Kellys Magic mtb

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.02.)
  • Listaár: 236.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-10 (10 vélemény)
Rendezés

Sályi Ferenc avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jó alapgép,négy maraton van már benne meg kb 1000km terep a Mátrában.A váz könnyű megbízható,Deore agyak szépen futnak,a ritchey comp kormány,stucni,nyeregszár erős is,jó is de ezeket majd lecserélem de túrázgatni tökéletes.A suntour XCR nekem olyan mint a vaj.Télen is.Kékes délen olyan lefelé mintha oúton gurulnék.Hátsó váltó XT,no comment,Deore váltókar nekem megfelel.
Hátrány
A gyári nyerget az első út után cseréltem spec rivalra de az sem jött be,most BBB body geo van rajta,ezt le nem szedem míg szét nem foszlik.120km aszfalt után is kényelmes tud lenni.Fékkar csere,eltörik a műanyag állítócsavar.Tektro fék az első elkopás után csere,már nem sok van belőle.LX átdobót cseréltem XT-re.Truva hajtókar erős mindenfelé csak fogaskerék ne legyen rajta,gyakorlatilag úgy hajlanak mint a nád.Rockring le ha nem akarod szétszakítani a láncot,pedál kuka helyette PD-m520.Ignitorral egyet lehet csinálni,meggyújtani hogy még hasznosítani se lehessen.Egy Túra Három Defekt 30km séta mondatja ezt.Nekem a Conti Race King jön be.
Tapasztalat
Az előző Salamanderhez Képest jóval sportosabb,jobban irányítható,kezesebb bringa,kis átalakítással tökéletes választás ebben az árkategóriában.CSAK A HAJTÓKAR AZ BORZALOM!!!!!Amint tudom cserélem.
Erre ajánlom
XC,Maraton,Túrázgatás,mert a terepen igen jól viselkedik.
Ennyiért vettem
130000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

puskasp avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Belépő bringának tökéletes, nagyon megszerettem, 96 kg-om ellenére jól bírja a terepet és téli időszakban betonon is megállja a helyét. Eddig semmi komoly baja nem volt. Az XT hátsó váltó tökéletesen pozicionál, LX első dobó kicsit gyenge, Deore váltók jól működnek. Sokat  lehet és kell fejleszteni a biciklin. Olyanoknak ajánlom, akiknek egy összegben nem áll rendelkezésre annyi pénz, hogy vegyen egy 300.000 Ft körüli masinát.
Hátrány

Akkor kezdjük mit cseréltem: Tektro V fékek hulladékok, helyette kapott SD7-est, fékkarokat is (15.000Ft). Truvative hajtómű nem sokat ér, helyette Shimano XT - így az első váltás is tökéletesen működik (48.000Ft), bár ehhez a láncot is cserélnem kellett HG93-ra (7.000 Ft). Ritchey kormány még nőknek is szűk, helyette BBB hajlított kormány (6.000 Ft.). Gyári nyereg nulla, helyette Bikepositiv Gel (6.000). Maxxsis Ignitor életveszély, helyette Michelin XC A.T. (7.000 Ft.).

Megemlíthetném még az SPD M520 pedálokat a sípcsont és lábgyilkos sima pedálokhoz képest (9.000 Ft).

Össz. kiadás, hogy jó is legyen:  91.000 plusz az apró!!!

Tapasztalat
Összességében a bringa benne van 236.000 Ft-ba és mondhatnánk, hogy a lecserélt alkatrészeket el lehet adni, de ez nem így van, mert a kutyának sem kellenek, nekem 12.000 Ft jött belőlük vissza. Ennyi pénzért szerintem lehet a piacon kapni ennél jobb felszereltségű bicót is. Ezekkel a cuccokkal sem lehet eladni 120.000 Ft-ért, ezért inkább megtartom magamnak másod biciklinek a téli hónapokra és betonra - amíg dagonya van a határban. Ehhez ki kell még cserélni a Suntour XCR teleszkópot, mert az olyan mintha merev villás lenne a gép, gyakorlatilag semmit sem ér! Ez utóbbi alhangon is 50-60 ezer Ft, tehát 3 kilóért már lesz is egy olyan brinyóm, ami nekem is tetszik.
Erre ajánlom
Amire adják annak meg is felel, tehát XC és kisebb túrázásokra terepen és félterepen.
Ennyiért vettem
145000
13 olvasó 77%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

