyári fékpofákat minőségibbre, valamint a kormányváltót minőségibbre és a markolatokat is egy normálisabbra, ja és a pedálokat fémre, valamint erősebb bovdenek akkor egy jól használható strapabíró gépet kaphat, másrészről meg ennyi ráköltés helyett az alapárhoz hozzádobva lehet hogy már egy jobb kerékpár is kijönne a pénzből!
Az én Hauser Grizzly-m kicsit rendbetéve az apósomat szolgálja tovább, én pedig vettem egy kicsit komojabb kerót!
-Jó minőségű gumik.
-A hajtás megfelelő (kivéve a monoblokkot)
Hulladék acélból készült a Hauser Grizzly váza, semmivel sem különb az anyaga mint a tescos vázaknak. A kormány és az ülés használhatatlan. A kormányt lehetetlen meghúzni, az ülés mozog össze-vissza.
Amikor megvette a srác rögtön az első nap bemutatkozott a Hauser Grizzly kiváló minősége. A monoblokk úgy kotyog alapból hogy az nem igaz, a felnibe rögtön 8-as ment, a keréknek nem valami biztató a minősége főleg azokkal a noname agyakkal. A fékrendszer az botrány. Az elején még úgy ahogy fogott, de most már alig lehet vele megállni. Nagyon gyorsan kopik a gyári fékpofa, az erőt alig adja át a fékkar. A hajtókar viszont erős, a váltás is elfogadható, és lánc meg a fogaskeréksor sem gagyi, egy jó monoblokkal sokáig nem lenne rá panasz..
Boltbajárásra és földutakra. Erdőbe már semmiképpen. A teleszkóp 60kg-om alatt újkorában mindenféle erőlködés nélkül kimozogta az útját. Max 40kg alatt lehet megfelelő, na de már 1,5 hónap elteltével úgy tele ment kosszal hogy alig mozdult meg. A fejcső 1"-os, normális teleszkópot nem is lehet belerakni, a papucs nagyon vékony, az is hamar elferdülhet ha oldalirányú erőhatás éri. Nem lehet fejleszteni ezt a bicajt, csak az vegye meg aki terepen nem használja. 1-1 répát akartam neki adni, de megnéztem hogy mizu az alsókategóriás bicajokkal és elcsodálkoztam. Régebben, 1-2 éve még max 60 ezerért megvehette az ember egy nagyobb márka alsókategóriás kerékpárját, ami rendeltetés szerű használat mellett hosszú ideig megbízhatóan működött. De ma már ezek a csicsás tömeghulladékok (amik szerintem undorítóak) teljesen eltűntették az alsókategóriát. Szégyen hogy idáig süllyedt a kerékpár ipar. Ezek a bicajok a hervisbe meg a tescoba valók 20 ezeré, de ma már a bicikliboltokban is ilyen szarokat lehet kapni. Ez a csodajárgány pont a wilkerből van. Bemegy egy 90 kilós gyerek a bicajboltba, aztán olyan bicajt sóznak rá aminek a teleszkópja attól teljesen bemozog hogy rááll, na meg még mondják neki hogy a csavarokat húzza meg otthon...
tesómnak volt ilyen Hauser Grizzly bicója, de nekem is nagyon tetszett, mert olcsón kerültünk hozzá!
a váltók és a fékek jók de ha komolyabbat akar az ember bele kell egy kicsit núlni a zsebbe!!!
maximum a súly, és a teleszkóp hiánya teszi egy kicsit a hátsó mezőbe a Grizzly-t de ezen kívül semmi
boltba menni, és egyéb túrázgatás
szerintem árkategóriában uj kiadásban a legjobb ez a Hauser mtb... suly, teleszkóp nagyon rendben, ráadásul duplafalu felni is ottvan...
igazából nem nagyon van neki... fetés talán nem az igazi de ennyi pénzért bőven megfelel... aki többet nyuzza egy jobb váltót érdemes szereznie aztán akkor sok baja nem lesz vele...
aki városba szeretné használni érdemes lenne egy gumi csere ugyanis gyárilag aszfalton nagyon tapad... düllőn viszont suhan rendessen.. meg nem árt csavarokat áthuzkodni ha zsir ujjan vettük a Grizzly -t....
düllőzni, nehéz terepen...
Az ára, - ennyiért nagyon megéri ez a Hauser mtb ! Pofás bringa. Továbbá az acélváz,- merev és strapabíró.
A nyereg. A kitámasztó. A kulacstartó csavarjait pedig lefelejtették a vázról ! És a vásárlás után nem árt a csavarokat átnézni, -utánahúzni !
Eddigi rövid tapasztalataim alapján, nekem nagyon megfelel a Hauser Grizzly. Igaz, vásárlás óta már lecseréltem 1-2 dolgot rajta a saját megnyugtatásomra :-) A fékkar Tektro carbon- a fékpofák Merida ACS. alattam nagyon jól teljesít, pedig nem vagyok egy könnyű eset /109 kg/. A müanyag pedálok cserélve lettek, BBB kovácsolt aluminiumra. A nyereg szintén cserélve lett, Sportourer Garda Gel - re. A markolat Sportourer jammy nano gel. A gyári kitámasztót szintén cserélni kellett. További kiegészítők Cateye, Merida, Elite, Topeak, xlc. Így mostmár igazi öszvér lett !
