A jó tulajdonságai: - Erős (még alattam is pedig 95 vagyok) - A gyári felszereltség is jó (persze ki-mire használja) - A gumija is teszik (terepre legalábbis, kelly's snake), bár 20 centis sárban hegyen felfele elforgott :) - Nem hagyott még magamra sehol - Alivio felszereltségű, amire én használom elég is. Kb erre: Erdős terep, de nem vadállat módon, néha sáros, kevesebb aszfalt. - Nagy előny: Gyönyörű :) Úgy vettem, ahogy a nők autót, szép a színe :) - Jó az ár/érték aránya.
Azért ebből is van: - A legdurvább: Gyárilag rövid monoblokk volt beépítve a tokozása ennek is műanyag volt (azon spórolunk, amit nem látni ), kicserélték 115 ről 118-ra és most már jó. - Gyárilag kb. egyáltalán nem volt kenve/olajozva (legalábbis az enyém) - Az első teló béna (RST Capa T5) - Első váltót sehogy sem tudták normálisan beállítani. Még fogózták is, de most sem az igazi. - Nagyon sárosan a hátsó váltó nehezen váltott és akadt is néha (bár ez a sár hibája nem a biciklié.)
A telót cserélni kell, ha legalább 90 kiló vagy :)