-Jó minőségű gumik.
-A hajtás megfelelő (kivéve a monoblokkot)
Hulladék acélból készült a Hauser Grizzly váza, semmivel sem különb az anyaga mint a tescos vázaknak. A kormány és az ülés használhatatlan. A kormányt lehetetlen meghúzni, az ülés mozog össze-vissza.
Amikor megvette a srác rögtön az első nap bemutatkozott a Hauser Grizzly kiváló minősége. A monoblokk úgy kotyog alapból hogy az nem igaz, a felnibe rögtön 8-as ment, a keréknek nem valami biztató a minősége főleg azokkal a noname agyakkal. A fékrendszer az botrány. Az elején még úgy ahogy fogott, de most már alig lehet vele megállni. Nagyon gyorsan kopik a gyári fékpofa, az erőt alig adja át a fékkar. A hajtókar viszont erős, a váltás is elfogadható, és lánc meg a fogaskeréksor sem gagyi, egy jó monoblokkal sokáig nem lenne rá panasz..
Boltbajárásra és földutakra. Erdőbe már semmiképpen. A teleszkóp 60kg-om alatt újkorában mindenféle erőlködés nélkül kimozogta az útját. Max 40kg alatt lehet megfelelő, na de már 1,5 hónap elteltével úgy tele ment kosszal hogy alig mozdult meg. A fejcső 1"-os, normális teleszkópot nem is lehet belerakni, a papucs nagyon vékony, az is hamar elferdülhet ha oldalirányú erőhatás éri. Nem lehet fejleszteni ezt a bicajt, csak az vegye meg aki terepen nem használja. 1-1 répát akartam neki adni, de megnéztem hogy mizu az alsókategóriás bicajokkal és elcsodálkoztam. Régebben, 1-2 éve még max 60 ezerért megvehette az ember egy nagyobb márka alsókategóriás kerékpárját, ami rendeltetés szerű használat mellett hosszú ideig megbízhatóan működött. De ma már ezek a csicsás tömeghulladékok (amik szerintem undorítóak) teljesen eltűntették az alsókategóriát. Szégyen hogy idáig süllyedt a kerékpár ipar. Ezek a bicajok a hervisbe meg a tescoba valók 20 ezeré, de ma már a bicikliboltokban is ilyen szarokat lehet kapni. Ez a csodajárgány pont a wilkerből van. Bemegy egy 90 kilós gyerek a bicajboltba, aztán olyan bicajt sóznak rá aminek a teleszkópja attól teljesen bemozog hogy rááll, na meg még mondják neki hogy a csavarokat húzza meg otthon...