Munkába menet, városban, városon kívül- kerékpáruton /Dunakanyar:-)/, és terepre is, nyugodt szívvel.
Erős, strapabíró merev acélváz, igénytelen ez a Hauser mtb a szó jó értelmében, átmegy padkán, gödrön zokszó nélkül, homokban, hóban egyaránt. Igencsak átépített, egyedi bringa, Nexus 3-as kontrás (így három fék is van) agyváltó, láncvédő, sárhányó/csomagtartó, ami csak városi közlekedésre kell. A nyereg és a kormány is kényelmesebb az eredetinél. (Még vásárláskor lett minden átépítve.)
Az agyváltó tökéletes, imádom, sík a terep, így városba bőven elég.
Vastag gumi, aszfalton Lada Niva szerű hanghatásokkal, a váz nehéz is, így elég lassú a Grizzly, de nem is szándékozom száguldozni.
A 3-as váltó városon kívül kevés, és a vastag gumi+nehéz váz megbosszulja magát. (Szerencsére ritkán járok városon kívül vele, olyankor 'gyúrok'.)
Három év alatt egy hátsó defekt és egy fékbetétcsere volt a szervizigénye a Hauser Grizzly-nek (a szokásos karbantartáson kívül). A lánc is bírja, mivel az agyváltó miatt egyenes vonalban fut, a láncvédő meg óvja a kosztól.
Azóta lehet 28"-as-ként is kapni, most talán azt venném inkább.
Amúgy nem lehet rá egy rossz szavam se, eredetileg nem ilyet terveztem venni, de nem volt olyan, amit akartam, aztán a Grizzly lett belőle. Végül nem bántam meg
A következő gumi valami keskenyebb lesz, inkább aszfaltra való. (Bár ez sem annyira MTB gumi, a futófelületen kevésbé bütykös, a szélén inkább, ami jól kapaszkodik, amikor útfelújításoknál a homokkal betemetett árkon kell átvágni.)
A váltó is jól bírja még, markolatváltós, imádom.
Ebben a konfigurációban ideális városi öszvér, mindennapos strapára. Én szinte mindennap járok vele, főképp dolgozni.
Megbízhatósága, strapabírósága, mérete, súlya, ára.
Váltó: 3,5 év alatt kétszer kellett emiatt szevírbe vinnem.
Imádom! :-) Több, mint 3 éve használom a Hauser Grizzly-t, és nem is szeretnék tőle megválni. Ezidő alatt egyedül a váltóval volt problémám, minden más tökéletes. Duplafalú felnikkel és marokváltókkal kértem. Ügyesen veszi a városban a padka-akadályokat, és hegyi túrákon, emelkedőn-lejtőn is tökéletes. Emellett sík terepen történő túrán is kényelmes, könnyen gurul, könnyű vele váltani, jól fordul. A legmegbízhatóbb kerékpár, amit eddig használtam.
Városi közlekedésre használom leginkább. De tökéletes kisebb hegyi túrázásra is, szereti a földutat és az aszfaltot is. :-)
Nehéz és robusztus acélváz. Ezüst-kék festéssel egész jó néz ki a Hauser Grizzly. Markolatváltó elsőre furcsa volt de később megszoktam. Egyik végéről a másikra váltani szinte egy egész fordulat volt, nem is sikerült mindig elsőre. Gyerekülés egyszerűen felszerelhető rá. Gyári tartozéka a kitámasztó, a hajtómű védő és a láncvilla védő. A gyári gumik nagyon tartósak, szinte alig koptak.
Pár nap után kiesett a kormányból a csavar, egyszerűen kettétört. Valószínűleg gyári hibás lehetett. Minden lógott rajta, alaposan át kellett nézni. A kormány nálam is recsegett. A váltó egy bizonyos fokozatban mindig kattogott. Markolat állandóan eltekeredett és lecsúszott. Baromi kényelmetlen ócska ülése van, vásárláskor érdemes azonnal lecserélni.
A kezdeti nehézségek után szerethető, egyszerű bringa a Grizzly.
Alapos átnézés és beállítás után egy elnyűhetetlen bringa. Komolyabb terepre nem igazán ajánlott, de városban és városszélen vígan elszalad.
Férfi:
Női:
„Bizalom, munka, innováció és kiváló márkaérték.”
Hosszú évek kereskedelmi tapasztalatai és a saját elképzelések megvalósításának lehetősége indította útjára 1991-ben a Hauser kerékpárokat forgalmazó Avex Kft.-t. Az indulás óta változatlanul családi kézben lévő céget igazi family business-ként már a második generáció irányítja.
Az Avex Kft. aktívan tesz is a kerékpározás népszerűsítéséért illetve a kerékpáros kultúra fejlesztéséért. A cég kiugró 67%-os részvételi eredménnyel első helyezést ért el a 2009-es „Bringázz a munkába!” kampány középvállalati kategóriájában, emellett kerékpárbarát munkahelyként elősegíti és pártolja ezt a közlekedési formát munkatársai körében.
A cég közel tíz éve támogatja a Caprine Szilvásvárad Maratont, ami az ország legnagyobb kerékpáros rendezvényei közé tartozik, emellett folyamatosan szponzorál élsportolókat, kerékpáros expedíciókat (China Mission 2008 ) is.