- Könnyen irányítható, terelgethető, pedig tartozékokkal együtt 16 kg is megvan;
- A V-fékek alapból kifejezetten harapósak;
- A fékkarok ideálisak. Nagyobbak a 2 újjasoknál;
- A nyereg, és a markolat is baromi kényelmes;
- Frankó a festés/dizájn. Ebben a Kross nagyon nagy! Sokan dicsérik!
- Baromi könnyű tekerni, mindenhol felmegyek vele;
- Mindkét váltó jól használható, könnyű kattintgatni velük;
- A duplafalú felnik jól bírják a strapát;
- A kerekek (meg a nyereg is) gyors kioldósak;
- A kormány magassága állítható;
- A teleszkóp szépen csillapít. Közepes hatásfokkal;
- Modern gyártástechnológiával készült;
- Szuper az ár/érték aránya.
- Kevés a 21 sebességes váltó, olyan 30 km/h után "nincs tovább";
- A pedálokon, és a hajtókarokon spóroltak, olcsó darabok;
- A hátsó váltó egy picit hangos , de ez megoldható;
- A 64 cm-es szélességű kormány városban itt-ott problémás;
- A nyeregcső Kross nyilas díszítése az állítgatástól hamar lekopik;
- Orrnehéz picit.
Tudom, hogy egyszerű, belépő szintű darab, de főleg az előző kétkerekűmhöz képest egy nagyon jó, és szép bringáról van szó. >> Nem gagyi, nem is profi.
A vásárlás előtt rengeteg bringát megnéztem, végül a SpeedBike-nál találtam rá a Kross márkára, majd a Hexagon családra. Az ára a kötelező+egyéb felszerelésekkel együtt mondjuk elég húzós lett (100K), de szerintem megérte. Egy percig sem sajnáltam az összeget. A 186 cm-es magasságomhoz egyébként L-es méretet választottam. A Kross hivatalos weboldalán van mérettáblázat. Érdemes megnézni.
A bicaj amúgy piros-fehér-fekete színben a legfeltünőbb, sportosabb. Ez a szürke-fehér-piros sportosan elegáns. Legalábbis szerintem.
Hivatalosan hegyi- túra bicikli, de szabadidős városi tekeréshez/közlekedéshez is kiváló! Terepen azért nem várnék csodákat tőle. Könnyű, max. közepesen nehéz földútakra oké lehet, de rendszeresen nem vinném ki.