- Gyönyörű festés
- Jó geometria, erős váz, nagy mérete és zsoké súlyom ellenére is szépen mozog a bringa
- Erős fékek, jól adagolhatóak
- Váltó pontos, nem kell vele keresgélni mint kupiban az erkölcsöt
- Gyári gumik nagyon is megfelelőek a bringához (Rapid Rob)
- Teleszkóp egész jól dolgozik, a 10 cm-ből olyan max 8-9-et, lockout rendben teszi a dolgát
- A gyönyörű festés kopik
- A hátsó fékem megállásnál hidegen csikorog, illetve nagy lejtőkön hajlamos elmelegedni (lehet ezért csikorog)
- A hajtása elég gyengusz, a hajtókar csavarok kétszer lazultak eddig fel, a lánctányérok egyszer, de amúgy is tekeredik az egész, szóval meghúzni is kár volt. Azt az egy répát ezen bukta ( Azóta kicseréltem integráltra, így már remdben van a bicó)
- Az első váltó nem egy komoly darab, egyszer már megtekerte a beleakadt lánc
- A gyári pedál kuka. Egyoldalas, úgyhogy jó menet közben keresgélni, hogy melyik feléről nem spórolták le a recét (legalább nem a hajtás fogait szedik le...), a "jó" oldalon meg kb 3 lábujjam fér el, azok is csak egymáson
- A teleszkóp tekerhető, az állítható némileg túlzás lenne, de a lockout jól működik (csak 1millit lötyög)
- A fékkarok egy kisteherautó kézifékjével vetekednek, nem kis darabok, a felük is elég lenne
Jó bringa, sárral tele is megjárta a Mecseket, váltott, fékezett, ahogy kell, semmi probléma. Nekem kicsit hosszú volt, így rövidebb stucnival használom, meg egy normális pedállal. Az új hajtással sokat nőtt a használhatósága.
Terep, nem csak a legfinomabb, akármekkora túrák, montizgatás... Szóval mindenre amire egy hardtail monti való.