57 e volt Rubena aszfaltgumival, nylon felniszalaggal
kényelmes ez a Hauser mtb, megfelelő hobbi felhasználásra
duplafalú Velo kerekek, normális V fék, megfelelő tengelytáv.Egy nem túl jó, 20 éve biciklin nem ülő ember is elboldogul vele városban, nem kell újratanulnia vele a biciklizést.Mivel alacsonyan van a súlypontja, ezért könnyen kézben tartható.
gyárilag sima gumis felnivédő szalaggal kerül forgalomba a Hauser Grizzly, ezt érdemes kapásból a nagynyomásóra cserélni
a nyereg kényelmetlen, mint általában a spórolható alkatrészek, a gagyi nyeregcső a második hózásnál szétment, a kapacskodó fogak elnyalódtak, úgyhogy csere zoom nyeregcsőre
női bicikliről lévén azó, a hagyományos mtb kormányon a marokváltó nem tolható be eléggé.Kb 51 centire lehet leszükiteni a kormányt, egy átlagos nőnek a 40-45 lenne az ideális.Ésszerübb lenne egyenes kormánnyal forgalomba hozni.
a kormány állitásához csü kell, ez nem meglepő...sima kulccsal nem fog menni, csak erőkarral.
Pontosan ugyan olyan, mint a többi, kategóriás bicikli.Se nem rosszabb, se nem rosszabb.Azok az alkatrészek, amik ma már szinte minden biciklire rákerülnek megegyeznek.A Hauser Grizzly között, és mongoose küzütt vaciláltunk , végül ez lett. Nem akartunk drága gépet, a gyereket kisérni a játszótérre, ide -oda elgurulni megfelelő.A váltója jobb, pontosabb, és nem mellesleg 15e-el olcsóbb.Ha a név a fontos, van matrica.
Erre is, mint minden másra rá kell költeni a plusz tizezreket a lámpára, zárra, nyeregre.A súlyt hagyjuk, harmadikra van felcipelve...Nincs lényeges eltérés , az, hogy 12 vagy 14 kiló, nem számit.Nincs kulacstartó furat, ha lenne, mi értelme lenne a csökkentett átlépési magasságnak...
Gyárilag a szabvány bowdenekkel szerelve nehézkes a beállitása.Hiába rendes boltból vett, akkor is méretre kellett igazitani ennél a biciklinél IS a bowdeneket.Volt, amelyikból 20 centit kellett kivágni.Igy már pontosan beállitható a fék, a váltó.
szerk:
kapott fehér sárvédőt és trekking kormányt :)
Átlagos használatra, annak aki nem akar százezreket biciklire költeni.