-A kerékpár tömege
-Boltban mondták, hogy nem ugrálásra való a kerékpár, ami igaz is de terepen kisebb "pattanásokat", hegymászást tökéletesen bírja, amire az MTB-k valóak :)
-Leginkább meleg időben volt használva, de esőzés után is megállta a helyét a sárban.
-A Bükkben, leginkább Szilvásvárad környékén volt használva. Az ottani terepviszonyoknak teljesen megfelel.
-Az üléspozíció kényelmes, a hátrányokban leírtam, mi az ami nem jó benne.
-Nem a legprofibb bringa, de már középkategória közepének mondanám, ár-érték arányban tökéletesen megállta a helyét.
-Könnyen, dinamikusan hajtható még a legkisebb fokozatok kihagyásával is.
-Haladós a bringa, legnagyobb mért sebességem 60-65 környékén volt, persze nem egyenesen, de az alkatrészek bírják a nagyobb tempót is. Lejtőn mint a rakéta :)
-Rendkívül menetbiztos, tartja az irányt, nagyrészt a szélesített kormánynak köszönhetően.
-A kerekek nagyon stabilak, az út mellett volt egy kb 30 centi mély lyuk, nem figyeltem lementem az útról és majdnem egy jó nagy esés lett a vége. A hátsó kerék nagyon minimálisan megnyomódott, de ilyen eséstől egy másik kerék mehetett volna a kukába.
-A küllőzése megfelelő, nem bántja a belsőt.
-A gumi külsején nem látszódik nagy mértékű kopás, pedig sokszor használtam aszfalton és városban is.
-A középagy beázott és utána kattogni kezdett, pedig nem magasnyomással mostam, szerencsére gyári garanciával cserélték.
-Az üléspozíció kényelmes, de az ülésnél megtapasztaltam, hogy mi alapján kapta a fantázianevét(Avenger-Bosszúálló). Megfelelő ruházattal természetesen sokkal kellemesebb volt a használat, de ez az ülés nem hosszútávra lett kitalálva szerintem. Legnagyobb túrám kb 70 km volt egy nap, a vége szó szerint szenvedés volt.
-Előttem is írták, hogy a tárcsafékek nem tökéletesek, nálam is nagyobb fékezésnél "darált" a fék, de ez inkább csak érzetben volt zavaró.
-A váltóban a 3x9-et picit sokallom, viszont én nem szeretem az őrült módjára való tekerést, szóval az első,legkisebb tárcsát nem is nagyon használtam, vagy csak minimálisan óriási emelkedőkön.
-A fékkarokat rövidnek éreztem néhány esetben, de lehet, hogy a tenyerem nem való hozzá :)
-A szélesített kormányrúd miatt a tenyerem néha elfáradt.
-A teleszkópot néha rövidnek éreztem, a lezárója eltört(talán a hideg miatt, vagy lehet, hogy a saját hülyeségemből)
-Az első tárcsafékhez tartozó vezetéken picit alakítani kellet, mert belelógott a kerékbe, de pár száz forintból tökéletesre sikerült megcsinálni.
Csak hobbi kerékpárosként 16 évesen kaptam a kerékpárt, azóta jó sok kilométeren át kitartott mellettem, már több mint 3 éve. Profibb kerékpáros biztos más tapasztalatokat tudna leírni, de én nagyon megszerettem ezt a bringát. Első komolyabb bringám.
30-40 kilométerig, utána az ülés már inkább elenem volt :)
városban is teljesen megállta a helyét, illetve aszfalton is