duck avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A fékváltó karokat imádom!Villám gyors,és kénylmes!A váz,és a deore agyak nagyon jók!!!!És a nyereg cső,stucni is brutál erősek.A Deore Lx váltók k..va jók!
Hátrány
A fékek sajnos nagyon gagyik!Pedig elvileg jó márka.A gyári nyereg is fos!A kerekekbe pedig hetente sikerül8ast szerkeszteni.A hajtómű 3hónaot bírt.8hónap után az első telót is sikerült leölnöm.A gyári gumik 2hét után váltak veszélyes hulladéká
Tapasztalat
Az előd Magellán Draco volt.Olcsóbb kategória,de az sem rossz.Az Acrobat Comp kerekeket nem tudtam szétverni,és a gyári gumik is jobbak voltak rajta.A váltok viszont klaszisokkal jobbak,és a fékváltókart imádom!
Erre ajánlom
XC,város,közepes terep
Ennyiért vettem
160000
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jozzey avatar
Jozzey
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Kiváló ár-érték! Esztétikus megjelenés. Nagyon tetszik a dual fékváltókar, tökéletesen teszi a dolgát, jól kézreál és kompakt. Jól mászik és lefelé is szépen gurul, fordulékony.
Hátrány
Így, hogy a nekem nem szimpatikus dolgokat lecseréltem, igazán nem tudok. Talán majd a teleszkóp fog jövőre kihullani valami könnyebbre(SID?).Az általam támasztott követelményeknek tökéletesen megfelel.
Tapasztalat
Az előző bringámhoz képest ég és föld. Bár azt is hajtani kellett. Megvételkor már a boltban lecseréltettem a gumikat a klasszikus Panaracer párosra (Smoke, Dart). Majd hamarosan a Tektro fékektől szabadultam meg(talán a bringa leggyengébb cuccai).
Erre ajánlom
Bárkinek, de leginkább kerékpározásra.
Ennyiért vettem
119000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gandalf avatar
Gandalf
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Nagyon esztétikus a megjelenése. Megbámulnak az utcán. LX első- és hátsóváltóval, ritchey cuccokkal szerelve nagyon megérte az árát, főleg, hogy év végén szereztem be a kicsikét. Könnyű, de merev!!! Kaptatókon nagyon prímán mászik. Precízen irányítható.
Hátrány
A gyári nyereg csere. Igaz könnyű,de feltör mindent. Szlovákiában túráztam, mikor eltört a gyári hátsó (Tektro) fékben a rugó...Onnan csak elsővel jöttem haza :)
Tapasztalat
Alapvetően ez egy nagyon jó alapbringa. Lehet és érdemes fejleszteni. Határ persze a csillagos ég... Mindenkinek csak ajánlani tudom.
Erre ajánlom
Hosszabb-rövidebb túrákra, főleg XC használatra. Városban csak gumicsere után.
Ennyiért vettem
120000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

oadamka avatar
oadamka
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jó felszereltség: Shimano LX, deore cuccok. A fékváltóker ugyan elépő szintű, de jól üzemel. A Ritchey cuccok is középkategóriások.
Hátrány
A váz hegesztései nem túl szépek, de ez csupán esztétikai kérdés, amúgy jó. A teleszkóp az csere! (Könnyű bringás alatt nem mozog túl jól.)
Tapasztalat
Jó áron sikerült beszerezni előző évi modellkánt, így feltétlenül megérte. Csak a teló a csere cucc rajta, amúgy jól összeválogatott bringa.
Erre ajánlom
MTB, maraton, enyhébb terep, talán túra.
Ennyiért vettem
119000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dr.Root avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Kiegészítők a keró árához képest nagyon magas minőségűek. Daore LX váltók elől hátul. És ami a legjobban tetszik a dual control fékváltókar.-nagyon állat! A váz kialakítása miatt nem nagyun tudsz lustálkodni a kerón. Igazi amatőr xc versenyváz.
Hátrány
Az ülés gagyi egy esést bírt. A markolat az első héten elkezdett forogni. A hajtóműröl csak annyit mondok: csere, csere nagyon gyorsan. A teleszkópot cseréld le ha van pénzed, de ha nincs érd be ezzel. -csak ne durvulj.
Tapasztalat
Csak annyi tudok mondani nem fogsz benne csalódni, de komolyan. :)
Erre ajánlom
Light xc de ha "kicsit" költesz rá sokmindenre képes lehet.
Ennyiért vettem
159000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Saint avatar
Saint
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Az árához képest negyon jó felszereltségű. Ha összeadom minden komponens árát (a vázat kivéve) 115e-re jön ki, (az e-bike hiperakciós áraival számolva, és a kellys saját cuccait Bike+ -al helyetesítve, és egy rosszabb telóval kalkulálva)... Én 116e-ért vettem, így lényegében a váz ajándék... Geometriája elég jó, fordulékony de mégse "izgága". Ez persze részben a hosszú stucni és rövid kormány kombóbol adódik.
Hátrány
Teló lockout bovden első hesználatnál kicsusszant a helyéről (csavart meg kellett volna húzni). 21,5-colos vázam van, ami a 195cm-mhez jó, de kicsit binya a mászásoknál. Első fékben blokkolásgátló van, amit mecerás kiktatni. Kár volt beletenni is. Fékpofák gagyik, bár eleinte jól fognak. A pedál is gagyi. Fémböl van ugyan, de nem egyforma a két oldala, és kicsi is, így aminek jó lenne a platform, annak is cseréli kell... Festés könnyen karcolódik (pedig szép)
Tapasztalat
Megláttam és megszerettem. Jó messziről kellett hazakerekeznem vele mikor megvettem, és sajna a hozzáadott gumik inkább sárra vannak kitalálva, így nem tett jót nekik. Otthon persze már várta a külsőkészletem. A felni eléggé ragaszkodik a külsőkhöz, így nem árt erős leszedőket szerezni. Az előző gépem acélvázas volt, extra merevített támvillával, így gyakran hiszem, hogy defektes lett a hátsóm, mivel ennek elég lágy a fara. Összeségében szerintem nagyon megéri az árát, mivel jó felszereltségű gép. Még nem akcios áron véve se lehet hasonló árban ilyen komponensekkel szerelt gépet kapni, merhát itt ugye Deore, LX, Richey Pro és Comp cuccok vannak (jó me persze Suntour hajtómű és Sram koszorú amikból alsóbb kategoriákat választottak), de Meridábol pl. Alivio-Acera kombót kaptam volna ennyi pénzért...
Erre ajánlom
Akinek, egy átlagos, megbízhetó gép kell, de nem vár csodát ennyi pénzért. Telócsere után még kezdő versenyzésre is jó lehet.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jonny avatar
27 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Legfobb elonye az ara, ahhoz kepest jo cuccokkal van szerelve, konnyu, jo a vazgeometria, tartos, egyaltalan jol nez ki
Hátrány
fek, villa, hajtomu (,gumik?)
Tapasztalat
Nekem ez az elso ilyen bicajom, es szerintem allat jo. Kezdem a hibakkal: a fek nem tul jo, eleg gyenge, hiaba huzod keves a fekhatas, a fekkarnak meg van egy allasa ami utan szinte nem mozdul tovabb. Ja az elso feken volt valami fekeroszabalyzo (amit nagyon gyorsan kidobtam:). A villa sem tetszik, tul nagy a csillapitasa es nem lehet allitani (lasd a kulon ertekelest), de azert massziv, a nagyon durva dolgokra reagal es tetszik a remote lockout (csak nincs sok haszna). A hajtomuvel nem volt olyan gondom mint az elottem hozzaszolonak, pedig 5 maratont is lenyomtam vele, csak az a baj, ha terheles alatt elol a nagy lanckerekrol a kozepsore valtok a lanc neha elakad a ket lanckerek kozott vagy ilyesmi, akkor meg tekerhetek hatrafele hogy visszakeruljon (szar terepen jo moka). A Maxxis gumik nem voltak nagy aszok es kb. 2000km utan vegleg elkoptak (persze a sok aszfalt...). Mindezek ellenere is tetszik a gep mert nagyon konnyu, jo vele maszni, a geometria gyors reakciot tesz lehetove, kemenyebb helyzetekbol is gond nelkul kijott. Parszor estem vele, akkor sem lett baja szoval jol birja. Ha jobb teljesitmenyt akarsz versenyre szerezz valami jo terepgumit (megeri)! A villat meg lehet turni, a fekkel meg kellene valamit csinalni, csak en nem talaltam semmi olcso megoldast (fekpofa csere egy ideig segit). Az LX valtok nagyon jok, a hatso low-normal (vagy hogy hivjak). Nekem a valtobowdenekkel volt sok gondom, sokszor csereltem, ami talan csak veletlen. Mindenesetre ha a valto pontatlan es nem latsz rajta hibat akkor a bowdenre gyanakodj. A BLACK festes nagyon tetszik sokkal szebb mint a masik. Hallottam olyat hogy a Kelly's bicajok nem tul jok de szerintem ez nem igaz. Lehet hogy a vaz nem HFS-el keszul de attol meg jo es adtak is ra vagy 3 ev garanciat. Szerintem ez az egyik legjobb ar-teljesitmenyu bicaj en meg ugysem tudtam volna tobbet kiadni erte. Lehet hogy kicsit sok hibat irtam, de probaltam kritikus szemmel nezni, ami jo az meg olyan termeszetes, az ember eszre sem veszi (szoval amirol nem irtam az feltehetoen jo).
Erre ajánlom
Akarhol elmegy, csak el ne lopjak. Foleg az XC maratonokra javaslom
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tibol Pál avatar
Tibol Pál
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Hátrány
Egy, ill. két dolog: Hajtómű és középcsapágy. Ajánlott a csere! Még az üzletben, hogy minél olcsóbban megússzuk. Nekem a jobb oldali hajtókar pedálmenete alig 500 kilóméter abszolút laza tekerés után megadta magát. A pedál egyszerűen kiesett belőle. Ezt 10Km séta követte hazáig! Nem volt ajándék! A középcsapágy fele műanyag! Borzasztó! Ki tette bele? Nem ért a bringákhoz az biztos. Szóval most bent figyel az LX'05 integrált középcsapággyal. Így már igen! Ja! És a Tektro fékpofák! Csere szintén! Piszok gyorsan melegszik, és kemény lesz mint a kő!
Tapasztalat
Nagyon szép! Kevés az összehasonlítási alapom. Egy acélvázas Caprine Cherooke-m volt előtte. Ahoz képest ég és föld. Az alkatrészek I. osztályúak! Deore, LX'05, Richey. Ennyi pénzért ajándék ez a bringa. Két maratonon vettem eddig részt vele, és megmásztam a tapolcai medence összes hegyét, de nem okozott csalódást. Bírja a gyűrődést! A Suntour axon villa újdonság, de szerintem jól sikerült. Rázós terepeken sem fájdult meg különösen a csuklóm. A teló tette a dolgát. Bár egy kicsit puha, ezért ha ráülök a bringára, már alaphelyzetben is sok fogy a rugóútból.
Erre ajánlom
Hajtómű és középcsapágy csere után szinte bárkinek, akinek egy kicsit nagyobb a tekerésigénye az átlagosnál. Mehet vele a maraton, CC.
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-10 (10 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Kellys Alutec Avant 6061


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 17.5"
  • 19.5"
  • 21.5"

 
színválaszték:

fekete-piros


villa (teló):
Rock Shox XC 32 TK Coil,

100 mm rugóút


Meghajtás

hajtókar:

KLS Race integrált, 44x32x22


lánc:
KMC X9
fogaskoszorú:
Sram PG-950
hátsó váltó:
Shimano Deore
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

KLS Master, alumínium


Kerék

felni:
Kellys Draft,

Disc, 559x19, 32 lyukas


első agy:

Sram MTH-306


hátsó agy:

Sram MTH-306


külső gumi:
Schwalbe Rocket Ron,

Performance 57-559, 26x2.25


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore,

Rapidfire Plus


kormány:

KLS Expert RiseBar


kormányszár:

KLS Expert


kormánycsapágy:

KLS Expert integrált


nyereg:

KLS Expert


nyeregcső:

KLS Expert


Fék

tárcsafék:

KLS Helix 7L, hidraulikus


 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

KLS Helix 7L


Kellys logó

Kellys márka bemutatás

„A Kelly's a szabadidő kihasználása. Minél kevesebb szabadidővel rendelkezel, annál jobban megfontolod, hogyan használd ki - minél örömteljesebben és minél aktívabban.”

A Kelly's, mint kerékpár és kiegészítők márkája 1994-től létezik és jelenleg a világ 29 országában van bejegyezve.

A kerékpárokat a Szlovák MAMA társaság gyártja, mely a New York-i Cycle Source Group tagja. Az Európa-szerte évente eladott 50.000 Kelly's kerékpár a Cycle Source Group gyártásának 10%-át képviseli.

A név mögött amerikai és szlovák know-how, tervezés, logisztika, műszaki fejlesztés, divat, és precizitás egyesítése áll. Széles skálában kínál szabadidő, sport és verseny kerékpárokat, melyek terepen és aszfaltúton egyaránt használhatóak.

A Kelly's kerékpárokra 2 év teljes körű és 3 év vázgarancia vonatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kellys Magic termékkel kapcsolatban: